Scania 113H

Scania 113 z przejechanymi prawie trzema milionami kilometrów i oryginalnym silnikiem?

Scania 113 H 369, rok produkcji 1997. Cięzarówka jest własnościa firmy transportowej Trans Muraro z Rio Grande de Sul.

 

Firma Transportes Sérgio A. Muraro Ltda rozpoczęła działalność w 1969 roku, transportując swój pierwszy ładunek z miasta Campinas do portu Santos. Działając od 1976 roku, Muraro rozrosło się i skonsolidowało, zawsze dążąc do rozwoju usług transportowych. W połowie lat 90. firma powiększyła swoją strukturę, przenosząc działalność na powierzchnię ponad 3 hektarów. Sérgio Muraro zawsze pasjonował się Scanią. Ma kolekcję godną pozazdroszczenia, ponad 100 miniatur pojazdów.

Nabyta w 1997 r. ciężarówka Scania R113 H, która dziś przejechała prawie 3 miliony kilometrów, nigdy nie wymagała naprawy silnika. Według specjalisty ds. silników Airesa Sirtoli, prewencyjna konserwacja przeprowadzana w serwisach, a także opieka kierowcy nad pojazdem, sprawiły, że samochód ciężarowy działał bezawaryjnie.

- Początkowo pomyśleliśmy o odnowieniu silnika po przejechaniu prawie 3 milionów kilometrów, aby uhonorować naszego dobrego klienta i jego piękną historię. Ale poszliśmy dalej i odrestaurowaliśmy cały pojazd, dostarczając wielkich emocji panu Sérgio Muraro i jego rodzinie - mówi Cláudio Padilha, dyrektor generalny działu obsługi posprzedażnej Scania Brasil.

Malowanie odbyło się we współpracy z Mega Tintas, a tapicerka wnętrza kabiny została całkowicie odrestaurowana przez firmę Estofados Marquês. Piękne felgi aluminiowe dostarczyła firma Italspeed. Remont silnika przeprowadziła firma Rectificadora Caxiense.

- Odbyło się kilka spotkań. Zaangażowaliśmy w ten projekt 26 techników, przepracowaliśmy ponad 450 godzin przy renowacji - dodaje Vinicius Stocco – odpowiedzialny za renowację w Brasdiesel de Caxias do Sul.

W tym samym dniu zespół handlowy dostarczył kolejny pojazd nowej generacji dla firmy Trans Muraro - model R500 w kolorze białym, tworząc kolejny rozdział w historii firmy.

Info: Trans.Muraro

Scania 113H - zobacz film: 

 

Przeczytaj też:
Konfiskata aut pijanym kierowcom - najczęściej zadawane pytania W dniu 14 marca 2024 r. wchodzą w życie przepisy pozwalające na konfiskatę samochodów pijanym kierowcom. Co prawda nie ma jeszcze do nich przepisów wykonawczych, lecz jest to tylko kwestia najbliższych tygodni.
Wynagrodzenia dla kierowców muszą wzrosnąć w 2024 roku Zmiany w wynagrodzeniach kierowców zawodowych w 2024 – o tym warto wiedzieć.
Wóz pożarniczy Rosenbauer na podwoziu Scania pracuje dla Grupy Azoty S.A. Samochód ten jest drugim wspólnym projektem firmy Rosenbauer Polska i Grupy Azoty S.A.
Skuteczne zmniejszenie kary nałożonej przez Border Force W lutym ubiegłego roku, zostały wprowadzone zmiany w przepisach w zakresie przeciwdziałania wjazdowi nielegalnych imigrantów na teren Wielkiej Brytanii. Kary są znacznie bardziej dotkliwe, a przewoźnicy są częściej na nie narażeni.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Zmiana naliczania opłat drogowych w Czechach Opłata za przejazd w Czechach dla pojazdów powyżej 3,5 t zostanie powiększona o składnik opłaty za wytwarzanie emisji CO2.
Zmiany przepisów w Wielkiej Brytanii. Kto musi posiadać certyfikaty? Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy - przy imporcie niektórych produktów będzie obowiązek przedstawienia odpowiednich certyfikatów.
eToll - zmiana opłat za samochody ciężarowe na 2024 rok Zmiana wysokości stawek opłaty elektronicznej od 1 stycznia 2024 r.
Czy optymalizacja opłat drogowych jest mitem, czy faktem? Opłaty drogowe stopniowo stają się coraz bardziej znaczącym składnikiem kosztowym w transporcie towarowym.