Film The Epic Split prezentowany w Luwrze

Film The Epic Split prezentowany w Luwrze

Będący zapisem testu na żywo film Volvo Trucks pt. "The Epic Split", z udziałem Jeana-Claude'a Van Damme'a, doczekał się już ponad 68 milionów wyświetleń na portalu YouTube, od czasu swojej premiery w listopadzie 2013 r.

Obecnie można go oglądać także w paryskim muzeum reklamy: Musée de la Publicité, w Luwrze.

Muzeum skontaktowało się z Volvo Trucks już w tydzień po premierze "The Epic Split", pytając o możliwość wystawienia filmu. Od dzisiaj produkcja ta stanowi element stałej ekspozycji i jest dostępna dla wszystkich zwiedzających.

- Jesteśmy zachwyceni. Taka prośba muzeum jest czymś doprawdy niezwykłym i, w naszej opinii, potwierdza wyjątkowe walory filmu - mówi Lars Terling, dyrektor działu komunikacji marketingowej w Volvo Trucks.

"Zyskał wyjątkowy rozgłos"
Musée de la Publicité mieni się pierwszym muzeum reklamy na świecie. Od 1999 r. buduje swoją kolekcję materiałów reklamowych, z myślą o ich zachowaniu dla potrzeb badaczy, studentów, a także szerokiej publiczności.

- W produkcję reklam angażują się najbardziej błyskotliwi współcześni kreatorzy i artyści. Nie da się zaprzeczyć, że reklama jako medium wywarła ogromny wpływ na współczesny świat - mówi Axelle Baroin, odpowiedzialna w muzeum za kolekcję reklam telewizyjnych.

Nowatorski i wspaniały
Jedną z kategorii muzealnych zbiorów stanowią filmy, wybierane według rozlicznych kryteriów. Jak mówi Axelle Baroin, wybór zależy od tematu lub zakresu planowanych ekspozycji, ale może także wyróżniać filmy, które odniosły duży sukces lub zdobyły wiele nagród, albo są wybitne pod jakimś względem - np. opowiedzianej historii, scenerii lub zdjęć.

- "The Epic Split" niemal od razu wywarł mocne wrażenie na pracownikach muzeum. Jest po prostu wspaniały. Fantastyczne zdjęcia, pięknie sfilmowana sekwencja. I nowatorski pomysł na promocję Volvo Trucks - wyjaśnia Axelle Baroin.

"The Epic Split" wchodzi w skład stałej kolekcji muzeum i jest dostępny dla wszystkich zwiedzających. Możliwe, że będzie również włączany do przyszłych wystaw, jakie muzeum organizuje dwa lub trzy razy w roku.

Doskonały punkt wyjścia w rozmowach handlowych
"The Epic Split" jest jednym z całej serii filmów promujących nowe samochody ciężarowe Volvo. Każdy film uwydatnia jakąś innowacyjną cechę nowych pojazdów - "The Epic Split" koncentruje się na nowatorskim Aktywnym Układzie Kierowniczym Volvo.

- "The Epic Split" to jak dotychczas nasz największy sukces w komunikacji marketingowej. Ludzie na całym świecie wciąż go oglądają. Film sławi Volvo i mocne strony naszej marki, a co najważniejsze, doskonale sprawdza się jako punkt wyjścia w rozmowach handlowych u naszych dealerów - konkluduje Lars Terling.


4trucks.pl / Volvo Group Trucks Poland

Przeczytaj też:
Bezpłatne szkolenie dla młodych kierowców w Wieluniu Bezpłatne, praktyczne szkolenia "Profesjonalni Kierowcy" odbędą się 21 listopada w Wieluniu. Właśnie trwają zapisy.
Profesjonalni... z kolejną akcją Rusza VIII edycja akcji Profesjonalni Kierowcy. Spinanie zestawu, podpinanie naczepy, jazdy dynamiczne po drogach, manewry i slalomy – warsztaty dla młodych kierowców.
Profesjonalni Kierowcy 2023 - trwają zapisy Właśnie ruszyły zapisy na pierwsze szkolenie VIII edycji.
Volvo Buses kończy działalność w Polsce Firma podjęła decyzję o stopniowym wygaszeniu i zamknięciu fabryki we Wrocławiu w 2024 roku.
Ciężarowe w górę W październiku 2022r. zarejestrowano 3742 nowe pojazdy użytkowe pow. 3,5 t, tj. więcej niż przed rokiem (+24,8%) i więcej o 12,4% niż we wrześniu br. jest to niewątpliwie bardzo optymistyczna wiadomość.
IKEA, Volvo Trucks Polska i Grupa Raben dostawy Volvo FM Electric do fabryki IKEA IKEA Industry, Volvo Trucks i Grupa Raben podpisały umowę o współpracy w zakresie zeroemisyjnego transportu towarów w Polsce.
Profesjonalni Kierowcy - wystartowały zapisy do siódmej edycji W ramach programu Volvo Trucks organizowane są bezpłatne szkolenia dla kierowców, którzy obecnie nie pracują w zawodzie. Zapisy do VII edycji programu właśnie wystartowały.
Modyfikacje w silnikach Volvo Trucks Volvo Trucks wprowadza szereg istotnych modyfikacji w swoich silnikach 11- i 13-litrowych spełniających normę emisji spalin Euro 6, których celem jest zapewnienie niższego zużycia paliwa przy jednoczesnej poprawie właściwości jezdnych.
Profesjonalni kierowcy wystartowali po raz szósty Dziś odbyła się inauguracja akcji Volvo Trucks wraz z partnerami: MJM Brokers, Volvo Financial Services (VFS), MAK Ubezpieczenia, Phillips Poland, Wielton, Continental, PKO Leasing, Ergo Hestia oraz Shell Polska.