Kolejne sukcesy KMAX i FUELMAX
Najnowsze linie opon Goodyeara wybrane przez Renault Trucks na pierwsze wyposażenie.
Renault Trucks, wiodący producent pojazdów ciężarowych, wybrał opony Goodyear KMAX i FUELMAX na opcjonalne wyposażenie fabryczne do najnowszej serii pojazdów. Wprowadzone w ubiegłym roku na rynek opony będą dostępne zarówno w modelach z nowej linii długodystansowych pojazdów ciężarowych Renault, jak i ciężarówek Renault dla dystrybucji. Obie serie wyposażone są w najnowsze niskoemisyjne silniki klasy Euro 6.
- Nie ukrywamy zadowolenia z faktu, że firma Renault Trucks wybrała nasze opony jako opcjonalne pierwsze wyposażenie dla nowych pojazdów ciężarowych. Operatorzy zamawiający nowe auta Renault Trucks mogą wybrać oferujące długie przebiegi opony KMAX lub efektywne paliwowo FUELMAX - skomentował Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
KMAX jest oponą charakteryzującą się wydłużoną żywotnością. Zapewnia długie przebiegi i bardzo dobrą trakcję przez cały rok, bez kompromisów w innych ważnych aspektach efektywności. Oponę KMAX D na oś napędową można używać przez cały rok, ponieważ posiada nie tylko oznaczenie M+S, ale także znak alpejski, czyli symbol trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF).
Natomiast FUELMAX to linia opon efektywnych paliwowo o obniżonym oporze toczenia. Efektywność paliwowa to najważniejsza zaleta tego modelu, jednak opona charakteryzuje się również dobrymi przebiegami i sprawnym hamowaniem na mokrej nawierzchni. Podobnie jak w przypadku KMAX, opona FUELMAX D także spełnia wymogi oznaczeń M+S i 3PMSF, co oznacza że jest naprawdę wielosezonowa.
4trucks.pl / Goodyear Dunlop Tires Polska