Żurawie HMF

Żurawie HMF

HMF Polska specjalizuje się w doborze, montażu i serwisie urządzeń załadunkowych do wszelkiego rodzaju odpadów dla potrzeb sektora gospodarki odpadami.

Dostarczane produkty ułatwiają pracę związaną z załadunkiem, transportem i wyładunkiem odpadów komunalnych segregowanych, gromadzonych w pojemnikach typu "DZWON".

Rozległa wiedza o działalności branży gospodarki odpadami oraz długoletnie doświadczenie powoduje, że firma zapewnia kompleksowe i profesjonalne doradztwo techniczne, obsługę sprzedaży, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Firma HMF w swojej ofercie posiada:
• Żurawie hydrauliczne HMF z mechanizmem do selektywnej zbiórki odpadów
• Urządzenia HMF w połączniu z hakowcami
• Urządzenia HMF w połączeniu z urządzeniami bramowymi

Szeroki zakres produktów oraz indywidualne podejście pozwala na dokładny dobór właściwej maszyny do zadań, jakie stoją przed firmami zajmującymi się zbiórką i transportem odpadów i produktów recyklingowych.

HMF Polska

ZAŁADUNEK GÓRNY
Tego typu załadunek z zastosowaniem żurawia jest nieocenionym rozwiązaniem przy zbiórce selektywnej, która służy do opróżniania pojemników typu "dzwon".

Żuraw montowany jest najczęściej za kabiną co jest optymalnym rozwiązaniem, jeśli weźmie się pod uwagę obciążenie nośnika. Wielkość żurawia (zasięg i udźwig) jest dobierany w zależności od wielkości podnoszonych pojemników. Sterowanie żurawiem może odbywać się z dwóch stron z poziomu drogi lub zdalnie za pomocą pilota, który umożliwia obsługę maszyny bez konieczności przebywania tuż przy samej śmieciarce, co daje dużo szersze pole widzenia oraz zwiększa precyzję pracy. Dodatkowo żurawie ze sterowaniem radiowym posiadają system HDL odpowiedzialny za regulację prędkości w zakresie 0 - 100% , co gwarantuje stałą i płynną pracę podczas wymagających zadań. Podwójne przeguby ósemkowe zwiększają nośność żurawia, który ma zdolność przenoszenia pojemników kontenerowych na daleki zasięg. Żurawie HMF charakteryzują się niską masą własną w stosunku do konkurencyjnych żurawi oferowanych na rynku, ekonomia masy uzyskana jest dzięki systemowi łożysk ślizgowych (teflonowe) na obrocie żurawia, które nie wymagają kąpieli olejowej i mają bezpośredni wpływ na obniżenie masy, a co za tym idzie kosztów związanych z przygotowaniem do montażu i eksploatacji żurawia na dowolnym nośniku. Stabilność konstrukcji zapewniają nogi podporowe, które mogą być hydraulicznie lub manualnie wysuwane, obrotowe lub stałe. Żurawie HMF stosowane w sektorze komunalnym charakteryzują się niezawodnością oraz dużą wytrzymałość na powtarzalne cykle pracy. Wydatek pompy ustawiany fabrycznie, umożliwia szybką i dynamiczną pracę urządzeniem.

CYBEL II
Wprowadzony pod koniec 2011 r. system Cybel II umożliwia 100 % obciążenie w tym samym obszarze gdzie belka nogi podporowej została wysunięta. Inaczej mówiąc jeśli belka nogi podporowej jest całkowicie wysunięta w tą samą stronę gdzie znajduje się ramię, wówczas żuraw może podnieść 100 % ładunku. Jest to idealne rozwiązanie podczas pracy w ciasnej zabudowie miejskiej, gdzie z powodu braku miejsca nie ma możliwości na całkowite wysunięcie nóg podporowych po obu stronach pojazdu.


4trucks.pl / HMF Polska

Przeczytaj też:
Utrudnienia w okolicy Alkmaar. Boeing jedzie.

Transport gabarytu zajął trzy dni.

 

Kierowca ciężarówki jednym z najlepiej zarabiających w Rosji

Według rosyjskich ekspertów poszukujących pracowników w Rosji, najlepiej płatne prace w 2018 roku dotyczyły IT, transportu, logistyki i produkcji.

Ciężarówka wywrócona na wietrze - kto winien?

W okresie jesienno-zimowym lub wiosną ciężarówki są narażone na silne podmuchy wiatru. czasem przewracają się.

44 tony - tak, ale pod pewnymi warunkami

Niemieckie Ministerstwo Transportu odrzuciło wniosek 17 spedytorów którzy domagali sie dopuszczenia do ruchu drogowego zestawów 44 tonowych.

Dzień Reformacji - zakaz jazdy samochodów ciężarowych

Państwa federalne, w których Dzień Reformacji jest związany z zakazem prowadzenia pojazdów to: Brandenburgia, Mecklenburg-Vorpommern, Saksonia, Saksonia-Anhalt i Turyngia.

Głos Niemców w sprawie transportu

Coraz więcej samochodów ciężarowych porusza się po autostradach i drogach krajowych w Niemczech, co skutkuje rosnącą liczbą poważnych wypadków z ich udziałem.

Transport samochodami dostawczymi krytykowany w Niemczech

W Niemczech, w niedługim czasie, mogą nastąpić zmiany dotyczące transportu drogowego. Chodzi tu o samochody dostawcze z tzw. kurnikami na dachu.

Dlaczego Coca-Cola wybrała TomTom WEBFLEET?

Aplikacja WEBFLEET od TomTom jest prostym sposobem na zarządzanie flotą.

Doświadczony i zapracowany - kim jest polski kierowca?

Kto obecnie jeździ w firmach transportowych?

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL