Wywrotki Wielton z nowymi udoskonaleniami

Wielton-Bulk Master

Spółka Wielton wprowadziła modernizacje i ulepszenia do swoich flagowych wywrotek. Modele Bulk Master i Weight Master zostały udoskonalone pod kątem zwiększenia ich trwałości i użyteczności.

 

Producent skupił się m.in. na nowych rozwiązaniach konstrukcyjnych, modernizacji skrzyń oraz zwiększeniu jakości i wytrzymałości produktów po przeprowadzeniu wywiadów z klientami i analiz trendów technologicznych.

Nowe usprawnienia wprowadzone w modelach Bulk Master i Weight Master polegały, między innymi, na wzmocnieniu konstrukcji skrzyni ładunkowej, dzięki wprowadzeniu nowego, sztywniejszego i grubszego obrzeża skrzyni oraz większego zagęszczenia poprzeczek podłogi. Dla skrzyń z klapą do czoła zmieniony został także słup tylny na węższy, co wpłynęło na zwiększenie światła rozładunku portalu tylnego. Obrzeże górne zyskało kształt skośny do wnętrza skrzyni, niwelując problem zalegania materiału. Natomiast w obrzeżu tylnym postawiono na grubszą ściankę wewnętrzną i profil o łagodniejszym kącie natarcia, dzięki czemu element ten stawia mniejszy opór podczas rozładunku i redukuje możliwość jego nadmiernego wycierania. Ponadto, wzmocniono narożnik ściany przedniej i wprowadzono nowy standard rozstawu poprzeczek podłogi, a także zainstalowano funkcjonalną drabinkę wysuwaną spod skrzyni. Dodano także nową opcję w ofercie w postaci klapo-drzwi jednoskrzydłowych w modelu Bulk Master. Wprowadzone zmiany przyczyniły się do zwiększenia trwałości, niezawodności i żywotności naczep wywrotek marki Wielton. Aspekt wprowadzonych zmian konstrukcyjnych jest niezwykle ważny w modelu Weight Master, który znajduje zastosowanie zarówno w transporcie materiałów budowlanych, ładunków paletowych, worków typu big-bag, jak i płodów rolniczych. Wprowadzone zmiany mają także szczególne znaczenie w modelu Bulk Master przeznaczonego do przewozu produktów rolnych, nawozów czy biomasy, a zatem często wykorzystywanego w wymagających warunkach terenowych.

Nie ustajemy w rozwoju i modernizujemy nie tylko nasze fabryki, ale również produkty w trosce o komfort, bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów. Wprowadzamy kolejne zmiany optymalizacyjne i użytkowe w naszych naczepach wywrotkach. Nieustannie zwiększamy konkurencyjność swoich produktów, potwierdzając tym pozycję wiodącego producenta naczep na polskich i europejskich rynkach. Wsłuchujemy się w głosy dobiegające z rynku i wyciągamy celne wnioski. Kierowani doświadczeniem, dzięki wielu szytym na miarę produktom zmieniamy się na lepsze dla naszych klientówmówi Łukasz Trzeciakiewicz, Product Manager Wielton S.A.

Wieluński producent, aby oferować swoim klientom produkty jak najwyższej jakości zdecydował się na masową modernizację skrzyń w swoich wywrotkach. W tym celu wdrożył we wszystkich aluminiowych wywrotkach HP wzmocnioną konstrukcję podłogi skrzyni oraz zmianę profilu jej podłużnic i porzeczek. Wprowadził także nową opcję zamykania – klapę hydrauliczną. Z kolei w stalowych wywrotkach HP Wielton zmienił budowę skrzyni ładunkowej, wprowadzając masywniejsze obrzeże górne. W wyniku tego zrezygnowano z belki i łańcucha spinającego burty. Podobnie jak w wywrotkach aluminiowych, w stalowych naczepach HP wdrożono klapę hydrauliczną jako jedną z opcji zamykania skrzyni. Ponadto, we wszystkich wywrotkach Wieltonu wprowadzono nową, uniwersalną konstrukcję balkonu roboczego (z dwiema możliwościami konfiguracji wejścia - prawa/lewa strona) oraz zmieniono dociągi boczne klapy na bardziej funkcjonalne, z możliwością dociągnięcia kluczem do kół.

