Magnumką na wschód

Magnumką na wschód

W dniu 15 stycznia siedlecka firma Express Inter Auto odebrała w serwisie Renault Trucks prowadzonym w Białej Podlaskiej przez spółkę Biascan, 20 nowych ciągników Renault Magnum 480 DXi.

To pierwsze pojazdy francuskiej marki w liczącej niemal 130 sztuk flocie przewoźnika. Nowe ciągniki będą pracować w transporcie międzynarodowym, współpracując z naczepami kurtynowymi.

Położony tuż przy drodze krajowej nr 2 serwis Biascanu widać już z daleka. 15 stycznia dumnie prężyło przed nim muskuły 20 białych Renault Magnum zamówionych przez Express Inter Auto. Wszystkie te ciągniki mają jednakową kompletację - pod ich kabinami pracują znane z doskonałych osiągów i niewielkiego zużycia paliwa 13-litrowe silniki DXi o mocy 480 KM. Ponieważ samochody podlaskiego przewoźnika wożą często ładunki z zachodu Europy bezpośrednio do naszych wschodnich sąsiadów, zostały też wyposażone w zbiorniki paliwa o maksymalnej pojemności. Mieści się w nich 1455 litrów oleju napędowego. To ważne, bo paliwa na wschodzie Europy nie są, najoględniej mówiąc, dobrej jakości. - To pierwsze samochody marki Renault we flocie Express Inter Auto i sporo wysiłku kosztowało nas przekonanie do nich właściciela firmy. Bardzo nam zależało na tym kontrakcie, bo to duże i dobrze znane na Podlasiu przedsiębiorstwo - mówi Robert Baprawski, Key Account Manager w Renault Trucks Polska. - Przygotowaliśmy wspólnie z Renault Trucks Finance Services bardzo dobrą ofertę finansowania. Oczywiście nie bez znaczenia jest też znakomity poziom techniczny naszych ciężarówek.

Renault Trucks - przekazanie aut Express Inter Auto 2

Dla klienta przekonującymi argumentami okazały się także niskie zużycie paliwa, doskonałe wyposażenie pojazdów oraz gęsta sieć serwisowa Renault Trucks.

Właściciel firmy Express Inter Auto, Leszek Pieńkowski po odbiór samochodów przyjechał z dwudziestką kierowców, którzy z wyraźną niecierpliwością czekali na otrzymanie kluczyków i zajęcie miejsca w kabinach. Uroczystość przekazania pojazdów, mimo mroźnej pogody odbyła się przed serwisem Biascanu i rzędem równie białych co otaczające serwis pola "Magnumek". Pierwszy kluczyk z rąk Roberta Baprawskiego odebrał Leszek Pieńkowski. - To bardzo nowoczesne pojazdy i liczę na to, że będą jeździły ekonomicznie. Jeśli się sprawdzą to może nasz tabor zasilą kolejne pojazdy Renault. Spodobała mi się zarówno oferta, jak i sposób podejścia do naszych potrzeb przez Renault Trucks Polska - mówi właściciel Express Inter Auto. - Nasze samochody jeżdżą po całej Europie, często także za naszą wschodnią granicę. Kursy są długie, więc kierowcy spędzają w samochodach dużo czasu. Powinni więc mieć zapewnione jak najlepsze warunki pracy. To pomaga nie tylko w zapewnieniu bezpieczeństwa ładunków, ale także w uzyskiwaniu niskiego zużycia paliwa. Chcąc ten parametr zracjonalizować zdecydowaliśmy się na samochody ze zautomatyzowanymi skrzyniami biegów. Chcemy też w najbliższych dniach przeprowadzić dla kierowców szkolenie ekonomicznej jazdy Optifuel Training oferowane przez RTP.

