GRW Europe

Naczepy silosy i cysterny GRW jeszcze bardziej dostępne w Europie

Producent silosów i cystern GRW przejmuje zakład produkcyjny Schmitz Cargobull w Toddin.

 

Od lipca 2022 producent silosów i cystern GRW staje się właścicielem zakładu Schmitz Cargobull w Toddin w Meklemburgii-Pomorzu Przednim. GRW Europe produkuje silosy i cysterny na rynek europejski w tym.
Firma GRW została założona w 1996 roku w Worcester w RPA i jest wiodącym producentem naczep róznego rodzaju przeznaczenia. W Europie firma GRW jest znana, jako producent silosów, które są sprzedawane w sieci serwisowej Schmitz Cargobull. Schmitz Cargobull posiada 40 procent udziałów w GRW Holdings

GRW, jako producenta silosów, poznaliśmy na ostatnich targach IAA w Hanowerze. Mieliśmy również okazję zwiedzić zakład produkcyjny i główną siedzibę w RPA. W Republice Południowej Afryki GRW produkuje naczepy na licencji Schmitz Cargobull oraz własne silosy i cysterny - również na podwoziu Schmitz Cargobull. Od kilku lat GRW sprzedaje silosy również w Europie, składając pojazdy w Niemczech w zakładzie w Toddin.

Aby wzmocnić obecność GRW na rynku europejskim, firma przejęła zakład produkcyjny Schmitz Cargobull w Toddin, aby zwiększyć produkcję cystern dla Europy, z planowaną produkcją ponad 100 pojazdów w bieżącym roku 2022.

- Dzięki zakładowi produkcyjnemu w Niemczech wzmacniamy markę GRW i wysyłamy wyraźny sygnał co do naszego zaangażowania w Europie. Możemy szybciej reagować, aby spełnić konkretne życzenia naszych klientów, a dzięki Schmitz Cargobull, jako partnerowi dalej rozwijać naszą asortyment produktów i usług - wyjaśniają Gerhard van der Merwe (CEO) i Dirk Nuxoll (MD) z GRW Europe.

Silosy i cysterny GRW będą wyposażone w system telematyczny TrailerConnect®, a w przyszłości będą wyposażone w układ jezdny Schmitz Cargobull MODULOS i osie ROTOS. Naczepy GRW są również objęte opieką serwisową Schmitz Cargobull w zakresie napraw i konserwacji.

 

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).