Kolejne sukcesy KMAX i FUELMAX

Kolejne sukcesy KMAX i FUELMAX

Najnowsze linie opon Goodyeara wybrane przez Renault Trucks na pierwsze wyposażenie.

Renault Trucks, wiodący producent pojazdów ciężarowych, wybrał opony Goodyear KMAX i FUELMAX na opcjonalne wyposażenie fabryczne do najnowszej serii pojazdów. Wprowadzone w ubiegłym roku na rynek opony będą dostępne zarówno w modelach z nowej linii długodystansowych pojazdów ciężarowych Renault, jak i ciężarówek Renault dla dystrybucji. Obie serie wyposażone są w najnowsze niskoemisyjne silniki klasy Euro 6.

- Nie ukrywamy zadowolenia z faktu, że firma Renault Trucks wybrała nasze opony jako opcjonalne pierwsze wyposażenie dla nowych pojazdów ciężarowych. Operatorzy zamawiający nowe auta Renault Trucks mogą wybrać oferujące długie przebiegi opony KMAX lub efektywne paliwowo FUELMAX - skomentował Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

KMAX jest oponą charakteryzującą się wydłużoną żywotnością. Zapewnia długie przebiegi i bardzo dobrą trakcję przez cały rok, bez kompromisów w innych ważnych aspektach efektywności. Oponę KMAX D na oś napędową można używać przez cały rok, ponieważ posiada nie tylko oznaczenie M+S, ale także znak alpejski, czyli symbol trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF).

Natomiast FUELMAX to linia opon efektywnych paliwowo o obniżonym oporze toczenia. Efektywność paliwowa to najważniejsza zaleta tego modelu, jednak opona charakteryzuje się również dobrymi przebiegami i sprawnym hamowaniem na mokrej nawierzchni. Podobnie jak w przypadku KMAX, opona FUELMAX D także spełnia wymogi oznaczeń M+S i 3PMSF, co oznacza że jest naprawdę wielosezonowa.


4trucks.pl / Goodyear Dunlop Tires Polska

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Nowa generacja Renault Master pojawi się w 2024 roku W 2024 r. Renault Trucks wprowadzi na rynek nową generację pojazdów dostawczych – Renault Trucks Master Red EDITION.
Zmiany w dystrybucyjnych Renault Trucks Renault Trucks przedstawia nową odsłonę swoich miejskich i podmiejskich samochodów ciężarowych, w tym specjalne rozwiązania dla modeli elektrycznych.
Janusz Buława nowym prezesem Renault Trucks Polska Z dniem 1 października 2023 r. Janusz Buława obejmie stanowisko prezesa Renault Trucks w Polsce.
Renault Trucks do recyklingu Renault Trucks podejmuje kolejne kroki w celu przestawienia swojej działalności przemysłowej na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Fabryka używanych części Renault Trucks jest logicznym kolejnym krokiem w tej drodze.
Renault Trucks na drodze do elektromobilności Renault Trucks w 2021 r. dostarczyło 249 elektrycznych samochodów ciężarowych i zamówiono kolejne 613 sztuk.
T Robust 13L - specjalna wersja Renault Trucks Renault Trucks przedstawiło specjalną edycję ciężarówki, sygnowaną znakiem T Robust 13L. Jest to kontynuacja edycji specjalnych - poprzednia T 01 Racing zdobyła duże uznanie klientów.
Nowe Renault Trucks T520 High we flocie brytyjskiego przewoźnika Inverdell Ltd, brytyjski przewoźnik z Cairndow, specjalizujący się w transporcie ryb w warunkach kontrolowanej temperatury, zakupił dwa nowe ciągniki siodłowe Renault Trucks T520 High.
Ponowny wzrost liczby nowych samochodów ciężarowych We wrześniu 2021 r. zarejestrowano 2781 wszystkich rodzajów pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to 32,4% więcej niż przed rokiem i więcej niż w sierpniu br. (+37,5%).