Wprowadzone trzy lata temu wysokie kabiny Magnum zapewniają najwyższy komfort zarówno podczas pracy, jak i wypoczynku. Zautomatyzowana skrzynia biegów Optidriver+ dba o łagodne i płynne przekazywanie na koła mocy 480-konnego silnika, przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa. Nowoczesna, nie przeładowana przełącznikami deska rozdzielcza przekazuje czytelnie najważniejsze informacje. Co do wygody życia... No cóż, można by to skwitować krótki zdaniem: To przecież Magnum! - Tu można sobie nawet pochodzić i rozprostować kości - stwierdził jeden z kierowców odbierających w Białej Podlaskiej samochód podczas oględzin kabiny. - Nigdy nie jeździłem Magnum, to mój pierwszy raz, ale jestem pod wrażeniem. Podobają mi się niektóre pomysły, np. rolety na oknach, fajne materiały na desce rozdzielczej i tapicerkach. Całkiem tu przyjemnie.

Dodajmy, że kabiny samochodów Express Inter Auto są w pełni wyposażone. Znalazły się w nich nie tylko nowoczesne tachografy, klimatyzacje i lodówki, ale także uprzyjemniające życie wysokiej jakości radioodtwarzacze z odczytem formatu MP3 i odpowiednimi systemem nagłośnienia.

Express Inter Auto od 1993 roku zajmuje się międzynarodowym transportem towarów. Od 18 lat jest członkiem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych (ZMPD). Zatrudnia ok. 200 osób, w tym 170 kierowców. W swoim taborze ma obecnie 125 zestawów - większość to ciągniki z naczepami chłodniczymi. Są w nim także naczepy plandekowe (100 m sześc.) i zestawy przestrzenne (120 m sześc.). Wszystkie pojazdy firmy wyposażone są w łączność GSM i monitoring GPS. Większość z zestawów to pojazdy chłodnicze, zaopatrzone także w urządzenia do kontroli i rejestracji temperatury podczas transportu. Firma prowadzi też warsztat i myjnię TIR oraz sprzedaje części zamienne do agregatów chłodniczych.


4trucks.pl / Renault Trucks Polska

Przeczytaj też:
Renault Trucks w Polsce przejmuje cztery punkty serwisowe Z dniem 1 grudnia 2023 r. nastąpiły zmiany w sieci serwisowej Renault Trucks Polska w związku z przejęciem przez Volvo Polska Sp. z o. o. czterech punktów serwisowych Serwisy Józef Skrzypa.
Janusz Buława nowym prezesem Renault Trucks Polska Z dniem 1 października 2023 r. Janusz Buława obejmie stanowisko prezesa Renault Trucks w Polsce.
Indeka odbiera kolejne Renault Trucks Flota firmy, licząca ponad 260 pojazdów, powiększyła się właśnie o 30 zestawów kubaturowych na podwoziach Renault Trucks T 480 P6×2Low.
Elektryczna ciężarówka Renault Trucks już na polskich drogach W maju tego roku, w Polsce, zarejestrowano pierwszą w 100% elektryczną ciężką śmieciarkę Renault Trucks D-Wide Z.E.
Rejestracje nowych pojazdów użytkowych - ciężarówki, autobusy i samochody dostawcze W kwietniu 2021r. zarejestrowano 3243 pojazdy użytkowe pow. 3,5 t, to ponad trzykrotnie więcej (+226,9%), niż przed rokiem.
Konkurs dla kierowców ciężarówek Optifuel Challenge Renaullt Trucks - podajemy harmonogram eliminacji Renault Trucks Polska ogłasza 10., jubileuszową edycję konkursu Optifuel Challenge.  
Samochody dostawcze Renault - propozycje 2021 Renault chce podbić rynek samochodów dostawczych kilkoma nowymi pojazdami. Jak zapowiedział wczoraj, na konferencji, francuski producent, w prawie każdej klasie powinien pojawić się nowy pojazd.  
Z myślą o klientach posiadających starsze ciężarówki Renault Trucks Siedmioletnie i starsze samochody ciężarowe nie pozostaną bez opieki. Firma Renault Trucks Polska przygotowała specjalną ofertę Le Camion Classique - w tłumaczeniu: klasyczna ciężarówka.  
Wirtualny sprzedawca Renault Trucks Renault Trucks staje się cyfrowe! W związku z sytuacją Covid-19 Renault Trucks Szwajcaria oferuje swoim klientom dostęp do ofert pojazdów drogą wyłącznie cyfrową.