Luksusowy autokar MAN Lion's Coach dla klubu piłkarskiego

MAN Lion's Coach

RB Leipzig ma nowy autobus drużynowy. W przyszłości zawodnicy i trenerzy będą podróżować na mecze luksusowym MAN Lion's Coach.

 

W dniu 14 marca Christoph Huber, dyrektor generalny MAN Truck & Bus Deutschland GmbH, przekazał symbolicznie klucze do nowego autobusu - MAN Lion's Coach L Oliverowi Mintzlaffa, prezesowi RB Leipzig.

- Nasza współpraca z RB Leipzig wiele dla nas znaczy i cieszymy się, że autobus MAN będzie nadal bezpiecznie i komfortowo dowozić zespół na mecze - mówi Andreas Tostmann, dyrektor generalny MAN Truck & Bus SE.

- Sama jazda autobusem była niesamowitym przeżyciem. Przy tak wielu meczach wyjazdowych ważne jest, abyśmy potrafili efektywnie wykorzystać czas spędzony w autobusie, szczególnie w zakresie relaksu, regeneracji sił i koncentracji na naszych celach. Biorąc pod uwagę wszystkie dodatkowe funkcje, jakie ma nasz nowy autobus, jest po prostu idealny - mówi główny trener.

Wyposażenie wewnętrzne i przestronne wnętrze sprawiają, że autobus jest tak luksusowy. 33 fotele dla pasażerów z regulowanymi podnóżkami i oparciami pozwalają na relaks i odpoczynek podczas długich podróży. Osiem foteli ma również regulowane elektrycznie podnóżki. Oświetlenie LED i koncepcja oświetlenia również przyczyniają się do przyjemnej atmosfery. Poszukujący rozrywki mogą skorzystać z bogatego sprzętu multimedialnego, w skład którego wchodzą cztery monitory 19-calowe i jeden 22-calowy, Apple TV i nagłośnienie, dostęp do LTE WLAN oraz złącza HDMI i USB. Dwa elektrycznie regulowane stoły są idealne do spotkań. MAN Lion's Coach L jest również wyposażony w luksusową kuchnię, dwie lodówki oraz wiele dodatkowych schowków.

Autokar MAN Lion's Coach L jest napędzany 6-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym Euro 6 D2676 LOH o mocy 510 KM. Dzięki zautomatyzowanej, 12-biegowej, ręcznej skrzyni biegów MAN TipMatic Coach ze zintegrowanym zwalniaczem, gwarantowana jest wyjątkowo płynna jazda. MAN Lion's Coach L jest również wyposażony w liczne systemy wspomagające kierowcę, takie jak elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP, system Lane Guard, asystent hamowania awaryjnego, czujnik deszczu / światła, tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go oraz asystent ostrzegawczy MAN AttentionGuard. Co więcej, system cyfrowych kamer, zamiast tradycyjnych lusterek, MAN OptiView poprawia ekonomiczność i bezpieczeństwo. Kamery po obu stronach pojazdu zapewniają obraz w czasie rzeczywistym na dwóch wyświetlaczach, które są łatwo widoczne dla kierowcy, eliminując w ten sposób martwy punkt. Ponadto autobus jest wyposażony w system monitorowania otoczenia wokół pojazdu MAN BirdView.

Przeczytaj też:
Zmiany w zarządzie ACEA

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów (ACEA) wyznaczyło nowego prezesa, który będzie kierował działem autobusów i autokarów. Został nim Rudi Kuchta, który w MAN Truck & Bus pełni funkcję Senior Vice President Product & Sales Bus.

 

Kontrakt na prawie czterysta wojskowych ciężarówek MAN HX

Centrum Modyfikacji MAN Truck & Bus UK Ltd. zakończyło konwersję 382 ciężarówek MAN HX dla floty korpusu logistycznego armii brytyjskiej.

MAN Truck & Bus gotowy do szczepień Covid-19

W fabryce rozpoczęły się przygotowania do szczepień na Covid-19. Zanim to jednak nastąpi, pracownicy maja możliwość wykonania dwóch autotestów tygodniowo.

Rekordowe wzrosty sprzedaży ciężarówek

Rejestracje nowych samochodów ciężarowych w marcu 2021.

 

Duże zmiany zapowiada producent ciężarówek MAN Truck & Bus

Do 2030 roku firma MAN Truck & Bus zamierza zmienić się z producenta pojazdów użytkowych w wiodącego dostawcę inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych.

 

Dwadzieścia pięć lat firmy Solaris

Mija dwadzieścia pięć lat od momentu, w którym Solaris wyprodukował pierwszy niskopodłogowy autobus miejski.

 

Wsparcie w ramach Tarczy Antykryzysowej dla klientów Mercedes-Benz Leasing z branży przewozów autokarowych

Przewoźnicy autokarowi będą mogli skorzystać z pożyczki z przeznaczeniem na spłatę bieżących rat leasingowych.

 

Jak przekształcić, w niecałą godzinę, dostawczego MAN-a TGE w samochód terenowy

Pomysł wyszedł od sprzedawców furgonetek z Tyrolu w Austrii, Thomasa Koflera i Fabiana Bonory, którzy widzieli możliwości wykorzystania samochodu dostawczego na zaśnieżonych stokach do przewożenia gości do hoteli lub ekip konserwacyjnych.

 

Największe zlecenie w historii na dostawcze MAN-y TGE

Międzynarodowa firma Falck Danmark A/S, świadcząca usługi w zakresie ratownictwa, zawarła umowę ramową z MAN Truck & Bus.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL