Nowoczesna flota drogowa DSV

Nowoczesna flota drogowa DSV

DSV odebrało właśnie tysięczną naczepę, dostarczoną w tym roku do europejskiej floty firmy.

Całościowe odnowienie floty naczep, liczącej obecnie ponad sześć i pół tysiąca jednostek, zgodnie z celami polityki społecznej odpowiedzialności biznesu, ma nastąpić do końca 2015 roku.

Nowoczesne rozwiązania techniczno-eksploatacyjne oraz spełnianie wysokich wymagań jakościowych i ekologicznych, zarówno przez pojazdy silnikowe, jak i naczepy, wykorzystywane przez DSV w transporcie drogowym, stanowią niezwykle istotny element polityki CSR DSV.

Naczepy dostarczone w tym roku do DSV zostały wyprodukowane przez niemiecką firmę KRONE znaną ze stosowania innowacyjnych i proekologicznych rozwiązań zarówno w samych pojazdach, jak i przy ich produkcji. Większość z nich to naczepy kurtynowe typu huckepack z certyfikacją XL. Znalazło się wśród nich także kilkaset jednostek specjalistycznych m.in. z windą, z podnoszonym dachem, chłodniczych oraz typu MEGA. Nowa flota naczep DSV stanowi tym samym obecnie jedną z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych środowisku oraz największych na europejskim rynku transportowo logistycznym.

Głównymi założeniami polityki społecznej odpowiedzialności biznesu, w ramach działalności DSV, jest zarówno zmniejszenie emisji CO2, jak i zminimalizowanie poboru energii niezbędnej do codziennej działalności biznesowej poszczególnych spółek. W ramach realizacji tych założeń firma ustaliła, że min. 60 proc. pojazdów (w tym tych, należących do podwykonawców pracujący dla DSV Road) musi posiadać silniki zgodne z normą Euro 5.

- Podstawowym celem ekologicznym DSV jest redukcja emisji CO2 do atmosfery. Coraz częściej mamy do czynienia z klientami, dla których jest to niezwykle istotny czynnik wyboru DSV na dostawcę usług logistycznych. Z roku na rok poprzeczka w tym zakresie podnoszona jest w sposób taki, abyśmy z jednej strony mogli sprostać rosnącym wymaganiom klientów, z drugiej zaś abyśmy cele te mogli w pełni zrealizować. Na początku 2013 roku ustaliliśmy, że zamkniemy rok mając w naszej flocie ponad 60 proc. pojazdów z silnikami spełniającymi europejski standard emisji spalin zgodny z normą Euro 5 - była to wówczas najwyższa i najbardziej rygorystyczna norma. Do realizacji tego celu zabrakło nam 5 proc. - osiągnęliśmy poziom 55 proc. ciągników spełniających powyższe wymaganiamówi Piotr W. Krawiecki, prezes Zarządu DSV Road Polska. - Dlatego też w 2014 roku będziemy uważniej przyglądać się pojazdom należącym do naszych podwykonawców, tak by w grudniu móc pochwalić się wynikiem stuprocentowo zgodnym z przyjętymi założeniami.


4trucks.pl / Grupa DSV

Przeczytaj też:
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).
Naczepa firanka Schmitz Cargobull S.CS X-TOUGH nominowana do nagrody I-NNOVATION Podczas targów Solutrans w Lyonie miała miejsce premiera naczepy Schmitz Cargobull S.CS X-TOUGH.