Rozpoczęła się budowa kolejnego MAN Truck & Bus Center

Rozpoczęła się budowa kolejnego MAN Truck & Bus Center

W dniu 15 czerwca br odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę nowego MAN Truck & Bus Center Radzymin.

W uroczystości wzięli udział Piotr Stański, dyrektor ds. operacyjnych w MAN Truck & Bus Polska, przedstawiciele władz lokalnych, przedstawiciele instytucji takich jak Ambasada Niemiec w Warszawie, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo - Handlowa, PZPM, ZMPD, partnerzy biznesowi inwestycji oraz przedstawiciele mediów.

Powstające MAN Truck & Bus Center Radzymin to kolejne centrum, w którym oferowane będą kompleksowe rozwiązania transportowe i najwyższej jakości usługi handlowo-serwisowe pojazdów użytkowych MAN i Neoplan. W nowych obiektach znajdą się nie tylko stacje serwisowe MAN, ale również biura sprzedaży MAN i Neoplan, MAN TopUsed oraz pełna oferta usług MAN od MAN Serwis, przez MAN Support, po MAN Finance. MAN Truck & Bus Center oferować będzie usługi serwisowe 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

-  Obecnie na terenie naszego kraju działa już 6 takich Centrów: w Warszawie, Poznaniu, Czeladzi, w Gdańsku, we Wrocławiu i w Białymstoku. Teraz przyszła kolej na lokalizację na prawej stronie Wisły. Trasa S8 to jeden z najważniejszych tras komunikacyjnych, łączących Zachód ze Wschodem. Mamy świadomość jak dużo użytkowników pojazdów marki MAN przemierza tę trasę i jesteśmy przekonani, że ta nowa inwestycja ułatwi im realizację wszystkich zadań transportowych -  powiedział Piotr Stański podczas uroczystości.

Łączna wartość inwestycji to 11 milionów pln. Wart podkreślenia jest fakt, iż MAN konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju sieci serwisowej na terenie naszego kraju. Tylko w latach 2009 - 2012 MAN zainwestował w sieć serwisową ponad 10 mln euro.

Obiekt o powierzchni użytkowej ok. 2400 m² posiadać będzie specjalistyczną halę warsztatową przeznaczoną do obsługi pojazdów z 5 stanowiskami naprawczymi, profesjonalną linię diagnostyczną i stanowisko napraw blacharskich oraz stanowisko myjni. Duży magazyn części zamiennych pozwala utrzymywać wysokie stany magazynowe, co umożliwia szybką i sprawną obsługę serwisową. Pracę znajdzie tu ok. 35 osób.

Nowe Truck & Bus Center w Radzyminie wpisywać się będzie w coraz gęstszą sieć serwisową MAN w Polsce. Aktualnie MAN posiada 6 własnych Truck & Bus Center oraz 24 partnerskie stacje serwisowe.


4trucks.pl / MAN Truck & Bus Polska

Przeczytaj też:
MAN eTGX już w Polsce Kierowcy ciężarówek, prowadząc MAN-a eTGX nie muszą obawiać się kontaktu z nową technologią. Nowa elektryczna ciężarówka przejęła wiele elementów z konwencjonalnego pojazdu.
Pierwszy MAN eTruck sprzedany w Polsce W piątek 19 stycznia 2024 r. w Krakowie została podpisana pierwsza w Polsce umowa sprzedaży w pełni elektrycznej ciężarówki MAN eTruck.
Rejestracje samochodów ciężarowych w 2023 - kto zwycięzcą? W całym 2023 roku przybyło 37 323 szt. nowych pojazdów użytkowych (ciężarowe, dostawcze, autobusy) o DMC pow. 3,5 t. co oznacza wzrost (+3,5%) w skali całego roku.
Gdańskie elektryczne MAN-y jeżdżą normalnie na zaplanowanych trasach W dniu 5 października br. firma MAN Truck & Bus Polska przekazała spółce Gdańskie Autobusy i Tramwaje łącznie 18 autobusów elektrycznych.
Podsumowanie roku 2022 w MAN Truck & Bus Polska Rok 2022 dla MAN Truck & Bus był rokiem pełnym wyzwań. W wyniku działań wojennych i po agresji Rosji w Ukrainie koncern stracił dwie z trzech fabryk produkujących komponenty do samochodów ciężarowych.
MAN TGX i naczepa z TIP Trailer Services w zestawie dla ośrodków nauki jazdy
Nowy rok w branży pojazdów użytkowych W całej grupie nowych samochodów ciężarowych pow. 3,5 t w styczniu 2023 r. zarejestrowano 2486 szt. To rezultat o 233 szt. wyższy niż w tym samym miesiącu przed rokiem (+10,3% r/r) i jednocześnie najwyższy wynik dla analogicznego miesiąca w całej historii notowań.
Elektryczny debiut autobusów MAN w Siedlcach Po ośmiu latach MAN wraca do Siedlec i to elektrycznie.
Ciężarówki i autobusy - jak minął rok W roku bieżącym rynek samochodów ciężarowych jest niestabilny. Mimo iż dotychczas radził sobie nieco lepiej z zakłóceniami dostaw półprzewodników niż inne kategorie pojazdów, to po wybuchu wojny za wschodnią granicą sytuacja została skomplikowana dodatkowo brakami komponentów z Ukrainy.