EFL sfinansuje ciężarowe Fordy

EFL dołącza do programu finansowania Ford Truck Lease.
Grupa EFL, część międzynarodowej Grupy Credit Agricole, podpisała umowę z Ford Trucks, na mocy której została wyłącznym partnerem finansowym światowego producenta pojazdów ciężarowych. Leasingodawca zapewni różne rozwiązania finansowe dla całej sieci dealerskiej Ford Trucks w Polsce w ramach programu Ford Truck Lease. Klienci zainteresowani kupnem ciągników siodłowych i samochodów ciężarowych mogą skorzystać z oferty leasingu, pożyczki lub wynajmu.
Umowa pomiędzy Grupą EFL a Ford Trucks została zawarta 1 grudnia br. w Stambule. Dzięki tej współpracy klienci zainteresowani zakupem ciężkich samochodów Ford Trucks uzyskają dostęp do wielu atrakcyjnych rozwiązań finansowych w całej sieci dealerskiej Ford Trucks w Polsce.
- Czujemy się zaszczyceni i dumni z nawiązania współpracy z Ford Trucks. Od ponad 2 lat współpracujemy z głównym importerem pojazdów marki Ford w Polsce. Obecnie dzięki podpisaniu umowy generalnej z firmą Ford Trucks w Stambule możemy oficjalnie pełnić rolę operatora finansowego Ford Trucks Lease. Naszym głównym zadaniem jest wzmocnienie atrakcyjności oferty, dotarcie do zupełnie nowych klientów oraz dostarczenie nowoczesnego narzędzia sprzedaży wraz z procesem obsługi klienta – powiedział Paweł Bojko wiceprezes EFL.
- Przez ponad 60 lat Ford Trucks współpracował z wieloma wiodącymi instytucjami finansowymi w obszarach takich, jak leasing finansowy, leasing operacyjny i rozwiązania kredytowe w zakresie finansowania klientów. Dzięki naszej współpracy z Grupą EFL będziemy teraz oferować naszym klientom solidny program finansowania, który pomoże rozwijać ich biznes. Nasi klienci będą mogli skorzystać z ofert leasingu, pożyczki czy wynajmu. Zgodnie z naszym celem, jakim jest "bycie towarzyszem, który troszczy się o swoich klientów i rozwija ich działalność", będziemy nadal zapewniać naszym klientom udogodnienia, jednocześnie rozwijając ich działalność – powiedział Emrah Duman, dyrektor ds. rynków międzynarodowych w Ford Trucks.

Z okazji 31. finału WOŚP Grupa Wielton przygotowała aukcję, której zwycięzca będzie mógł zwiedzić infrastrukturę Działu Badawczo-Rozwojowego w Wieluniu, od kuchni zobaczyć jak wygląda proces całopojazdowego badania prototypów.

Mimo nowych wyzwań w postaci rosnących kosztów czy problemów z dostępnością towarów, firma TMD Friction zrealizowała swoje założenia na ten okres. Ma również ambitne plany na najbliższą i dalszą przyszłość.

Analizując dynamiczny wzrost zamówień kierowanych zwłaszcza w ostatnim czasie do spółki, należy wskazać, że tylko od września minionego roku JELCZ zawarł kilka znaczących kontraktów: dwie duże umowy na dostawę pojazdów w układzie 4x4 i 6x6 na kwotę blisko 880 mln złotych.

Tylko w pierwszych dwóch tygodniach tego roku funkcjonariusze z Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej pełniący służbę w drogowych przejściach granicznych, odzyskali poszukiwane pojazdy o wartości ponad 700 tys. zł.

W dniu 1 stycznia br. powstały dwie osobne spółki: Daimler Truck odpowiadająca za pojazdy ciężarowe i autobusy oraz Mercedes-Benz prowadząca działalność w zakresie samochodów osobowych i dostawczych.

W roku bieżącym rynek samochodów ciężarowych jest niestabilny. Mimo iż dotychczas radził sobie nieco lepiej z zakłóceniami dostaw półprzewodników niż inne kategorie pojazdów, to po wybuchu wojny za wschodnią granicą sytuacja została skomplikowana dodatkowo brakami komponentów z Ukrainy.

Powoli zbliżamy się do końca roku i będzie można ostatecznie podsumować kolejny niełatwy, dla producentów samochodów ciężarowych, rok. Zanim to jednak nastąpi analizujemy przedostatni miesiąc 2022 roku.

Z dniem 1 grudnia Anna Burakowska objęła funkcję dyrektor generalnej Continental Opony Polska.

Girteka to litewska firma, która powstała w 1996 r., z siedzibą w Wilnie. Specjalizuje się w przewozach całopojazdowych (FTL) oraz chłodniczych, głównie dla firm z branży food&beverage, FMCG, przemysłowej, automotive i farmaceutycznej.