Pakiet Individual Lion S również w dostawczym MAN TGE

Nowa linia wyposażenia z najwyższej półki MAN TGE zachwyca ekskluzywnym, sportowym designem i można ją od razu zamówić w całej Europie. MAN TGE Individual Lion S jest opracowywany i realizowany jest w nowym zakładzie MAN Individual w Sadach koło Poznania.
Samochód został tak pomyślany, aby kojarzył się ze sportowym design. Z przodu pojazdu, nad tablicą rejestracyjną, znajduje się dodatkowy panel ze stali nierdzewnej. Są też czerwone elementy wykończenia. Znajdują się one pod osłoną chłodnicy, z boku pojazdu, na lusterkach zewnętrznych i na pomalowanych na czerwono zaciskach hamulcowych. Te ostatnie harmonijnie kontrastują z czarnymi aluminiowymi felgami, które są również częścią wyposażenia Individual Lion S. Z tyłu MAN-a TGE przyciąga wzrok trzyczęściowy spojler dachowy. Pokrywy lusterek o wyglądzie karbonowym ze zintegrowanym lwem MAN oraz stopniami bocznymi i tylnymi dopełniają pakiet stylizacji nadwozia.
Najważniejszym elementem wnętrza są wysokiej jakości skórzane fotele z czerwonymi kontrastowymi szwami i czerwonym haftowanym lwem. Dodatkowe czerwone akcenty stylistyczne podkreślają kierownicę, otwory wentylacyjne i dywaniki podłogowe. Oświetlenie LED w przestrzeni na nogi i schowki w dwóch drzwiach są zarówno atrakcyjne wizualnie, jak i praktyczne.
MAN TGE Individual Lion S to pierwszy projekt z nowego zakładu produkcyjnego MAN Individual w Sadach pod Poznaniem. Zakład, który został uruchomiony pod koniec ub. roku, ma około 3300 m2 powierzchni hal oraz około 10 000 m2 powierzchni zewnętrznej. Zatrudnia 40 pracowników.
Frederic Jakowatz, kierujący działem MAN Individual w MAN Truck & Bus, jest zadowolony z nowych możliwości zakładu w Sadach:
- Nowa lokalizacja umożliwia nam osiągnięcie szybszych czasów realizacji dzięki bliskości zakładu produkcyjnego we Wrześni. Nasi pracownicy w Sadach mają średnio 15 lat doświadczenia w realizacji specjalnych zamówień klientów autobusów MAN. W tym roku zmodyfikujemy około 150 modeli TGE. Naszym celem na 2022 r. jest 1200 szt. zmodyfikowanych samochodów dostawczych.
To oczywiste, że MAN TGE Individual Lion S to coś dla smakoszy motoryzacji i arcydzieło wyrafinowanej stylistyki. Pojazdy tego typu to raczej nie samochody dla kurierów. Ich szlachetne urodzenie ma cieszyć oko, ale też sprawiać satysfakcję wizualną jego właścicielowi w codziennym użytkowaniu. Podobnie, jak jego większy brat MAN TGX Individual Lion S będzie to samochód tylko dla wybranych klientów. Ceniących sobie wysoką jakość wykończenia wnętrza i chcących się wyróżniać na drodze.

Od momentu wybuchu wojny w Ukrainie do Polski wjechało ponad 140 tys. samochodów osobowych – podała Straż Graniczna.

Pod koniec 2021 r. w miejscowości Dnipro otwarto nowe muzeum samochodów retro, Old Cars Gallery. Teraz zaszła konieczność ewakuacji muzeum.

Mundurowi z Oddziału Prewencji Policji we Wrocławiu otrzymali do swoje dyspozycji 7 nowych furgonów MAN TGE.

Zgodnie z polskimi i unijnymi przepisami sprzedawcy nowych samochodów nie powinni wymagać od nabywców dokonywania przeglądów technicznych wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi pod groźbą utraty gwarancji.

Wyprodukowany w 2007 roku w zakładach Volkswagen Poznań Volkswagen Caddy, po przejechaniu miliona kilometrów i pracy od początku w tej samej firmie, przeszedł na zasłużoną emeryturę. Zastąpił go produkowany również w Poznaniu Caddy 5.

Nową klasą T Mercedes-Benz wprowadza komfort segmentu premium do segmentu prywatnych małych vanów, jednocześnie otwierając drogę do świata marki z gwiazdą wszystkim, którzy potrzebują dużo miejsca.

Z poważnymi brakami części zmagały się zakłady produkujące ciężarówki MAN w Monachium i Krakowie.

Wśród najważniejszych zasad, które muszą spełniać przewoźnicy międzynarodowi, jeżdżący tzw. busami, jest posiadanie zdolności finansowej.

Ukraińcy rozpoznają swoje samochody, które rosyjscy żołnierze wywieźli na Białoruś.