Przedpremierowy pokaz zaangażował widzów w całej Europie
Kampania Papparazzi, przedpremierowy drogowy pokaz nowego Volvo FM, zaanagażował w 18 krajach wielu fotografów-amatorów, którzy śledzili drogę nowego pojazdu, aby włączyć się w kampanię swoim zdjęciem.
Konkurs zakończony sukcesem
- Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci. W sumie ponad 470.000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie - mówi Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu.
Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM.
W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz.
Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za "Najbardziej ekstremalne zdjęcie". Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.
Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi
4trucks.pl / Volvo Polska