DSV rozwija serwis drobnicowy

DSV rozwija serwis drobnicowy

New Wave - nowy serwis drobnicowy w międzynarodowej sieci DSV.

Rozpoczęty przez DSV Road pod koniec ubiegłego roku projekt o nazwie New Wave, w ramach którego wszystkie kraje w europejskiej sieci DSV zostały połączone codziennym drogowym serwisem drobnicowym, idzie pełną parą i już przynosi pierwsze rezultaty, w postaci wzrostu wolumentów oraz dynamicznego rozwoju regionalnych oddziałów. W Polsce centralnym ośrodkiem, odpowiedzialnym za nowy projekt, jest Łódź.

- Codzienny transport drobnicowy ze wszystkich i do wszystkich krajów w Europie w ramach obsługi jednego operatora logistycznego jest naturalną konsekwencją rozwoju rynku oraz rosnących potrzeb klientów, w zakresie zwiększania częstotliwości i skracania czasu transportu. Do tej pory do projektu włączyło się 21 oddziałów krajowych DSV, a wszystkie 32 zostaną nim objęte do końca września tego roku - mówi Piotr w. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road. Niewielu operatorów logistycznych posiada obecnie takie pokrycie transportowe w ramach własnych struktur w Europie. Szeroka dostępność oraz duże wolumenty są kluczem do sukcesu naszego codziennego serwisu drobnicowego. Stopniowo, w ramach rozwoju projektu oraz rozszerzania jego zasięgu zwiększamy częstotliwość i skracamy czas tranzytu.

Projekt połączenia wszystkich europejskich krajów, w których działa DSV w kontynentalną sieć, za pomocą codziennego serwisu drobnicowego opiera się na koncepcji centralnego hubu w Schwieberdingen, niedaleko Stuttgartu, który stanowi centrum europejskiej sieci DSV.

- Dzięki takiemu rozwiązaniu kolejne oddziały krajowe mogą z łatwością dołączać do codziennego serwisu, dostarczając oraz odbierając przesyłki w jednym, centralnym terminalu, zamiast lokalnie organizować własne transporty bezpośrednie pomiędzy różnymi destynacjami, według lokalnego zapotrzebowania. Projekt New Wave jest dedykowany przede wszystkim dla przesyłek spaletyzowanych. Dla nich serwis jest najbardziej dynamiczny - wyjaśnia Piotr w. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.

Wszystkie kraje w europejskiej sieci DSV będą nadal realizować bezpośrednie połączenia pomiędzy sobą, zazwyczaj w częstotliwości dwóch tygodniowo, jednak dzięki wdrożeniu nowego codziennego serwisu drobnicowego nasi klienci nie muszą czekać nawet jeden dzień dłużej niż potrzebują na realizację swojej dostawy.

Takie rozwiązanie stanowi nie tylko nową jakość dla naszych dotychczasowych klientów, ale także otwiera przed nami możliwości obsługi nowych klientów, dla których dotychczasowa częstotliwość transportów była zbyt mała. Nowy serwis drobnicowy daje nam do rąk potężne narzędzie, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów oraz budować przewagę konkurencyjną.

- To właśnie klienci oraz ich potrzeby stały się inspiracją do przebudowy dotychczasowego sposobu funkcjonowania serwisu drobnicowego we wszystkich oddziałach krajowych DSV w Europie. Co do zasady DSV jest operatorem działającym w sposób zdecentralizowany - według zasady "myśl globalnie - działaj lokalnie" - każdy oddział buduje swoją ofertę w oparciu o specyfikę lokalnych rynków. Jednak w tym konkretnym przypadku kluczem do sukcesu było właśnie połączenie sił na poziomie centralnym - podsumowuje Piotr w. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.

Prognozy dotyczące światowej produkcji i wymiany towarowej nie pozostawiają złudzeń - gospodarka spowalnia. Klienci obniżający prognozy sprzedażowe oraz wszechobecne poszukiwanie oszczędności to tylko niektóre skutki widma nadciągającego kryzysu. Sposobów na przetrwanie obecnej sytuacji szuka każdy, dobierając narzędzia spośród rozwiązań, które są w stanie wesprzeć dalszy rozwój. Sposobem DSV jest inwestycja w przewagę konkurencyjną.


4trucks.pl / DSV Road

Przeczytaj też:
Utrudnienia w okolicy Alkmaar. Boeing jedzie.

Transport gabarytu zajął trzy dni.

 

Kierowca ciężarówki jednym z najlepiej zarabiających w Rosji

Według rosyjskich ekspertów poszukujących pracowników w Rosji, najlepiej płatne prace w 2018 roku dotyczyły IT, transportu, logistyki i produkcji.

Ciężarówka wywrócona na wietrze - kto winien?

W okresie jesienno-zimowym lub wiosną ciężarówki są narażone na silne podmuchy wiatru. czasem przewracają się.

44 tony - tak, ale pod pewnymi warunkami

Niemieckie Ministerstwo Transportu odrzuciło wniosek 17 spedytorów którzy domagali sie dopuszczenia do ruchu drogowego zestawów 44 tonowych.

Dzień Reformacji - zakaz jazdy samochodów ciężarowych

Państwa federalne, w których Dzień Reformacji jest związany z zakazem prowadzenia pojazdów to: Brandenburgia, Mecklenburg-Vorpommern, Saksonia, Saksonia-Anhalt i Turyngia.

Głos Niemców w sprawie transportu

Coraz więcej samochodów ciężarowych porusza się po autostradach i drogach krajowych w Niemczech, co skutkuje rosnącą liczbą poważnych wypadków z ich udziałem.

Transport samochodami dostawczymi krytykowany w Niemczech

W Niemczech, w niedługim czasie, mogą nastąpić zmiany dotyczące transportu drogowego. Chodzi tu o samochody dostawcze z tzw. kurnikami na dachu.

Dlaczego Coca-Cola wybrała TomTom WEBFLEET?

Aplikacja WEBFLEET od TomTom jest prostym sposobem na zarządzanie flotą.

Doświadczony i zapracowany - kim jest polski kierowca?

Kto obecnie jeździ w firmach transportowych?

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL