Nowa gama pojazdów budowlanych Renault Trucks

Nowa gama pojazdów budowlanych Renault Trucks

Renault Trucks wprowadziło na rynek całkowicie nową gamę pojazdów budowlanych, którą tworzą dwa typoszeregi: C - pojazdy dla transportu budowlanego - oraz K - pojazdy dla ciężkiego transportu budowlanego.

Chcąc zaoferować klientom produkty o najwyższej niezawodności, producent zainwestował w ich rozwój znaczne środki. Pojazdy poddano serii rygorystycznych testów jakościowych i eksploatacyjnych w rzeczywistych warunkach. Cechy, takie jak wytrzymałość, komfort pracy, ładowność, trakcja, nowe silniki Euro 6, niskie zużycia paliwa i łatwość zabudowy czynią z tych pojazdów idealne narzędzia do realizacji wymagających zadań w transporcie budowlanym.

Chcąc w pełni odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów, w ramach nowej gamy pojazdów budowlanych Renault Trucks oferuje dwa typoszeregi: C - pojazdy dla transportu budowlanego - oraz K - pojazdy dla ciężkiego transportu budowlanego. Pojazdy Renault Trucks C, dostępne z dwiema różnymi szerokościami kabin, oferują dużą ładowność, niskie zużycie paliwa i komfort jazdy porównywalny z pojazdami długodystansowymi. Dzięki cechom, takim jak właściwości trakcyjne i prześwit, stanowią one także atrakcyjną propozycją dla klientów z branży robót ziemnych. Z kolei seria Renault Trucks K ustanawia nowe standardy w zakresie wytrzymałości i prześwitu, a także odznacza się największym na rynku kątem natarcia. Nowe pojazdy posiadają udoskonalony układ napędowy, z silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro 6, oraz wyróżniająca się na tle pozostałych modeli kabinę.

Nowa budowlana gama Renault Trucks została zaprojektowana w ścisłej współpracy z klientami z całego świata, obejmującej wszystkie fazy procesu: od tworzenia założeń projektowych po testy eksploatacyjne. Pojazdy serii Renault Trucks K były testowane w szczególnie trudnych warunkach, m.in. w transporcie dłużyc w Kamerunie, 120-tonowych ładunków w Omanie i urobku w kopaniach w Turcji. Przeprowadzone testy jakości i trwałości były najbardziej rygorystyczne w całej historii firmy.

W nowej gamie pojazdów budowlanych wprowadzono wiele zmian, z których na szczególną uwagę zasługują kabiny. Są one bardziej przestronne, komfortowe i ergonomiczne oraz wyposażone w obrotowe przełączniki. Z boku kabiny znajduje się stopień wejściowy, ułatwiający kierowcy kontrolę ładunku. Pojazdy te wytrzymują najtrudniejsze warunki użytkowania.
Wrażliwe podzespoły są skutecznie chronione przed uszkodzeniem. Zarówno w serii K, jak i C są dostępne zderzaki wykonane w całości ze stali. Wyjątkowe są także parametry techniczne pojazdów: duży prześwit, dopuszczalna masa całkowita zestawu drogowego sięgająca 120 ton i największy na rynku kąt natarcia (32°) w przypadku serii K.

Pojazdy są wyposażone w reflektory doświetlające zakręt, oferowaną standardowo zautomatyzowaną skrzynię biegów Optidriver, elektrycznie sterowany hamulec automatyczny postojowy uruchamiany w chwili wyłączania silnika i różnego rodzaju elementy ułatwiające montaż zabudowy.
W serii C jest oferowany Optitrack, hydrostatyczny układ napędu na przednią oś, umożliwiający tymczasowe zwiększenie własności trakcyjnych pojazdu. W serii K jest stosowany konwencjonalny układ napędu na wszystkie koła.

Wygląd pojazdów w pełni odzwierciedla ich cechy. Wyraża niezawodność, efektywność i wytrzymałość. Wzmacnia wizerunek pojazdu jako narzędzia zaprojektowanego do efektywnej realizacji powierzanych mu zadań, przynoszącego dochód, niezawodnego, chroniącego interesy klienta i będącego powodem do dumy dla kierowców.


4trucks.pl / Renault Trucks Polska

Przeczytaj też:
Renault Trucks w Polsce przejmuje cztery punkty serwisowe Z dniem 1 grudnia 2023 r. nastąpiły zmiany w sieci serwisowej Renault Trucks Polska w związku z przejęciem przez Volvo Polska Sp. z o. o. czterech punktów serwisowych Serwisy Józef Skrzypa.
Janusz Buława nowym prezesem Renault Trucks Polska Z dniem 1 października 2023 r. Janusz Buława obejmie stanowisko prezesa Renault Trucks w Polsce.
Indeka odbiera kolejne Renault Trucks Flota firmy, licząca ponad 260 pojazdów, powiększyła się właśnie o 30 zestawów kubaturowych na podwoziach Renault Trucks T 480 P6×2Low.
Elektryczna ciężarówka Renault Trucks już na polskich drogach W maju tego roku, w Polsce, zarejestrowano pierwszą w 100% elektryczną ciężką śmieciarkę Renault Trucks D-Wide Z.E.
Rejestracje nowych pojazdów użytkowych - ciężarówki, autobusy i samochody dostawcze W kwietniu 2021r. zarejestrowano 3243 pojazdy użytkowe pow. 3,5 t, to ponad trzykrotnie więcej (+226,9%), niż przed rokiem.
Konkurs dla kierowców ciężarówek Optifuel Challenge Renaullt Trucks - podajemy harmonogram eliminacji Renault Trucks Polska ogłasza 10., jubileuszową edycję konkursu Optifuel Challenge.  
Samochody dostawcze Renault - propozycje 2021 Renault chce podbić rynek samochodów dostawczych kilkoma nowymi pojazdami. Jak zapowiedział wczoraj, na konferencji, francuski producent, w prawie każdej klasie powinien pojawić się nowy pojazd.  
Z myślą o klientach posiadających starsze ciężarówki Renault Trucks Siedmioletnie i starsze samochody ciężarowe nie pozostaną bez opieki. Firma Renault Trucks Polska przygotowała specjalną ofertę Le Camion Classique - w tłumaczeniu: klasyczna ciężarówka.  
Wirtualny sprzedawca Renault Trucks Renault Trucks staje się cyfrowe! W związku z sytuacją Covid-19 Renault Trucks Szwajcaria oferuje swoim klientom dostęp do ofert pojazdów drogą wyłącznie cyfrową.