System rozwiązuje problem kradzieży ładunków z naczep

System rozwiązuje problem kradzieży ładunków z naczep

Tiel (Holandia) – ZF i Sioen Industries & Securitas połączyły siły z wiodącym europejskim producentem kurtyn do naczep Roland International.

 

Dzięki nowemu systemowi "wykrywania intruzów" firmy mają zamiar zmniejszyć narastający problem kradzieży ładunków z naczep. W tym celu została opracowana inteligentna, wielowarstwowa plandeka z naniesionym układem przewodzącym. System można zastosować na drzwiach, bokach i dachach w celu zapewnienia 360-stopniowej ochrony naczepy i jest on kompatybilny z chłodniami, skrzyniami, kontenerami i naczepami kurtynowymi. Jego samodzielna konstrukcja sprawia, że ​​nadaje się on do zastosowania zarówno w nowych, jak i użytkowanych naczepach.

Trzy firmy w walce z kradzieżami ładunków

Roland opracował inteligentne rozwiązanie 360-stopniowej ochrony dla naczep kurtynowych, chłodni, skrzyń i kontenerów. ZF kontroluje technologię za pomocą zaawansowanego rozwiązania do zarządzania flotą marki Transics – TX-TRAILERGUARD™. To rozwiązanie można połączyć z inną wiodącą technologią firmy ZF, która zapewnia optymalne bezpieczeństwo – WABCO OptiLock ELB-Lock®. Ten bezprzewodowy elektryczny system zabezpieczający drzwi, który w czasie rzeczywistym zdalnie monitoruje i obsługuje drzwi naczepy, wyposażony jest w różne czujniki i alarmy.

System "wykrywania intruzów" to w pełni operacyjne rozwiązanie, które zostało przetestowane przez wiodące firmy transportowe, takie jak H. Essers, Wallenborn i Soncotra. Przedsiębiorstwo H. Essers od lat intensywnie inwestuje w rozwiązania o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Obecnie posiada on ponad 1000 specjalnych jednostek bezpieczeństwa. Christopher van den Daele (kierownik jednostki biznesowej H. Essers) wyjaśnia swoje podejście do bezpieczeństwa ładunku: - Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, należy wziąć pod uwagę trzy kwestie. Przede wszystkim wybór sprzętu. Musimy upewnić się, że mamy odpowiedni sprzęt do wykrycia problemu w momencie jego wystąpienia. Po drugie, jest to oprogramowanie. Po rozpoczęciu skanowania dla tych zagadnień we flocie, na przykład, pozycje czujników drzwiowych i innych. Musimy być w stanie przedstawić te dane użytkownikowi końcowemu w formacie dla niego przyjaznym. Po trzecie, musimy zająć się procesami wykrywania problemów i określić, jak poradzić sobie z samym problemem. W tym celu zapewniamy klientom nadzór dyspozytorski, który monitoruje ładunek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i zapewnia dostęp, w razie potrzeby, do europejskiej sieci reagowania na incydenty.

Roland International dostarczy zestaw Plug & Play z instrukcją montażu – gotowy do podłączenia do istniejącego systemu telematycznego naczepy.

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Konfiskata aut pijanym kierowcom - najczęściej zadawane pytania W dniu 14 marca 2024 r. wchodzą w życie przepisy pozwalające na konfiskatę samochodów pijanym kierowcom. Co prawda nie ma jeszcze do nich przepisów wykonawczych, lecz jest to tylko kwestia najbliższych tygodni.
Nowe doskonalsze fotoradary na polskich drogach - sprawdź ich lokalizacje Nowatorska jakość sprzętu, wyłapująca serię pojazdów jednocześnie, ma być skutecznym straszkiem na kierowców.
Wynagrodzenia dla kierowców muszą wzrosnąć w 2024 roku Zmiany w wynagrodzeniach kierowców zawodowych w 2024 – o tym warto wiedzieć.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Skuteczne zmniejszenie kary nałożonej przez Border Force W lutym ubiegłego roku, zostały wprowadzone zmiany w przepisach w zakresie przeciwdziałania wjazdowi nielegalnych imigrantów na teren Wielkiej Brytanii. Kary są znacznie bardziej dotkliwe, a przewoźnicy są częściej na nie narażeni.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Dwa DAF-y LF w służbie Ośrodka Szkolenia Ochotniczej Straży Pożarnej Członkowie Ochotniczych Straży Pożarnych z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział w szkoleniach, które przygotują ich do podniesienia kwalifikacji i uzyskania prawa jazdy kategorii C.