Prezentacja naczep w oddziałach EWT Truck & Trailer Polska

EWT Truck Trailer Nowa Wieś Wrocławska

Rok po otwarciu dwóch serwisów dealera marki Schmitz Cargobull, firma zdecydowała się na prezentację nowych pojazdów, które zamierza oferować swoim klientom.

 

 

Otwarcie dwóch najmłodszych serwisów EWT Truck & Trailer Polska, w Komornikach pod Poznaniem i w Nowej Wsi Wrocławskiej niedaleko Wrocławia, przypadło na okres pandemii i co się z tym wiąże wielu ograniczeń dotyczących spotkań. W najlepszym najdogodniejszym terminie zdecydowano się jednak zaprosić klientów i pokazać im dwa nowe obiekty serwisowo-sprzedażowe. Zaproszenie zbiegło się z prezentacją najnowszych pojazdów - naczep oferowanych w sieci sprzedaży Schmitz Cargobull.

Najnowsza naczepa kurtynowa Schmitz SCS EkoFlex to pojazd, który według deklaracji producenta, gwarantuje niższe zużycia paliwa. Inżynierowie Schmitz Cargobull zaprojektowali naczepę o zmiennej wysokości tylnej części dachu, co znacznie poprawia jej aerodynamikę. Tylne drzwi zostały tak zaprojektowane, aby można było obniżyć dach uzyskując w ten sposób korzystny współczynnik oporu. Rozwiązanie to można wykorzystać, gdy np. naczepa (w tylnej części) nie jest załadowana do pełnej wysokości i jej tylna część pozostaje nie w pełni zagospodarowana. Co zyskujemy w zamian zamawiając EcoFlex? Korzystniejsze prowadzenie powietrza po dachu powoduje niższe opory związane z zawirowaniami, a tym samym zmniejszenie oporu. W efekcie do zaoszczędzenia jest ok. 5 procent paliwa.

Drugą nowością w ofercie EWT Truck & Trailer jest cementonaczepa firmy GRW. Z południowoafrykańskim producentem zetknęliśmy się ok. 4 lata temu podczas prezentacji naczep silosów. Pojazdy te zdobyły aprobatę, również polskich klientów i kilka sztuk pojazdów z logo GRW jeździ po naszych drogach. Montaż pojazdów odbywa się w Niemczech, tak więc z dostępnością części nie będzie problemu.

Naczepa chłodnia Smart z agregatem Schmitz Cargobull to kolejna propozycja EWT. Chłodnia dostępna jest z pełną telematyką Trailer Connect. W ramach usługi otrzymujemy zdalne sterowanie agregatem z aplikacji, odczyty z czujników otwarcia drzwi, zużycia hamulców i ciśnienia w oponach no i oczywiście stały zapis temperatury wewnątrz komory chłodniczej.

 

Przeczytaj też:
Niemcy rekrutują truckerów z Włoch i oferują im wyższe zarobki

Niemcy chcą rozwiązać problem niedoboru kierowców ciężarówek rekrutując kierowców z zagranicznych firm przewozowych wjeżdżających do tego kraju swoimi ciężarówkami.

Wielka Brytania boryka się ze skutkami braku kierowców i dlatego chce rozszerzyć kabotaż

W walce z rażącym niedoborem kierowców ciężarówek rząd brytyjski chce złagodzić zasady pracy dla zagranicznych firm transportowych.

Incydent na granicy. Pociąg z ciężarówkami zmuszony do powrotu do Szwajcarii

Pociągi przewożące ciężarówki, jako element transportów intermodalnych, po raz pierwszy przejechały trasę Freiburg–Novara 11 lipca 2001 roku. Przewoźnikiem jest firma RAlpin z Freiburga, która od tego czasu przerzuciła ponad 1,7 miliona pojazdów ciężarowych z dróg na tory odciążając Alpy Szwajcarskie.

Rumuńscy kierowcy ciężarówek przyłapani na kradzieży oleju napędowego

Dwóch rumuńskich kierowców ciężarówek aresztowano w Hiszpanii po tym, jak przyłapano ich na kradzieży oleju napędowego z innych ciężarówek.

Duże korki ciężarówek na granicy z Chinami. Gwałtownie wzrósł transport kołowy do Chin

W samochodowym punkcie kontrolnym Zabajkalsk na granicy rosyjsko-chińskiej odprawa transportów będzie odbywała się również w nocy.

Chorwacka policja odnalazła 22 z 50 skradzionych ciężarówek tego lata w Austrii

Latem w Austrii skradziono 50 ciężarówek z naczepami o wartości ponad pięciu milionów euro.

Policja w Dreźnie stosuje specjalną metodę kontroli ciężarówek na autostradzie

Policja odnotowała 505 wykroczeń. 174 razy kierowcy ciężarówek korzystali z telefonu komórkowego podczas prowadzenia samochodu.

Schmitz Cargobull - masowy spadek zamówień i szybka poprawa

Rok finansowy 2020/21 w Schmitz Cargobull to przede wszystkim sytuacja związana z koronawirusem, jednak firmie szybko udało się osiągnąć pozytywny wynik i utrzymać swoją pozycję rynkową, jako wiodącego europejskiego producenta naczep.

Limitowana wersja Actrosa Edition 2 dla polskiego przewoźnika

Seria Mercedes-Benz Actros Edition 2 liczy zaledwie 400 ciągników wyprodukowanych przez spółkę Daimler Truck na całym świecie. Cztery z limitowanej edycji sprzedał Kujawski Truck Center z Rogówka pod Toruniem. Pierwszy model wydany został spółce ADAMTRANS.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL