Schmitz Cargobull Plant UK

Oficjalne otwarcie zakładu Schmitz Cargobull w Wielkiej Brytanii

Premierą jest nowa naczepa firanka S.CS FREEPOST, która jest również po raz pierwszy prezentowana angielskim przewoźnikom.



Blisko 200 klientów zebrało się w fabryce Schmitz Cargobull w Wielkiej Brytanii, aby świętować oficjalne otwarcie zakładu. W zakładzie produkcyjnym w Wythenshawe, Greater Manchester, od lata 2021 roku są produkowane naczepy specjalnie dla rynków: Wielkiej Brytanii i Irlandii – wyposażone zgodnie z wymaganiami tego specyficznego rynku. Oprócz skrzyni ładunkowej S.BO PACE i naczepy typu firanka S.CS FIXED ROOF, naczepa typu firana S.CS FREEPOST uzupełni ofertę naczep produkowanych w Manchesterze.

- Schmitz Cargobull oznacza niezawodność i innowacyjność oraz gwarantuje niezmiennie wysokie standardy jakości na całym świecie, od konfiguracji pojazdu po przekazanie naczepy klientowi. Otwarcie zakładu w Manchesterze jest zatem ważnym krokiem. Zakład dołącza do naszej sieci wysoce elastycznych zakładów produkcyjnych, umożliwiając nam szybkie reagowanie na wymagania lokalnego rynku - mówi Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull.

- Nowa fabryka w Manchesterze umożliwia realizację zamówień w Wielkiej Brytanii i Irlandii, które odpowiadają specyficznym wymaganiom rynku, oferując jednocześnie najbardziej niezawodne i sprawdzone rozwiązania - dodaje Boris Billich, dyrektor sprzedaży w Schmitz Cargobull.

Nowy zakład Schmitz Cargobull w Wielkiej Brytanii jest najnowszym z dziesięciu zakładów produkcyjnych: w Niemczech (Altenberge, Vreden, Gotha), Litwie, Hiszpanii, Słowacji, Turcji, Australii i RPA). Powierzchnia produkcyjna wynosi 7500 m2 i oferuje łączną zdolność produkcyjną 60 sztuk tygodniowo w trybie pracy jednozmianowej. Magazyn części zamiennych, o powierzchni 1000 m2, zapewnia szybkie dostawy lokalne.

Schmitz Cargobull zatrudnia, w Wielkiej Brytanii, łącznie 72 osoby. Zespołem kierują: Paul Avery, Managing Director Operations oraz Colin Maher, który od stycznia 2023 roku pełni funkcję Managing Director Sales & Services.

- Chcemy jak najlepiej wspierać firmy transportowe w Wielkiej Brytanii i Irlandii naszą kompleksową ofertą niezawodnych i innowacyjnych rozwiązań transportowych. Oferta obejmuje pojazdy o cechach specyficznych dla rynku, najkrótsze terminy dostaw, obszerne zaopatrzenie w części zamienne 24/7, a także nasz sprawdzony zakres usług: od finansowania po telematykę i sprzedaż pojazdów używanych - mówi Colin Maher.

 

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).