Goodyear ZF

Goodyear ogłosił nawiązanie długoterminowej współpracy z firmą ZF

Strategiczna umowa połączy możliwości oferty Goodyear Total Mobility i rozwiązania Fleet Management Solutions (FMS) marki ZF.

 

Rozszerzony pakiet zaawansowanych opon i interoperacyjnych rozwiązań do zarządzania oponami i flotą na podstawie danych zapewni firmom transportowym kompleksowe podejście umożliwiające bardziej wydajną i zrównoważoną działalność. Wyjątkowa, dostosowywana indywidualnie propozycja wartości od Goodyear i ZF jeszcze bardziej ułatwi flotom i producentom OEM proces transformacji cyfrowej, łącząc wiele strumieni danych za pomocą jednego wspólnego sprzętu telematycznego.

W 2019 r. Goodyear wprowadził na rynek swoją kompleksową ofertę Total Mobility z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb, zapewniając tym samym pełne monitorowanie opon i zarządzanie nimi, począwszy od montażu odpowiedniego ogumienia w zależności od rodzaju działalności, poprzez planowanie proaktywnej obsługi technicznej, aż po bieżnikowanie. Ta innowacyjna oferta obejmuje system monitorowania ciśnienia w oponach z autorskim algorytmem Goodyear G-Predict, który zapewnia proaktywne ostrzeżenia w czasie rzeczywistym i zapobiega nawet 90% awarii związanych z oponami.

Dzięki rozwiązaniu, opartemu na pojedynczej skrzynce telematycznej o nazwie TX-TRAILERPULSE, klienci mogą teraz korzystać z usług i wsparcia obu firm, w tym z rozwiązań Transics FMS firmy ZF:
- Połączenie rozwiązań TX-TRAILERPULSE i TX-TRAILERFIT z systemem zarządzania oponami FleetOnlineSolutions firmy Goodyear zapewni pełny wgląd w osiągi, użytkowanie i stan techniczny opon oraz parku naczep. Floty skorzystają na szybszej obsłudze i dokładnych informacjach o przebiegu opon, co pozwoli uniknąć przedwczesnej wymiany opon i konserwacji naczep. Z kolei firmy wynajmujące pojazdy użytkowe i naczepy mogą zapewnić większą przejrzystość związaną z dokładnym wykorzystaniem naczepy i opon przez klienta końcowego.
- TX-CONNECT udostępnia w czasie rzeczywistym dane o pozycji naczepy, geofencingu, informacje o ruchu drogowym, a także umożliwia śledzenie ładunku klienta. Dostawcy usług również mogą uzyskać dostęp do danych, aby zaplanować proaktywną konserwację w czasie przerw w pracy.

Zintegrowana oferta zarządzania oponami i flotą zapewni nową jakość w zakresie widoczności i wydajności operacyjnej:
- Elastyczność - klienci wybierają pakiet usług i rozwiązań zgodny z ich potrzebami.
- Uproszczenie - jeden wspólny sprzęt i zintegrowany pulpit nawigacyjny, zapewniający dostęp do danych dotyczących zarządzania oponami, pojazdami i ładunkami, który umożliwia dalszą integrację systemów niezależnie od marki, wykorzystywanych już w codziennej działalności.
- Oszczędność czasu - podejmowanie decyzji w oparciu o fakty oraz praktyczne spostrzeżenia pozwala zapobiegać przestojom i planować proaktywną konserwację. Kompleksowa konfiguracja skracająca czas instalacji.
- Obsługa klienta - obaj partnerzy zapewnią fachową pomoc drogową i flotową za pośrednictwem silnej ogólnoeuropejskiej sieci serwisowej.

Współpraca będzie bazować na wspólnych możliwościach monitorowania opartego na danych i analityce predykcyjnej, aby pomóc producentom OEM i flotom komercyjnym działającym na terenie UE w płynnym dostosowaniu się do przyszłych wymagań prawnych, w tym przepisów GSR5 TPMS, które wymagają, aby pojazdy HCV były stopniowo wyposażane w system TPMS od lipca 2022 roku. To istotne wsparcie również z punktu widzenia spełnienia rozporządzenia UE w sprawie bezpieczeństwa ogólnego, które nakazuje stosowanie zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa.

Przeczytaj też:
Konfiskata aut pijanym kierowcom - najczęściej zadawane pytania W dniu 14 marca 2024 r. wchodzą w życie przepisy pozwalające na konfiskatę samochodów pijanym kierowcom. Co prawda nie ma jeszcze do nich przepisów wykonawczych, lecz jest to tylko kwestia najbliższych tygodni.
Wynagrodzenia dla kierowców muszą wzrosnąć w 2024 roku Zmiany w wynagrodzeniach kierowców zawodowych w 2024 – o tym warto wiedzieć.
Skuteczne zmniejszenie kary nałożonej przez Border Force W lutym ubiegłego roku, zostały wprowadzone zmiany w przepisach w zakresie przeciwdziałania wjazdowi nielegalnych imigrantów na teren Wielkiej Brytanii. Kary są znacznie bardziej dotkliwe, a przewoźnicy są częściej na nie narażeni.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Zmiana naliczania opłat drogowych w Czechach Opłata za przejazd w Czechach dla pojazdów powyżej 3,5 t zostanie powiększona o składnik opłaty za wytwarzanie emisji CO2.
Zmiany przepisów w Wielkiej Brytanii. Kto musi posiadać certyfikaty? Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy - przy imporcie niektórych produktów będzie obowiązek przedstawienia odpowiednich certyfikatów.
eToll - zmiana opłat za samochody ciężarowe na 2024 rok Zmiana wysokości stawek opłaty elektronicznej od 1 stycznia 2024 r.
Czy optymalizacja opłat drogowych jest mitem, czy faktem? Opłaty drogowe stopniowo stają się coraz bardziej znaczącym składnikiem kosztowym w transporcie towarowym.
Kilkukrotny wzrost kar za przewóz nielegalnych imigrantów Maksymalna kara dla firmy transportowej wynosi obecnie 20 tys. funtów za każdą przewiezioną niezgodnie z prawem osobę.