24h pomoc serwisowa w Europie
BPW zawarło umowę współpracy na całodobową pomoc assistance w Europie.
BPW Bergische Achsen KG, wiodący producent komponentów do pojazdów użytkowych wzbogacił swoją ofertę usług o całodobową pomoc assistance na terenie Europy podpisując umowę współpracy z organizacją Europe Net należącą do ADAC TruckService.
Użytkownicy przyczep i naczep wyposażonych w produkty BPW mają obecnie do dyspozycji 24-godzinną linię hotline na wypadek awarii na terenie 39 europejskich państw pod wspólnym numerem alarmowym 00800 780 780 00. Wszyscy dzwoniący mają możliwość rozmowy w ojczystym języku i otrzymania pomocy od jednego z 3200 Partnerów Serwisowych BPW, a także serwisów sieci Europe Net, czyli łącznie 4500 stacji serwisowych. Koordynację działań pomocy assistance prowadzi sieć Europe Net we współpracy z BPW.
Jednakowo w całej Europie
Nowa usługa pomocy assistance skierowana jest do przewoźników całej Europy.
- Celem BPW jest zapewnienie stałej mobilności pojazdów naszych Klientów, bo jeśli pojazd nie jedzie, to nie zarabia. Jako międzynarodowy Partner Mobilności uważamy, że całodobowa pomoc dla naszych Klientów to nasz obowiązek. By zapewnić profesjonalne wsparcie naszym Klientom w każdym kraju w rodzimym języku, nawiązaliśmy współpracę z Europe Net - liderem na rynku. Współpracując z Europe Net zachowujemy najwyższe europejskie standardy jakości. - wynika ze słów Dr. Brauersa z BPW Bergische Achsen.
- Jesteśmy zaszczyceni, że BPW zdecydowało się rozwijać swoją sieć serwisową we współpracy z nami. Dostęp do ogólnoeuropejskiego, profesjonalnego system pomocy assistance jest znaczącym wsparciem dla Przewoźników. - dodaje Reinhard Häusler, Prezes Zarządu Europe Net.
4trucks.pl / BPW Bergische Achsen