Nowy FIAT Doblo i Fiorino

Nowy FIAT Doblo

Można już składać zamówienia na nowe Doblò MY 2022 i Fiorino wyposażone w nowe silniki wysokoprężne MultiJet2 zgodne z Euro 6D-Final.

 

FIAT Doblo to już czwarta generacja modelu cieszącego się ogromnym sukcesem i którego, od 2000 roku, wybrało ponad 1,8 miliona klientów.

Nowy FIAT Doblò MY 2022 jest samochodem najlepszym w swojej klasie pod względem osiągów i funkcjonalności, ładowności i mniejszych kosztów eksploatacji. Do najważniejszych nowości należą: nowy silnik 1.6 MultiJet2 zgodny z normą Euro 6D-Final o trzech poziomach mocy (90, 105 i 120 KM), aby sprostać różnorodnym wymaganiom profesjonalistów. Warto również wspomnieć o nowym systemie multimedialnym 7-calowym ekranem dotykowym z integracją Apple CarPlay i kompatybilnością z Android Auto™, dzięki któremu zawsze można pozostać w kontakcie ze światem, dostępnym także z wbudowaną nawigacją satelitarną i użytecznymi usługami łączności oferowanymi przez Mopar® Connect.

Nowe silniki dla FIAT'a Doblo to 1.6 MultiJet2 zgodne z Euro 6D-Final (90, 105 i 120 KM) są wyposażone w zaawansowany system Start & Stop, opony o niskim współczynniku tarcia, olej o niskiej lepkości, alternator smart, pompę olejową o zmiennej wydajności oraz pakiet aerodynamiczny. Wszystko zaprojektowane w celu zmniejszenia wartości zużycia paliwa i emisji spalin z myślą o Klientach przywiązujących wagę do ochrony środowiska.

Wyposażenie technologiczne Doblò uzupełniają zaawansowane usługi łączności oferowane przez Mopar® Connect: szybka pomoc i zdalne kontrolowanie samochodu zapewniają bezpieczną jazdę, pozwalającą cieszyć się pełną swobodą, a także ułatwiające konserwację pojazdu:

- my: Assistant pozwala bezpiecznie podróżować, zapewniając pomoc w razie wypadku, awarii lub próby kradzieży,
- my: RemoteControl steruje samochodem również zdalnie, na przykład umożliwiając zablokowanie lub odblokowanie drzwi za pomocą aplikacji Uconnect™ LIVE lub zlokalizowanie pojazdu na mapie i wyznaczenie najszybszej do niego trasy,
- my: Car pozwala utrzymać samochód w doskonałym stanie, przekazując zdalnie aktualne informacje na temat poziomu paliwa w samochodzie czy ciśnienia w oponach, a co miesiąc Klient otrzymuje pocztą elektroniczną raport o stanie pojazdu wraz z przydatnymi wskazówkami, jak o niego zadbać,
- my: Journey umożliwia przeglądanie i zarządzanie wszystkimi przemieszczeniami pojazdu za pośrednictwem aplikacji Uconnect™ LIVE,
- my: Fleet Manager upraszcza zarządzanie flotami samochodów osobowych i dostawczych firmy przy maksymalnej wydajności i bezpieczeństwie, zapewniając wszystkie narzędzia do planowania, zarządzania, monitorowania i analizowania.

Nowości także w modelu Fiorino

Również FIAT Fiorino, będący pionierem w segmencie małych samochodów dostawczych, został odświeżony poprzez wprowadzenie dwóch nowych silników 1.3 MultiJet2 turbo diesel o mocy 80 i 95 KM, z homologacją Euro 6D-Final, które zapewniają lepszą wydajność pod kątem emisji spalin i zużycia paliwa. Oczywiście, nadal zachowane są zwycięskie cechy tego modelu, dzięki którym doskonale nadaje się on do jazdy po mieście: jego kompaktowe rozmiary pozwalają mu sprawnie poruszać się w ruchu i łatwo zaparkować, zapewniając przy tym pokaźną przestrzeń ładunkową aż do 2,8 m3 oraz ładowność do 610 kg. Co więcej, pod względem osiągów, kosztów obsługi, komfortu i funkcjonalności plasuje się w czołówce swojej kategorii.

Przeczytaj też:
Co może zaskoczyć kierowców w porcie w Hamburgu

Firmy MAN Truck & Bus oraz Hamburger Hafen und Logistik, HHLA pomyślnie zakończyły pierwsze testy praktyczne programu Hamburg TruckPilot. Chodzi o wykorzystanie autonomicznych ciężarówek w terminalach portowych.

KamAZ K5 we flocie CRAFTER Group

Grupa CRAFTER, z siedzibą w Moskwie, poinformowała o nabyciu dwudziestu ciągników siodłowych KamAZ K5.

Polska ciężarówka utknęła w Sotiello pomimo znaków ostrzegawczych

Niewłaściwe wskazania GPS doprowadziły kierowcę do smutnego zakończenia. Otrzymał mandat i musiał wezwać holownik.

KamAZ z nowym podwoziem średniej ładowności

Firma KamAZ wyprodukowała kilka egzemplarzy nowej średniej serii 53251 z kabiną ciągnika siodłowego K5, która została zapożyczona z ostatniej generacji Mercedes-Benz Actros.

Czy będą kontrole na granicy polsko-niemieckiej?

Związek Policji Federalnej potwierdził swój plan po tym, jak coraz większa liczba uchodźców napłynęła nielegalnie do Niemiec.

BAG podsumowało kontrole kierowców ciężarówek

Federalny Urząd Transportu Towarowego, co miesiąc składa raport z działań kontrolnych na drogach w Niemczech.

Niemcy rekrutują truckerów z Włoch i oferują im wyższe zarobki

Niemcy chcą rozwiązać problem niedoboru kierowców ciężarówek rekrutując kierowców z zagranicznych firm przewozowych wjeżdżających do tego kraju swoimi ciężarówkami.

Wielka Brytania boryka się ze skutkami braku kierowców i dlatego chce rozszerzyć kabotaż

W walce z rażącym niedoborem kierowców ciężarówek rząd brytyjski chce złagodzić zasady pracy dla zagranicznych firm transportowych.

Incydent na granicy. Pociąg z ciężarówkami zmuszony do powrotu do Szwajcarii

Pociągi przewożące ciężarówki, jako element transportów intermodalnych, po raz pierwszy przejechały trasę Freiburg–Novara 11 lipca 2001 roku. Przewoźnikiem jest firma RAlpin z Freiburga, która od tego czasu przerzuciła ponad 1,7 miliona pojazdów ciężarowych z dróg na tory odciążając Alpy Szwajcarskie.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL