Przedpremierowy pokaz zaangażował widzów w całej Europie

Przedpremierowy pokaz zaangażował widzów w całej Europie

Kampania Papparazzi, przedpremierowy drogowy pokaz nowego Volvo FM, zaanagażował w 18 krajach wielu fotografów-amatorów, którzy śledzili drogę nowego pojazdu, aby włączyć się w kampanię swoim zdjęciem.

W dniu 4 marca dwa pojazdy Volvo FM, już bez maskowania, ruszyły na trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na www.volvotrucks.com/paparazzi  - a zachętą była atrakcyjna nagroda.

Konkurs zakończony sukcesem
- Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci. W sumie ponad 470.000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie - mówi Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu.

Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM.

W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz.

Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za "Najbardziej ekstremalne zdjęcie". Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.

Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi 


4trucks.pl / Volvo Polska

Przeczytaj też:
POLOmarket inwestuje w Mercedesy Sieć POLOmarket realizuje kolejną ważną inwestycję w logistykę, finalizując zakup 13 ciągników siodłowych Mercedes-Benz oraz trzech pojazdów z zabudową chłodniczą za blisko 1,5 mln euro.
Daimler Truck Polska nagradza najlepsze firmy w swojej sieci dealersko-serwisowej Grupa Wróbel ponownie okazała się zwycięzcą w kategorii Dealer Roku. Najlepszym serwisem została firma BTC Czapka ze Skoczowa. 
Pojazdy użytkowe po pierwszym kwartale 2024 r. To już siódmy miesiąc spadku na rynku pojazdów użytkowych we wszystkich grupach: ciągniki samochodowe obniżyły się o blisko 19%, podwozia samochodowe i nieliczne samochody specjalne o 21%.
Mercedes-Benz Actros L z futurystyczną kabiną ProCabin już w sprzedaży Od kwietnia 2024 r. można składać zamówienia na nowego Actrosa L, który wejdzie do produkcji w grudniu bieżącego roku.
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
RP-Trans nowym autoryzowanym punktem serwisowym Ford Trucks Polska Ford Trucks Polska otwiera piętnasty autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych.
Słaby luty w pojazdach użytkowych Producenci pojazdów ciężarowych odnotowali kolejny spadek sprzedaży nowych ciężarówek.
FORD TRUCKS F-LINE następca serii Cargo Ford Trucks w oparciu o analizę zapotrzebowania rynku, wymagań klientów oraz regulacji prawnych na rynkach europejskich, nieustannie wprowadzania zmiany w swoich pojazdach.
Tytuł Dealer Roku DAF 2024 otrzymał serwis z Rzeszowa DAF Trucks Polska już od 13 lat nagradza czołowych dealerów marki w Polsce. W tym roku najlepszymi wynikami we wszystkich kluczowych aspektach działalności może pochwalić się oddział Grupy Wanicki z Trzciany pod Rzeszowem.