Naczepy Kässbohrer na Litwie

Naczepy Kässbohrer na Litwie

Timex S.A., który jest generalnym importerem naczep Kässbohrer nie tylko w Polsce, ale również na Litwie, Łotwie i w Estonii, przedstawił swoje produkty na spotkaniu przewoźników w Kownie na Litwie.

Podczas spotkania, które odbyło się 1 sierpnia zaprezentowano naczepę kurtynową Kässbohrer i była to już druga prezentacja w okręgu kowieńskim. Pierwsza zaowocowała sprzedażą kilku naczep burtowych i niskopodwoziowych, które są tylko częścią bogatej palety tego producenta, oferującego również cysterny, silosy i inne specjalistyczne naczepy wykonywane na zamówienie klienta. Na spotkaniu w Kownie zaprezentowana została naczepa litewskiego klienta, który na początku tego roku odebrał swój pierwszy pojazd Kässbohrer, a teraz dwa kolejne. Ten pojazd to dedykowana specjalnie dla niego naczepa burtowa, która posiada 25 dwutonowych pierścieni.

Uczestnicy spotkania docenili jakość stosowanych w naczepach komponentów, które pochodzą tylko od znanych producentów - osie SAF lub BPW, pneumatyka WABCO, układy elektryczne ASPOCK, opony GOODYEAR lub BRIDGESTONE, ewentualnie na życzenie MICHELIN.

W lipcu odbyły się również dwa inne spotkania przewoźników litewskich. Pierwsze z nich odbyło się w Druskiennikach i brało w nim udział kilkanaście firm transportowych. Ze względu na duże zainteresowanie była to już druga prezentacja przygotowana przez Kässbohrer’a w regionie olickim.
Kolejna prezentacja odbyła się w Szawlach, gdzie przy współudziale dealera Iveco - firmy Transmitto, Kässbohrer pokazywał swoją naczepę kurtynową. Uczestnicy spotkania byli zainteresowani nie tylko wystawianą naczepą, ale również pozostałymi produktami Kässbohrer’a.

Na wszystkich spotkaniach prezentowana była standardowa naczepa kurtynowa o wysokości wewnętrznej 2770 mm, z zabudową wykonaną zgodnie z normą EN 12642XL i bardzo solidną konstrukcją ramy. Głównym elementem odróżniającym ją od konkurencji jest zawieszenie na poduszkach powietrznych o średnicy 350 mm , czyli o 5 centymetrów większe niż u innych. Jest to tzw. zawieszenie na drogi złej jakości, jednak niedostępne u większości producentów nawet jako opcja. W praktyce daje ono dużo niższe ciśnienie pracy, co przekłada się na znacznie łagodniejsze wybieranie nierówności. Naczepa ma jeszcze kilka dodatkowych udogodnień dla kierowców. Pierwszy z nich stanowi potężna, stalowa skrzynka narzędziowa o długości półtora metra. Wielu producentów oferuje standardowo plastikowe pojemniki, mające zaledwie około 60 centymetrów, które łatwo ulegają uszkodzeniu. Kässbohrer proponuje coś trwałego i pojemnego, co pozwala umieścić tam chociażby pasy, narożniki czy maty antypoślizgowe. Oprócz tego naczepa posiada oczywiście system mocowania otworów w obrzeżu ramy "K-Fix", który stał się już standardem na rynku. Składa się z on z półtorametrowych, wymiennych profili. To ważne, ponieważ w razie jakiegokolwiek uszkodzenia nie trzeba ramy ciąć, później spawać i malować. Wystarczy odkręcić kilka śrub i wymienić uniwersalny profil. W pakiecie zabezpieczenia ładunku, klient otrzymuje też standardowo 17 par 2 tonowych pierścieni w podłodze i 1 parę na przedniej ścianie naczepy. W standardzie są też odboje rolkowe z tyłu i blacha osłonowa przed widłami wózka na przedniej ścianie. Za obydwa te elementy u konkurencji trzeba zapłacić dodatkowo.

Wszelkie dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej www.kaessbohrer.com.pl 


4trucks.pl / Timex S.A.