Wielton ma w swojej ofercie szereg spersonalizowanych rozwiązań, w ramach niestandardowego wyposażenia, które znacząco poprawiają codzienne użytkowanie naczep wywrotek. Naczepy te mogą zostać wyposażone w pełni automatyczny dach przesuwny Hyva slideKAP z tylną belką samoczynnie się blokującą i nie wymagającą dodatkowych operacji zabezpieczających plandekę dachu ze strony kierowcy. Rozwiązanie to znacząco ułatwia pracę kierowców i poprawia ich bezpieczeństwo. Klienci mają także do dyspozycji zderzak ściany przedniej do transportu palet i worków typu big-bag. Zderzak ten symuluje pionową ścianę przednią i zapobiega przemieszczaniu się towarów do przodu podczas jazdy lub gwałtownego hamowania. W ofercie Wieltonu znajduje się także wkładka teflonowa QuickSilver® eliminująca problem przywierania i przymarzania materiałów sypkich, a dzięki temu zapewniająca szybszy i bezpieczniejszy wyładunek. Wieluński producent naczep oferuje także wkładkę stalową, jako dodatkowe rozwiązanie wspierające transport budowlany, która pozwala na załadunek asfaltu i grubszego kruszywa, minimalizując ryzyko uszkodzenia skrzyni ładunkowej wykonanej z aluminium. Rozwiązanie to stanowi kompromis pomiędzy lżejszą skrzynią aluminiową podatną na uszkodzenia a cięższą skrzynia stalową. Wielton proponuje też klientom ciekawe rozwiązanie dla transportu rolniczego w postaci hamaka do warzyw. Hamak został stworzony do załadunku płodów rolnych, w szczególności jabłek, buraków i ziemniaków, aby zmniejszyć ryzyko ich stłuczenia. Ładowanie wywrotki z hamakiem odbywa się od przodu naczepy. Towar, który spada na plandekę zawieszoną około 2 m nad podłogą, jest amortyzowany przez hamak z jednej strony zamocowany na sztywno za pomocą łańcucha, a z drugiej strony na elastycznym ekspanderze. Dzięki temu plandeka ugina się pod ciężarem płodów rolnych, które zsuwają się i nie ulegają uszkodzeniu, spadając bezpośrednio na podłogę z wysokości 3 m. Klienci w ofercie Wieltonu znajdą również pakiet rozwiązań do przewozu odpadów poubojowych, szlamu i odpadów. Pakiet ten zwiększa szczelność naczepy oraz zapobiega niekontrolowanemu przemieszczaniu lub wyciekowi towaru.

O wysokiej jakości naczep samowyładowczych z Wielunia stanowi fakt, że zostały wyprodukowane ze stali lub aluminium o najwyższej klasie wytrzymałości, tj. Hardox HB450, S700, czy Endur-AL HB114. Natomiast ramy wywrotek zostały wykonane ze stali S700, która jest zabezpieczona antykorozyjnie z wykorzystaniem technologii malowania kataforetycznego KTL, gwarantującej długą żywotność podwozia. Ponadto, w celu zagwarantowania najwyższej jakości produktów Wielton stosuje niezawodne komponenty i podzespoły dostarczane przez renomowanych europejskich producentów.

Przeczytaj też:
Niezwykła aukcja Wielton dla WOŚP

Z okazji 31. finału WOŚP Grupa Wielton przygotowała aukcję, której zwycięzca będzie mógł zwiedzić infrastrukturę Działu Badawczo-Rozwojowego w Wieluniu, od kuchni zobaczyć jak wygląda proces całopojazdowego badania prototypów.

Rok 2022 u producentów naczep i przyczep

Popyt na naczepy i przyczepy ciężarowe rozwijał się w dużej części w wyniku wcześniejszych rejestracji ciągników samochodowych. Niestety rejestracje ciężarówek w grudniu wyhamowały, jednak naczepy odnotowały wzrost.

Lód na dachu naczepy - Krone ma na to sposób

Zalegający lód na dachu naczepy to problem nie tylko kierowcy, ale też i jego szefa.

Spółka Wielton Logistic z nowymi ciągnikami siodłowymi IVECO

W listopadzie br. do floty Wielton Logistic dołączyło kolejnych siedem pojazdów ciężarowych IVECO S-WAY.

Schmitz Cargobull dostarcza zabudowę do ciężarówki napędzanej wodorem

Firma Schmitz Cargobull dostarczyła nadwozie typu furgon M.KO do podwozia napędzanego wodorem.

Nowe przyczepy i naczepy z dwucyfrowym spadkiem sprzedaży

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w październiku 2022 r. rejestracje osiągnęły 2391 szt. przy spadku o 19,1% r/r.

Najlepsi partnerzy serwisowi Schmitz Cargobull 2022

Schmitz Cargobull wybrał najlepsze warsztaty i centra serwisowe z 31 krajów w swojej sieci partnerów serwisowych.

Sprzedaż nowych przyczep i naczep

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5t we wrześniu 2022r. rejestracje osiągnęły 2518 szt. przy spadku o 6,7% r/r. Rynek hamuje siódmy miesiąc z rzędu po 17 wcześniejszych miesiącach wzrostu trwającego od października 2020 r do lutego 2022 r.

Nowoczesne naczepy z instalacją solarną we flocie FM Logistic

Rozwijając swoją działalność transportową FM Logistic modernizuje i powiększa własny tabor w Europie Centralnej.

Wyszukiwarka

Informacje