Znajdowanie części zamiennych naczep jeszcze szybciej
Przyjazny dla użytkownika sklep internetowy z nowym wyglądem.
Schmitz Cargobull przeprojektował swój portal serwisowy dla segmentu obsługi posprzedażnej, mając na celu większą przyjazność dla użytkownika i rozszerzył go o inteligentne funkcje, które ułatwiają i usprawniają wyszukiwanie i zamawianie potrzebnych części zamiennych.
Od 2004 roku Schmitz Cargobull prowadzi własny portal serwisowy ze zintegrowanym sklepem internetowym z częściami zamiennymi, w którym dziś można szybko i łatwo zamówić około 80 000 części zamiennych Schmitz Cargobull i innych producentów.
Ponadto 12 000 części zamiennych jest natychmiast dostępnych z magazynów, mieszczących się w 29 centrach dystrybucyjnych w całej Europie, dzięki czemu naczepy Schmitz Cargobull nigdy nie pozostają w warsztacie dłużej, niż jest to niezbędne. Teraz specjaliści ds. obsługi posprzedażowej w Schmitz Cargobull wprowadzili kilka istotnych ulepszeń. Główny nacisk położono na przyjazność dla użytkownika oraz nowoczesny i atrakcyjny wizualnie projekt, który harmonizuje z nowym wyglądem strony internetowej Schmitz Cargobull.
Dodano nowe i elastyczne funkcje wyszukiwania i filtrowania: klienci mogą teraz znaleźć części zamienne dostępne w sklepie internetowym, a także najważniejsze informacje o danym artykule w internecie za pomocą wyszukiwarek, bez wcześniejszego logowania. Dodatkowo uproszczono nawigację w sklepie internetowym.
Portal serwisowy Schmitz Cargobull został uruchomiony, około 18 lat temu i jest on stale dostosowywany do potrzeb klientów
Obecnie sklep internetowy działa i jest dostępny w 26 krajach Europy. Celem jest oferowanie tego serwisu części zamiennych w całej Europie.
Patricia Aznar, dyrektor zarządzający Cargobull Parts & Services, odpowiedzialna za sprzedaż części zamiennych i zarządzanie produktami:
- Cieszymy się, że robimy kolejny krok w kierunku wygody i zadowolenia klientów z całkowicie nowej struktury. O znaczeniu łatwego zamawiania 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu potrzebnej części zamiennej oraz jej płynnej i szybkiej dostawie świadczą również dane z ostatniego roku obrotowego 2020/21. Łącznie za pośrednictwem sklepu internetowego złożono 110 000 zamówień.
Nowy sklep internetowy jest dostępny pod następującym linkiem: www.cargobull-serviceportal.de