Schmitz Cargobull wznawia produkcję naczep w Wielkiej Brytanii

Schmitz Naczepy

Wiodący europejski producent naczep Schmitz Cargobull otwiera nową fabrykę w Manchesterze, produkowane będą tam niestandardowe pojazdy dla brytyjskich i irlandzkich operatorów.

Dla Schmitz Cargobull jest to swoisty "powrót na stare śmieci", gdyż niemiecka firma przez wiele lat posiadała zakład produkcyjny w Harelaw w hrabstwie Durham, jednak został on zamknięty w 2010 r.

Fabryka o powierzchni 7500 m2 zlokalizowana jest w Wythenshawe (Greater Manchester). Produkcja rozpocznie się latem tego roku, tygodniowo fabrykę będzie opuszczać łącznie około 50 naczep kurtynowych typu freepost oraz furgon. W zakładzie znajdzie się również magazyn części zamiennych dla lokalnych dostaw, a do końca tego roku stanie się on główną bazą dla całego zespołu Schmitz Cargobull UK. Dyrektorami zarządzającymi Schmitz Cargobull UK są wspólnie Paul Avery (ds. operacyjnych) i Alan Hunt (ds. sprzedaży i usług), natomiast Irlandzkim rynkiem zajmuje się Paul Ó Ceallaigh jako kierownik regionalny.

Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull:
-Wielka Brytania i Irlandia są dla nas kluczowe w zakresie transportu i logistyki oraz stanowią ważny rynek dla naczep różnych typów. Dzięki nowej fabryce zbliżymy się do naszych klientów. Będziemy zaspokajać ich potrzeby poprzez dostarczanie najbardziej niezawodnych podwozi połączonych z lokalnie sprawdzonymi typami zabudowy.


Fabryka w Wythenshawe dołącza do rozległej sieci infrastruktury produkcyjnej Schmitz Cargobull, obejmującej niemieckie zakłady w Vreden, Altenberge, Gotha i Toddin, a także bazy na Litwie w Rosji, Hiszpanii, Turcji i Australii.

Boris Billich, dyrektor sprzedaży w Schmitz Cargobull:
- Chcemy jak najlepiej wspierać firmy transportowe w Wielkiej Brytanii i Irlandii naszą kompleksową gamą niezawodnych i innowacyjnych rozwiązań transportowych. Nasza oferta obejmuje produkty dostosowane do danego rynku, najkrótsze możliwe terminy dostaw, dostawę części zamiennych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a także sprawdzone usługi, od finansowania po telematykę i sprzedaż pojazdów używanych.


Dzięki sieci elastycznych zakładów produkcyjnych Schmitz Cargobull jest w stanie szybko reagować na zmieniające się zapotrzebowania lokalnych rynków. Firma obecnie produkuje około 46000 przyczep rocznie.
Marka Schmitz Cargobull jest synonimem niezawodności i innowacji, gwarantuje przy tym niezmiennie wysoki standard w całej swojej globalnej działalności, od konfiguracji maszyny po przekazanie jej klientowi. Najwyższej jakości obsługa posprzedażowa opiera się na autoryzowanej sieci 1700 warsztatów zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Europie.

Przeczytaj też:
Niemcy rekrutują truckerów z Włoch i oferują im wyższe zarobki

Niemcy chcą rozwiązać problem niedoboru kierowców ciężarówek rekrutując kierowców z zagranicznych firm przewozowych wjeżdżających do tego kraju swoimi ciężarówkami.

Wielka Brytania boryka się ze skutkami braku kierowców i dlatego chce rozszerzyć kabotaż

W walce z rażącym niedoborem kierowców ciężarówek rząd brytyjski chce złagodzić zasady pracy dla zagranicznych firm transportowych.

Incydent na granicy. Pociąg z ciężarówkami zmuszony do powrotu do Szwajcarii

Pociągi przewożące ciężarówki, jako element transportów intermodalnych, po raz pierwszy przejechały trasę Freiburg–Novara 11 lipca 2001 roku. Przewoźnikiem jest firma RAlpin z Freiburga, która od tego czasu przerzuciła ponad 1,7 miliona pojazdów ciężarowych z dróg na tory odciążając Alpy Szwajcarskie.

Rumuńscy kierowcy ciężarówek przyłapani na kradzieży oleju napędowego

Dwóch rumuńskich kierowców ciężarówek aresztowano w Hiszpanii po tym, jak przyłapano ich na kradzieży oleju napędowego z innych ciężarówek.

Duże korki ciężarówek na granicy z Chinami. Gwałtownie wzrósł transport kołowy do Chin

W samochodowym punkcie kontrolnym Zabajkalsk na granicy rosyjsko-chińskiej odprawa transportów będzie odbywała się również w nocy.

Chorwacka policja odnalazła 22 z 50 skradzionych ciężarówek tego lata w Austrii

Latem w Austrii skradziono 50 ciężarówek z naczepami o wartości ponad pięciu milionów euro.

Policja w Dreźnie stosuje specjalną metodę kontroli ciężarówek na autostradzie

Policja odnotowała 505 wykroczeń. 174 razy kierowcy ciężarówek korzystali z telefonu komórkowego podczas prowadzenia samochodu.

Schmitz Cargobull - masowy spadek zamówień i szybka poprawa

Rok finansowy 2020/21 w Schmitz Cargobull to przede wszystkim sytuacja związana z koronawirusem, jednak firmie szybko udało się osiągnąć pozytywny wynik i utrzymać swoją pozycję rynkową, jako wiodącego europejskiego producenta naczep.

Limitowana wersja Actrosa Edition 2 dla polskiego przewoźnika

Seria Mercedes-Benz Actros Edition 2 liczy zaledwie 400 ciągników wyprodukowanych przez spółkę Daimler Truck na całym świecie. Cztery z limitowanej edycji sprzedał Kujawski Truck Center z Rogówka pod Toruniem. Pierwszy model wydany został spółce ADAMTRANS.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL