Artur Smolik wzmacnia zarząd Uboat-Line

Artur Smolik wzmacnia zarząd Uboat-Line

Artur Smolik objął stanowisko wiceprezesa zarządu Uboat-Line.

Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami z branż TSL (transport-spedycja-logistyka) oraz FMCG (produkty szybkorotujące) będzie odpowiadał m.in. za rozwijanie działalności w obszarze spedycji lądowej.

- Artur Smolik to świetny menedżer z bardzo cennym dla nas doświadczeniem w zarządzaniu dużymi organizacjami. Skuteczność w realizacji działań rozwojowych udowodnił m.in. w Pepsi-Cola General Bottlers oraz Grupie CTL Logistics. W naszej Grupie będzie odpowiadać za rozszerzenie oferty oraz działalność w obszarze spedycji lądowej - powiedział Grzegorz Misiąg, prezes zarządu Uboat-Line.

Nowy wiceprezes Uboat-Line ukończył Politechnikę Zielonogórską w Instytucie Organizacji i Zarządzania oraz Studia Podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami. Aktualnie kończy pracę nad doktoratem z zakresu nauk ekonomicznych. W przeszłości był związany z takimi firmami jak m.in.: CTL Logistics, MIA, VDS, Pepsi General Bottlers i inne.

- Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do spółki, która rozwija się tak dynamicznie jak obecnie Uboat-Line i będę mógł wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenia dla jej dalszego rozwoju - powiedział wiceprezes Artur Smolik.

Do głównych zadań nowego wiceprezesa będzie należał dalszy dynamiczny rozwój Uboat Line w zakresie transportu lądowego, w tym rozwój geograficzny oraz wsparcie wprowadzenia do oferty nowych komplementarnych produktów.

Po trzech kwartałach 2013 r. jednostkowe przychody Uboat-Line wyniosły 37,99 mln zł wobec 19,60 mln zł przed rokiem. Zysk netto wyniósł odpowiednio 2,32 mln zł wobec 679 tys. zł przed rokiem. Spółka zanotowała też wynik EBITDA na poziomie 2,52 mln zł wobec 1,48 mln zł przed rokiem.

Po wynikach za III kwartał Uboat-Line zaktualizował swoją prognozę finansową, podnosząc w górę o 50% założenia dotyczące zysku netto. Aktualna prognoza zakłada, że Spółka zamknie rok notując ponad 50 mln zł przychodów, ponad 3 mln zł EBITDA oraz 3 mln zł zysku netto.

Uboat-Line specjalizuje się w obsłudze firm transportowych. Oferuje im kompleksową usługę, która obejmuje m.in. rezerwację przepraw promowych z większości portów europejskich, rezerwację przepraw dla pojazdów ponadnormatywnych oraz przewożących ładunki niebezpieczne, oraz serwis i obsługę transportu intermodalnego na kluczowych trasach Europy.


4trucks.pl / Uboat-Line SA

Przeczytaj też:
Konfiskata aut pijanym kierowcom - najczęściej zadawane pytania W dniu 14 marca 2024 r. wchodzą w życie przepisy pozwalające na konfiskatę samochodów pijanym kierowcom. Co prawda nie ma jeszcze do nich przepisów wykonawczych, lecz jest to tylko kwestia najbliższych tygodni.
Wynagrodzenia dla kierowców muszą wzrosnąć w 2024 roku Zmiany w wynagrodzeniach kierowców zawodowych w 2024 – o tym warto wiedzieć.
Skuteczne zmniejszenie kary nałożonej przez Border Force W lutym ubiegłego roku, zostały wprowadzone zmiany w przepisach w zakresie przeciwdziałania wjazdowi nielegalnych imigrantów na teren Wielkiej Brytanii. Kary są znacznie bardziej dotkliwe, a przewoźnicy są częściej na nie narażeni.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Zmiana naliczania opłat drogowych w Czechach Opłata za przejazd w Czechach dla pojazdów powyżej 3,5 t zostanie powiększona o składnik opłaty za wytwarzanie emisji CO2.
Zmiany przepisów w Wielkiej Brytanii. Kto musi posiadać certyfikaty? Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy - przy imporcie niektórych produktów będzie obowiązek przedstawienia odpowiednich certyfikatów.
eToll - zmiana opłat za samochody ciężarowe na 2024 rok Zmiana wysokości stawek opłaty elektronicznej od 1 stycznia 2024 r.
Czy optymalizacja opłat drogowych jest mitem, czy faktem? Opłaty drogowe stopniowo stają się coraz bardziej znaczącym składnikiem kosztowym w transporcie towarowym.
Kilkukrotny wzrost kar za przewóz nielegalnych imigrantów Maksymalna kara dla firmy transportowej wynosi obecnie 20 tys. funtów za każdą przewiezioną niezgodnie z prawem osobę.