IVECO TOPCARE - pakiet szybkiej obsługi serwisowej i pomocy dla kierowców

IVECO Top Care

Usługa assistance klasy premium, oparta na usługach łączności IVECO ON, jest skierowana do klientów potrzebujących wsparcia w razie nieprzewidzianych awarii.

 


Obejmuje ona jak najszybsze przywrócenie sprawności pojazdu oraz opiekę nad kierowcą, gdyby naprawa miała się przedłużyć. Jest to usługa wysokiej klasy, wyjątkowa w branży transportowej.

Usługa jest najnowszym elementem rewolucyjnego podejścia marki, w którym najważniejszy jest kierowca, zapoczątkowanego wraz z wprowadzeniem modelu IVECO S‑WAY w 2021 r. Wykorzystując zaawansowane usługi łączności IVECO ON, firma zapewnia idealne rozwiązanie biznesowe dla właścicieli flot i niezawodnego towarzysza podróży dla kierowcy. W ramach działań na rzecz społeczności kierowców marka IVECO od 3 lat wprowadza produkty i usługi mające ułatwiać osobom wykonującym ten zawód codzienną pracę i życie pod względem bezpieczeństwa, komfortu i łączności.

Rozległa sieć IVECO, licząca ponad 1800 punktów serwisowych w całej Europie, obsługuje klientów w trybie 24/7. Kierowca nigdy nie ma daleko do naszych specjalistów, którzy zrobią wszystko, by pojazd mógł jak najszybciej wrócić na trasę. W każdej sytuacji IVECO stara się jak najszybciej przywrócić sprawność pojazdu, aby właściciel floty mógł działać z maksymalną wydajnością.

Gdy awaria zmusza kierowcę do udania się do warsztatu na nieplanowaną naprawę, centrum techniczne IVECO Control Room, które nieustannie monitoruje skomunikowane pojazdy, otrzymuje natychmiastowy alert, a zadanie usunięcia usterki w danym samochodzie jest traktowane jako sprawa priorytetowa.

Automatycznie inicjowana jest procedura pilnej dostawy części zamiennych, a wykwalifikowani diagności starają się zminimalizować czas przestoju. Kierowca jest także na bieżąco informowany o postępie naprawy.

Jeżeli naprawa przedłuża się ponad zakładany czas, a kierowca jest daleko od domu, IVECO TOPCARE zapewnia mu obsługę kwaterunkową — czyli organizuje między innymi posiłki, zakwaterowanie, transfery i parking, aby użytkownik pojazdu mógł w komforcie oczekiwać na jego zwrot. Kierowca może nawet liczyć na opiekę zdrowotną w kwestiach niewymagających pilnej pomocy lekarskiej.

IVECO TOPCARE jest opcjonalną usługą będącą rozszerzeniem kontraktów serwisowo-naprawczych, dostępną dla samochodów ciężarowych WAY posiadających uruchomione usługi łączności IVECO ON.

Przeczytaj też:
Zapowiedź wodorowej ciężarówki Nikola Tre zaprezentowana na targach IAA Transportation 2022

Model Nikola Tre BEV to samochód ciężarowy klasy ciężkiej z zasilaniem akumulatorowym i zasięgiem w swojej klasie na rynku europejskim, jej siostra z ogniwami wodorowymi mam mieć ten zasięg znacznie większy.

DAF XD z tytułem Truck of the Year 2023

Harald Seidel, prezes DAF Trucks, odebrał dziś wieczorem prestiżową nagrodę w branży transportowej - Ciężarówki Roku 2023. Odbyło się to wpierwszym dniu trwania targów IAA w Hanowerze.

IKEA, Volvo Trucks Polska i Grupa Raben dostawy Volvo FM Electric do fabryki IKEA

IKEA Industry, Volvo Trucks i Grupa Raben podpisały umowę o współpracy w zakresie zeroemisyjnego transportu towarów w Polsce.

Pomorska Miss Scania - nagrody rozdane

Tytuł „Pomorskiej Miss Scania 2022” przyznano pojazdowi Scania 590S należącemu do firmy Bartosz Popławski Transport.

Typowe usterki układów hamulcowych w pojazdach ciężarowych

Firma Textar ponownie organizuje webinar dotyczący układów hamulcowych w samochodach ciężarowych.

Renault Trucks do recyklingu

Renault Trucks podejmuje kolejne kroki w celu przestawienia swojej działalności przemysłowej na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Fabryka używanych części Renault Trucks jest logicznym kolejnym krokiem w tej drodze.

MAN na targach IAA 2022 w Hanowerze

Dekarbonizacja transportu towarowego, cyfryzacja logistyki i pogłębiający się niedobór kierowców ciężarówek to podstawowe wyzwania dla firm transportowych. To również wyzwania dla producentów ciężarówek.

Rośnie sieć warsztatów partnerskich PETRONAS

Rynek warsztatów samochodowych w Polsce przeżywa obecnie silne przeobrażenie. Z jednej strony, jak pokazują dane Głównego Urzędu Statystycznego, w pierwszej połowie roku zamknięto 500 działalności gospodarczych w kategorii konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych. Z drugiej, statystyki marki PETRONAS mówią o zwiększeniu się sieci partnerskich serwisów aż o 126 firm i to w ciągu jednego roku. Czym spowodowana jest taka sytuacja i dlaczego właściciele wybierają taką współpracę?

Nowy serwis Mercedes-Benz Trucks Polska w Pile

W świeżo wybudowanym obiekcie w Pile spółka Gibas Truck Point, należąca do Grupy Gibas, rozpoczęła działalność w zakresie obsługi serwisowej pojazdów ciężarowych Mercedes-Benz oraz marki FUSO.

Wyszukiwarka

Informacje