Naczepa Krone z agregatem Celsineo ma coraz więcej klientów

Celsineo-Krone

Modułowe agregaty chłodnicze naczepowe marki Celsineo, będące efektem współpracy firm Krone i Liebherr, są z powodzeniem wykorzystywane przez wielu renomowanych klientów.

 

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2021 r. popyt na agregaty Celsineo stale rośnie. Jednym z głównych czynników sukcesu jest niezawodna sieć serwisowa.

Dr Frank Albers, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu w Krone: - Po produkcji seryjnej w Niemczech i Austrii w 2021 r. liczba zamówień w 2022 r. przekroczyła nasze oczekiwania. Do klientów trafiło ponad 500 sztuk agregatów, co z nawiązką spełniło nasze cele sprzedażowe. Serdecznie dziękuję wielu renomowanym klientom, którzy nam zaufali.

Dirk Junghans, dyrektor zarządzający Liebherr-Transportation Systems GmbH & Co KG, wyjaśnia wymiar ogólnoeuropejski: - W tym roku będziemy kontynuować sprzedaż Celsineo głównie w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluksu. Począwszy od 2023 roku chcemy dalej umiędzynarodowić się i skupić się na przykład na krajach skandynawskich. Obaj dyrektorzy zarządzający kładą szczególny nacisk na pomyślne stworzenie i rozbudowę kompleksowej sieci serwisowej.

Celsineo korzysta ze zwartej sieci serwisowej Krone w Europie. Około 200 punktów obsługi wzdłuż głównych europejskich szlaków komunikacyjnych posiada już certyfikat Celsineo, a w 2022 r. sieć ta ma zostać znacznie rozszerzona. W przypadku nowych partnerów serwisowych nakłady są stosunkowo niewielkie, ponieważ nie jest wymagane specjalistyczne szkolenie personelu. Serwis Celsineo jest prostszy, ponieważ personel serwisowy może szybko i niedrogo wymienić wadliwy moduł chłodniczy w ciągu godziny. Dzięki unikalnej koncepcji, wydajność chłodnicza Celsineo jest rozdzielona pomiędzy trzy identycznie zaprojektowane moduły chłodnicze typu plug-and-play, z których każdy zawiera niezależny, hermetycznie zamknięty obwód chłodniczy z zaledwie kilkoma komponentami. Oznacza to kolejną istotną korzyść dla firm transportowych, ponieważ inteligentne sterowanie trzema modułami chłodniczymi umożliwia ich niezależną pracę. Podczas gdy dwa moduły chłodzą ładunek, jeden może pracować np. w trybie odszraniania.

Jako centrum edukacyjne i szkoleniowe służy obecnie naczepa Krone Cool Liner. Oprócz istniejących ofert szkoleń online Celsineo, jest ona również, mobilnym centrum demonstracyjnym produktów dla klientów oraz personelu serwisowego. Przyczepa wyposażona jest w jednostkę demonstracyjną Celsineo zamontowaną na zewnątrz oraz wewnątrz naczepy. Na pokładzie znajduje się również szkoleniowy silnik wysokoprężny. Naczepa szkoleniowa oferuje miejsce dla dziewięciu uczestników, a także trenerów i tłumaczy. Gniazda zasilania USB przy wszystkich siedzeniach oraz duży płaski ekran 4K uzupełniają wyposażenie. Duże okna i klimatyzacja zapewniają duży komfort pracy.

Przeczytaj też:
Nawet 12 tys. kary dla przewoźnika za każdą kontrolę drogową

Już od dziś - 21 maja br. - firmy posiadające tzw. busy, zajmujące się transportem międzynarodowym, będą musiały posiadać licencję wspólnotową oraz wypis na każdy pojazd. Za brak licencji, firma transportowa może otrzymać karę w wysokości nawet 12 tys.

Kiedy auto zastępcze? UOKiK przygląda się towarzystwom ubezpieczeniowym

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające wobec czterech towarzystw ubezpieczeniowych, które utrudniały kierowcom korzystanie z aut zastępczych.

Nowe przyczepy i naczepy - sprzedaż w kwietniu

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w kwietniu 2022 r. rejestracje osiągnęły 2382 szt. przy spadku o 19,4% r/r.

Kolejna odzyskana naczepa

Funkcjonariusze z Placówki Straży Granicznej w Korczowej udaremnili wywóz naczepy skradzionej na terytorium Czech.

Na A4 znowu będzie drożej

Zgodnie z wnioskiem złożonym do Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, koncesjonariusz autostrady A4 Katowice-Kraków planuje od 4 lipca br. zmienić stawki opłat za przejazdy dla wszystkich kategorii pojazdów.

Do czego służy system IMI - portal do zgłaszania delegowania kierowców

Jakie są najczęstsze wątpliwości dotyczące systemu zgłaszane przez firmy transportowe?

Rosja broni się wprowadzeniem importu równoległego

Legalizacja importu równoległego w Rosji może doprowadzić do tego, że do kraju napłyną tzw. podróbki.

Luksusowe samochody nie trafią do Rosji

W belgijskim porcie Zeebrugge stoi około 8000 luksusowych samochodów. Były przeznaczone do wysyłki do Rosji.

Do pierwszego września nie będą ważyć ciężarówek

Trudno przewidzieć, jak potoczą się losy wojny i ile jeszcze potrwa okupacja Ukrainy, jednak węwnątrz Federacji Rosyjskiej widać nerwowe ruchy rządzących.

Wyszukiwarka

Informacje