Druga edycja kampanii Mama TomTom

Druga edycja kampanii Mama TomTom

Firma TomTom, lider na rynku urządzeń nawigacyjnych, rozpoczęła letnią odsłonę kampanii promującej bezpieczne zachowanie na drodze podczas wakacyjnych podróży.

Głównym adresatem kampanii są zmotoryzowane i nowoczesne mamy.

Komunikacyjną platformą kampanii jest strona internetowa http://www.mamatomtom.pl, na której kobiety będą mogły zapoznać się z poradami dotyczącymi bezpiecznego poruszania się na drodze oraz dzielić się swoimi opiniami i wrażeniami z wyjazdów. Mamy będą mogły wrzucać na stronę swoje zdjęcia z wycieczek, wymieniać się pomysłami na udane wyprawy, komentować propozycje innych mam oraz korzystać z już wyznaczonych tras, przygotowanych z myślą o ciekawych rodzinnych wyjazdach.

Wszyscy użytkownicy nawigacji TomTom, niezależnie od posiadanego modelu, będą mogli uczestniczyć w drugiej edycji konkursu fotograficznego "Mamo, było super!", w którym co miesiąc jedna osoba wygra nawigacje satelitarne TomTom Start 20. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom. Ponadto, w ramach kolejnego konkursu "Wszystko o rodzinnych podróżach" autorki najciekawszych pomysłów na wycieczkę w rodzinnym gronie otrzymają drobne upominki w postaci płyt CD z bajkami dla swojego dziecka, które z pewnością urozmaicą pociechom podróż.

Jednym z elementów promowanych podczas kampanii Mama TomTom jest również promocja na aktualizację map w nawigacjach TomTom. Osoby, które do 31 sierpnia 2012 kupią nawigacje TomTom serii Go Live oraz Via uzyskają w ramach wakacyjnej promocji 12 darmowych aktualizacji map w ciągu 3 lat.

Patronami medialnymi kampanii są: www.MobilneKobiety.pl, www.eMaluszki.pl,  www.eBrzuszek.pl, www.Moto.wieszjak.pl oraz www.Baby-Shower.pl.

Kampania trwa od 12.07.2012 do 30.09.2012

Więcej informacji:
www.tomtom.com  
www.facebook.com/TomTomPolska 


4trucks.pl / TomTom

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL