Nowoczesne naczepy z instalacją solarną we flocie FM Logistic

Naczepy EWT

Rozwijając swoją działalność transportową FM Logistic modernizuje i powiększa własny tabor w Europie Centralnej.

 

W sierpniu i wrześniu firma odebrała 100 nowych naczep. Pojazdy są na bieżąco wydzierżawiane podwykonawcom i kierowane do obsługi przewozów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Producentami zakupionych naczep są m.in. firmy Schmitz Cargobull i Koegel. Unowocześniona flota zapewni optymalizację kosztów eksploatacyjnych i lepszy serwis dla klientów.

Wszystkie nowe naczepy są w sztywnej zabudowie. Połowa z nich to izotermy, w tym część z windami, druga połowa to chłodnie jedno lub dwukomorowe. Posłużą one przede wszystkim do obsługi klientów z branży spożywczej i farmaceutycznej.

- Partię naczep, którą obecnie odbieramy i wprowadzamy do ruchu, zamówiliśmy już rok temu. Ze względu na sytuację geopolityczną realizacja zamówienia trochę się przedłużyła, ale cieszymy się, że możemy już oddać naczepy do dyspozycji naszym podwykonawcom - mówi Jacek Oraczewski, Central Europe Transport Director, FM Logistic.

Zdecydowana większość nowego taboru, około 70% została dodatkowo wyposażona w mechanizm podwójnej podłogi, tzw. "DOPPELSTOCK". Rozwiązanie może nawet dwukrotnie, tj. do 66 palet, zwiększyć pojemność naczepy, co z kolei pozwala na redukcję kosztów transportu. Tego typu naczepy operator dedykował głównie do obsługi klientów w dystrybucji i drobnicy krajowej, zwłaszcza w połączeniach liniowych.

Innym innowacyjnym rozwiązaniem jest system instalacji solarnej, zamontowany we wszystkich nowo zakupionych chłodniach. Rozwiązanie służy do ładowania akumulatora rozruchowego podtrzymującego pracę wszelkich systemów elektronicznych, telematycznych, w tym GPS, w tego typu naczepach. Zapobiega to całkowitemu rozładowaniu i szybszemu uszkodzeniu akumulatora, co mogłoby spowodować konieczność wymiany, a tym samym przestój naczepy.

Obecnie flota FM Logistic w Europie Centralnej liczy ok 2500 tysiąca pojazdów, w tym około 400 naczep własnych, które są wydzierżawiane przewoźnikom.

Przeczytaj też:
Schmitz Cargobull dostarcza zabudowę do ciężarówki napędzanej wodorem

Firma Schmitz Cargobull dostarczyła nadwozie typu furgon M.KO do podwozia napędzanego wodorem.

Nowe przyczepy i naczepy z dwucyfrowym spadkiem sprzedaży

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w październiku 2022 r. rejestracje osiągnęły 2391 szt. przy spadku o 19,1% r/r.

Najlepsi partnerzy serwisowi Schmitz Cargobull 2022

Schmitz Cargobull wybrał najlepsze warsztaty i centra serwisowe z 31 krajów w swojej sieci partnerów serwisowych.

Sprzedaż nowych przyczep i naczep

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5t we wrześniu 2022r. rejestracje osiągnęły 2518 szt. przy spadku o 6,7% r/r. Rynek hamuje siódmy miesiąc z rzędu po 17 wcześniejszych miesiącach wzrostu trwającego od października 2020 r do lutego 2022 r.

Wielton po raz kolejny na IAA Transportation

Polski producent naczep i przyczep po raz kolejny prezentuje swoje pojazdy na światowej wystawie pojazdów użytkowych w Hanowerze.

Naczepy Schmitz Cargobull z certyfikatem TAPA TSR1

Schmitz Cargobull rozszerzył swoją ofertę naczep chłodni S.KO COOL o fabrycznie montowany pakiet wyposażenia certyfikowany dla operacji transportowych TAPA TSR1.

Grupa Wielton ze wzrostem sprzedaży

W okresie od stycznia do czerwca 2022 r. skonsolidowane przychody Grupy Wielton wyniosły ok. 1,64 mld zł, zwiększając się o 25,1 proc. w porównaniu do pierwszej połowy 2021 r.

Naczepy Krone z nagrodami Trailer Innovation

Firma Krone otrzymała nagrodę Trailer Innovation w kategorii Podwozie za pojazd Box Liner eLTU 50 Traction Automatic.

Schmitz Cargobull zdobywa pierwszą nagrodę Trailer Innovation 2023 w kategorii Środowisko

Pierwsze miejsce za aerodynamiczną naczepę kurtynę S.CS EcoFLEX z POWER CURTAIN i Eco Pack w kategorii Environment.

Wyszukiwarka

Informacje