Niezwykła aukcja Wielton dla WOŚP

Wielton WOŚP 2023

Z okazji 31. finału WOŚP Grupa Wielton przygotowała aukcję, której zwycięzca będzie mógł zwiedzić infrastrukturę Działu Badawczo-Rozwojowego w Wieluniu, od kuchni zobaczyć jak wygląda proces całopojazdowego badania prototypów.

 

To jednak nie wszystko, zwycięzca wieltonowej aukcji WOŚP będzie również gościem Prezesa Mariusza Golca, CEO Grupy Wielton i zje z nim wspólny obiad.

Grupa ponownie wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która tego roku zagra pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. Celem akcji jest wyposażenie szpitali w urządzenia przyśpieszające diagnostykę zakażeń, a co za tym idzie umożliwiające lepszą terapię sepsy. W celu zebrania jak największych funduszy, w tym roku firma zaprasza do licytacji aukcji, której zwycięzca zwiedzi infrastrukturę badawczą spółki oraz weźmie udział w spotkaniu z CEO Grupy Wielton.

- Każdy nowy rok, zaraz obok wyzwań i możliwości, przynosi ze sobą nadzieję. To właśnie ją, już od ponad 30 lat, daje fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wspomagająca głównie medycynę dziecięcą. W tym roku, tak samo jak w poprzednich latach, z radością wspieramy jej inicjatywę i chętnie dołączamy się do akcji. Dzięki temu mamy okazję serdecznie zaprosić osoby zainteresowane do wzięcia udziału w organizowanej przez nas aukcji. Tegorocznym przedmiotem licytacji jest zwiedzanie naszego innowacyjnego Działu Badań i Rozwoju zwieńczone wspólnym obiadem. To niepowtarzalna okazja, aby poznać tajniki działania jednego z trzech w Europie symulatorów drogi – zachęca Mariusz Golec, CEO Grupy Wielton.

Naczepy i przyczepy marki Wielton, zanim znajdą się w sprzedaży, są poddawane szczegółowym testom przez 24 godziny na dobę. Dzięki temu w ciągu zaledwie 4-5 tygodni wieluński producent potrafi przetestować swoje pojazdy i określić stan, w jakim te znalazłyby się po przejechaniu 500 000 km. Jest to trasa zwykle pokonywana przez naczepy przez aż 3-5 lat eksploatacji.
Dział Badań i Rozwoju w Wieluniu stanowi połączenie nauki z biznesem. Jest ośrodkiem innowacji firmy i odgrywa zasadniczą rolę w procesie wprowadzania nowych rozwiązań oraz produktów marki Wielton. Jego "sercem" jest symulator drogi MTS 320 Road Simulator do przeprowadzania trwałościowych badań całopojazdowych naczep i przyczep w warunkach użytkowania. Symulator MTS oddaje zmienność realnych warunków, w jakich naczepy są eksploatowane. Dzięki wyposażeniu go w najwyższej klasy oprogramowanie oraz sprzęt do testów symulacyjnych, materiałowych i diagnostyki konstrukcji możliwe jest wykluczenie jakichkolwiek usterek czy wad ukrytych produktów już na etapie projektowania i prototypowania. Celem badań jest podniesienie poziomu technologicznego i bezpieczeństwa produkowanych pojazdów, kompleksowe sprawdzenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych, a także zwiększanie konkurencyjności oferowanych na rynku naczep i przyczep. Dodatkowo, istotnym celem Grupy Wielton jest wytwarzanie produktów z dbałością o środowisko naturalne.

Zwycięzca licytacji Grupy Wielton będzie miał wyjątkową okazję wzięcia udziału w procesie wdrażania nowego produktu i testach sprawdzających jakość oraz wytrzymałość konstrukcji, a swoimi wrażeniami będzie mógł się podzielić z CEO Grupy Wielton podczas wspólnego obiadu. Termin realizacji przedmiotu aukcji zostanie indywidualnie ustalony ze zwycięzcą po jej zakończeniu i wpłacie wylicytowanej kwoty.

Link do aukcji: Zwiedzanie Działu RND Grupy Wielton w Wieluniu - Aukcje WOŚP - Allegro.pl

Przeczytaj też:
Textar podsumowuje rok 2022

Mimo nowych wyzwań w postaci rosnących kosztów czy problemów z dostępnością towarów, firma TMD Friction zrealizowała swoje założenia na ten okres. Ma również ambitne plany na najbliższą i dalszą przyszłość.

Jelcz planuje rozbudowę zakładu

Analizując dynamiczny wzrost zamówień kierowanych zwłaszcza w ostatnim czasie do spółki, należy wskazać, że tylko od września minionego roku JELCZ zawarł kilka znaczących kontraktów: dwie duże umowy na dostawę pojazdów w układzie 4x4 i 6x6 na kwotę blisko 880 mln złotych.

Dwie odzyskane ciężarówki

Tylko w pierwszych dwóch tygodniach tego roku funkcjonariusze z Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej pełniący służbę w drogowych przejściach granicznych, odzyskali poszukiwane pojazdy o wartości ponad 700 tys. zł.

Daimler Truck Polska – nowa nazwa w 2023 roku, ale nie tylko...

W dniu 1 stycznia br. powstały dwie osobne spółki: Daimler Truck odpowiadająca za pojazdy ciężarowe i autobusy oraz Mercedes-Benz prowadząca działalność w zakresie samochodów osobowych i dostawczych.

Rok 2022 u producentów naczep i przyczep

Popyt na naczepy i przyczepy ciężarowe rozwijał się w dużej części w wyniku wcześniejszych rejestracji ciągników samochodowych. Niestety rejestracje ciężarówek w grudniu wyhamowały, jednak naczepy odnotowały wzrost.

Ciężarówki i autobusy - jak minął rok

W roku bieżącym rynek samochodów ciężarowych jest niestabilny. Mimo iż dotychczas radził sobie nieco lepiej z zakłóceniami dostaw półprzewodników niż inne kategorie pojazdów, to po wybuchu wojny za wschodnią granicą sytuacja została skomplikowana dodatkowo brakami komponentów z Ukrainy.

Wywrotki Wielton z nowymi udoskonaleniami

Spółka Wielton wprowadziła modernizacje i ulepszenia do swoich flagowych wywrotek. Modele Bulk Master i Weight Master zostały udoskonalone pod kątem zwiększenia ich trwałości i użyteczności.

Lód na dachu naczepy - Krone ma na to sposób

Zalegający lód na dachu naczepy to problem nie tylko kierowcy, ale też i jego szefa.

Samochody ciężarowe na finiszu 2022 roku

Powoli zbliżamy się do końca roku i będzie można ostatecznie podsumować kolejny niełatwy, dla producentów samochodów ciężarowych, rok. Zanim to jednak nastąpi analizujemy przedostatni miesiąc 2022 roku.

Wyszukiwarka

Informacje