Zestawy z Wielunia trafiły na słowację

Zestawy z Wielunia trafiły na słowację

Firma STD DONIVO, jeden z największych przewoźników na Słowacji, rozpoczęła współpracę z firmą Wielton.

Z Wielunia do Vranova na Słowacji trafi 21 zestawów. Pierwszych siedem kontrahent ze Słowacji odebrał 3 czerwca.

W zestawach zastosowano kilka nowych rozwiązań: przykrycie drzwi przejazdowych dodatkową osłoną dachu, która zapobiega przeciekaniu, oraz ocynkowanie wszystkich ram.

Zestawy z zabudową kurtynową - ZS24K M2 oraz PC2K M2 zakupione przez STD mają konstrukcję ze stali o podwyższonej wytrzymałości, pneumatyczne zawieszenie, zawór podnoszenia i opuszczania platformy, system EBS oraz instalację elektryczną zgodną z certyfikatem ADR. Posiadają dwie osie tarczowe na pojedynczym kole o obciążeniu technicznym do 9000 kg. W zależności od pojazdu, do którego dołączony jest zestaw, można regulować długość dyszla. PC2K M2 posiada dwie nogi podporowe z tyłu, jedną z przodu, a jego zabezpieczenia przeciw najazdowe i tylny zderzak są zgodne z ECE. Nadwozie zestawu z zabudową kurtynową skonstruowane jest z podnoszonego stelaża dachu który jest również przesuwany, oraz niezależnie przesuwanych kurtyn. Podłogi ze sklejki wodoodpornej o dopuszczalnym nacisku osi wózka widłowego 5500 kg; Wewnątrz naczepy zamontowano na każdej ze stron po 10 uchwytów do mocowania ładunku, a łamane kłonice umożliwiają załadunek boczny. Zestaw posiada również system safety lock oraz certyfikat VDI XL. Przy takiej konfiguracji firma wyprodukowała zestaw o kubaturze 113,34m i wysokości wewnętrznej 2950mm zarówno w zabudowie jak i przyczepie. Nie załadowany zestaw waży w całości 15990kg, został wykonany na podwoziu Scania w technologii Euro 6, na które Wielton posiada certyfikaty COC UE .

Firma STD DONIVO to jedna z największych firm transportowych na Słowacji. Powstała 22 lat temu z połączenia sił firm STD i DONIVO. Obecnie po zakupie 21 zestawów z Wieltonu będzie posiadać 500 pojazdów transportowych. Firma szukając solidnego oraz lojalnego partnera podjęła stałą współpracę z Wieltonem. Polski produkt okazał się bardzo atrakcyjny dla klienta, który jest zadowolony z wykonania i deklaruje kolejne zamówienia w niedalekiej przyszłości. Wielton dzięki swojej rozwiniętej sieci kanałów dystrybucyjnych oraz produkcie spełniającym normy UE jest doskonałym kooperantem dla dużych firm w Europie, Zachodniej Azji oraz Północnej Afryce.


4trucks.pl / Wielton SA

Przeczytaj też:
Polski przewoźnik z karą ponad stu trzydziestu tysięcy złotych

Duńska policja poinformowała o kontroli drogowej polskiej ciężarówki i nałożeniu gigantycznej grzywny.

 

Kto i kiedy ma pierwszeństwo?

Kolejność przejazdu to temat, który powinien być potraktowany priorytetowo na kursach prawa jazdy. U źle wyedukowanych kierowców często obowiązuje błędna zasada: kto szybszy ten pierwszy...

Pechowy kierowca ciężarówki, czy świadome działanie?

W czwartek rano niemieccy policjanci sprawdzili ciężarówkę i odkryli poważne naruszenia.

Przewoźnik ukarany, na podstawie ustawy o SENT, został uniewinniony

Wyrok sądu uchyla decyzję w sprawie kary SENT nałożonej na przewoźnika.

 

Schmitz Cargobull wygrywa w kategorii najlepsza przyczepa i zabudowa chłodnicza. Krone - najlepsza naczepa firanka

Po raz 24 czytelnicy branżowych publikacji ETM, lastauto omnibus, trans aktuell i FERNFAHRER nagrodzili najlepsze pojazdy użytkowe.

 

Tarcza antykryzysowa w transporcie - jak z niej skorzystać? Szczegóły dotyczące wynagrodzenia pracowników

Polscy przewoźnicy jeżdżą mniej. GITD szacuje spadek liczby ciężarówek na drogach na około 20 proc.

 

 

Branża transportowa w kłopotach. Firmy transportowe muszą działać już teraz, to wyjątkowa okazja

Transport to gałąź gospodarki, która przy braku szybkich działań zaradczych, jako jedna z pierwszych dotkliwie odczuje skutki zbliżającego się kryzysu.

 

Nielegalnie zatrudnieni obcokrajowcy i płacenie pod stołem kierowcom ciężarówek skończyło się gigantycznymi karami

Firma transportowa z Amersfoort i jej szef zostali ukarani grzywną w wysokości 378 000 euro. Ponadto skonfiskowano ciężarówki firmy, jako depozyt do zabezpieczeń ewentualnych roszczeń.

 

Pech czy niedbalstwo? Kierowca ciężarówki stracił samochód

Holenderscy policjanci mieli pełne ręce roboty.

 

Wyszukiwarka

Informacje