Kolejne ciągniki Renault Premium dla Trans Polonia

Kolejne ciągniki Renault Premium dla Trans Polonia

Już wkrótce do polskich firm transportowych trafią pierwsze egzemplarze pojazdów Renault Trucks najnowszej generacji oznaczonej literą T.

Tymczasem sporym zainteresowaniem nadal cieszą się pojazdy dotychczas produkowanej rodziny Premium. 23 grudnia 2013r. w punkcie sprzedaży i serwisu Volvo Group Trucks Poland odbyła się uroczystość przekazania firmie Trans Polonia S.A. kolejnych ciągników Renault Premium, wchodzących w skład zamówienia obejmującego osiemnaście popularnych "Premiumek".

Pod koniec roku firma Trans Polonia S.A. z siedzibą w Tczewie odebrała kluczyki do kolejnej partii z w sumie osiemnastu zamówionych pojazdów Renault Premium. W efekcie tego zakupu tabor przewoźnika, posiadającego już 11 ciągników z naczepami cysternami i chłodniami, zajmującego się głównie transportem płynnych produktów chemicznych i spożywczych, będzie liczył w sumie 39 pojazdów. - Przed podjęciem decyzji o zakupie pojazdów marki Renault, przez pół roku testowaliśmy ciągniki siodłowe kilku producentów obecnych na polskim rynku - mówi Agnieszka Meler, dyrektor organizacyjny firmy Trans Polonia S.A. - Ze względu na specyfikę transportu ładunków płynnych, które mają dużą masę własną, zależało nam, aby były to ciągniki możliwie lekkie i przy tym ekonomiczne. Dużą rolę odegrała także satysfakcjonująca współpraca z lokalnym dealerem i serwisem, który od niedawna zajmuje się także obsługą sprzedaży i napraw pojazdów Renault Trucks. Braliśmy także udział w premierowych pokazach nowej gamy Renault Trucks w Lyonie i Warszawie. To bardzo interesujące i nowoczesne pojazdy. Niewykluczone, że w przyszłości także i najnowsze pojazdy Renault Trucks serii T trafią do naszej floty.

Realizowane obecnie zamówienie obejmuje dostawę osiemnastu białych ciągników siodłowych Renault Premium 460.19T wyposażonych w silniki spełniające wymagania norm Euro 5. Jednostki współpracują z automatycznymi skrzyniami biegów Optidriver. Ze względu na to, że ciągniki zestawione będą z nowo zakupionymi naczepami - cysternami, w gdyńskim serwisie Volvo Group Truck Center (obsługującym jednocześnie dwie marki : Volvo Trucks i Renault Trucks) zostały one wyposażone w stosowne do tego typu zadań kompresory. Zarządzaniem flotą nowo zakupionych pojazdów Renault Trucks koordynuje system telematyczny Optifleet. - Cieszymy się, że dzięki realizowanemu obecnie zamówieniu na pojazdy Renault Premium firma Trans Polonia S.A. dołączyła do grona naszych klientów flotowych - powiedziała Agnieszka Głowicka, menedżer serwisu Volvo Group Truck Center w Gdyni. - W najbliższym czasie planujemy wspólnie z klientem przeprowadzić szkolenie kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy, co pozwoli na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie możliwości, jakie dają te sprawdzone i cenione nie tylko na naszym rynku pojazdy Renault Trucks.


4trucks.pl / Volvo Group Trucks Poland

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Konfiskata aut pijanym kierowcom - najczęściej zadawane pytania W dniu 14 marca 2024 r. wchodzą w życie przepisy pozwalające na konfiskatę samochodów pijanym kierowcom. Co prawda nie ma jeszcze do nich przepisów wykonawczych, lecz jest to tylko kwestia najbliższych tygodni.
Wynagrodzenia dla kierowców muszą wzrosnąć w 2024 roku Zmiany w wynagrodzeniach kierowców zawodowych w 2024 – o tym warto wiedzieć.
Skuteczne zmniejszenie kary nałożonej przez Border Force W lutym ubiegłego roku, zostały wprowadzone zmiany w przepisach w zakresie przeciwdziałania wjazdowi nielegalnych imigrantów na teren Wielkiej Brytanii. Kary są znacznie bardziej dotkliwe, a przewoźnicy są częściej na nie narażeni.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Zmiana naliczania opłat drogowych w Czechach Opłata za przejazd w Czechach dla pojazdów powyżej 3,5 t zostanie powiększona o składnik opłaty za wytwarzanie emisji CO2.
Zmiany przepisów w Wielkiej Brytanii. Kto musi posiadać certyfikaty? Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy - przy imporcie niektórych produktów będzie obowiązek przedstawienia odpowiednich certyfikatów.
eToll - zmiana opłat za samochody ciężarowe na 2024 rok Zmiana wysokości stawek opłaty elektronicznej od 1 stycznia 2024 r.
Czy optymalizacja opłat drogowych jest mitem, czy faktem? Opłaty drogowe stopniowo stają się coraz bardziej znaczącym składnikiem kosztowym w transporcie towarowym.