Carrier Transicold wprowadza nową usługę serwisową oneCALL
Firma Carrier Transicold ulepszyła całodobową pomoc serwisową.
W ramach usługi oneCALL klienci mają do dyspozycji jeden numer telefonu, który daje dostęp do sieci serwisowej Carrier na terenie Europy i Rosji. Na życzenie zapewnia również dodatkowe informacje o aktualnym statusie zgłoszonego przypadku. Carrier Transicold, działając w Polsce jako Carrier Transicold Polska Sp. z o.o. wspiera transport ładunków w kontrolowanej temperaturze poprzez kompletną ofertę agregatów chłodniczych do pojazdów i kontenerów. Jest częścią UTC Building & Industrial Systems, która wchodzi w skład United Technologies Corp. (NYSE: UTX).
Nowa usługa oneCALL działa 24 godziny na dobę, 7 niw w tygodniu, przez cały rok. Pozwala skontaktować się z pracownikiem mówiącym w języku klienta i otrzymać natychmiastowe wsparcie w 32 krajach. Wystarczy wykręcić numer: 00800 CARRIER1 (00800 22774371).
- Wiemy, jak uciążliwe może być opóźnienie w podróży, zwłaszcza gdy dojdzie do niego w obcym kraju - mówi Victor Calvo, dyrektor zarządzający Carrier Transicold Europe, Middle East and Africa. - Zaprojektowaliśmy usługę oneCALL tak, aby pomoc była w zasięgu jednego telefonu, niezależnie gdzie znajduje się nasz klient. Po odnotowaniu zgłoszenia, klient jest na bieżąco informowany o jego statusie. Możemy się skontaktować z klientem telefonicznie, ale jest również możliwość wysyłania informacji SMS-em, e-mailem lub śledzenia zgłoszenia poprzez naszą usługę internetową.
Usługa oneCALL umożliwia również dokonywanie dodatkowych operacji, np. płatność lub wymianę waluty, jeśli klient sobie tego życzy. Działa niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient.
Więcej: www.carriertransicold.eu
4trucks.pl / Carrier Transicold