Wystartowała nowa kampania kart flotowych euroShell

Ruszyła nowa kampania kart paliwowych euroShell w obszarze opłat drogowych.
Jej celem jest szeroka komunikacja o możliwości integracji wszystkich płatności związanych z podróżą i transportem na terenie całej Polski i Europy za pomocą jednej karty paliwowej. Kampania potrwa do końca kwietnia bieżącego roku.
Kampania zostanie przeprowadzona w prasie i w internecie, w kluczowych mediach flotowych, logistycznych i ciężarowych. Na jej potrzeby zostały przygotowane trzy kreacje reklamowe sprofilowane pod kątem wybranych grup docelowych. W mediach flotowych i ciężarowych ukażą się dwie różne kreacje z jednym hasłem "Prosto do celu", a w mediach logistycznych kreacja z hasłem "Po Europie jak po Polsce". Grupą docelową kampanii są przewoźnicy i spedytorzy operujący na terenie Polski i Europy.
Każda z kreacji podkreśla zalety karty paliwowej euroShell w obszarze bezgotówkowego regulowania opłat na drogach całej Polski i Europy. W Polsce kartą euroShell można uiszczać opłaty m.in. za viaTOLL oraz autostrady A1 i A2. Użytkownicy karty euroShell mogą także regulować płatności za przejazdy przez tunele i mosty oraz dokonywać rezerwacji przepraw promowych. Nie bez znaczenia są także usługi pomocy drogowej świadczone w 40 krajach w Europie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługi obejmują naprawy mechaniczne, a także holowanie. Ponadto, euroShell oferuje serwis zwrotu podatku VAT z transakcji zagranicznych oraz zwrotu akcyzy z zakupionego oleju napędowego.
„Podczas tworzenia założeń kampanii zależało nam, aby w rzeczowy, klarowny i interesujący sposób podkreślić wielozadaniowość kart paliwowych euroShell. Chcemy także powiedzieć, że korzystanie z kart to wygodne rozwiązanie dla firm transportowych przede wszystkim ze względu na uproszczenie wszystkich formalności, a także oszczędność czasu i pieniędzy. Kierowcy mogą teraz przejechać całą Europę z jedną kartą w portfelu” - powiedziała Ewa Galanty, Marketing Manager euroShell Card na Polskę, Ukrainę oraz kraje nadbałtyckie.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Innovations. Za opracowanie i realizację działań public relations odpowiada ConTrust Communication.
4trucks.pl / Shell Polska

Na niemieckiej autostradzie A1, fałszywi policjanci kontrolują kierowców ciężarówek.

Ciężarówka KAMAZ 43501, pierwowzorem SUV-a KAMAZ Barkhan.

Transport koleją, alternatywnym rozwiązaniem dla samochodów ciężarowych.

Jak już powszechnie wiadomo UE opracowuje nowe zasady funkcjonowania transportu drogowego.

Ciężarówka Peterbilt wylicytowana za 12 milionów dolarów

Owocna współpraca producentów samochodów ciężarowych KAMAZ i Mercedes-Benz .

Współpraca przewoźnika z operatorem logistycznym to codzienność branży transportowej.

Marcelina Zawadzka, Miss Polska 2011, uzyskała prawo jazdy na ciężarówki. Najbliższy plan to udział w Africa Eco Race 2020.

Ciężarówki Volvo Trucks dedykowane dla branży budowlanej i transportu regionalnego.