Aberg zadba o obsługę posprzedażową wszystkich klientów Grupy Wielton

Aberg Wielton

Grupa Wielton, jeden z większych obecnie graczy na rynku przyczep, naczep i zabudów samochodów ciężarowych podjęła decyzję o wprowadzeniu nowej strategii obsługi posprzedażowej we wszystkich spółkach i rynkach prowadzonej działalności.

 

Obsługa posprzedażowa będzie się odbywać pod jedną wspólną marką - Aberg - w oparciu o trzy filary działalności Grupy. Po pierwsze, dzięki powołaniu parasolowej marki Aberg, wsparcie w ramach obsługi serwisowej i sprzedaży części zamiennych otrzymały wszystkie spółki z portfolio Grupy Wielton, czyli Fruehauf, Wielton, Lawrence David, Langendorf i Viberti. Drugi filar strategii stanowi uruchomienie siedmiu, międzynarodowych centrów serwisowych odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych regionów działalności Grupy Wielton. Każde z centrum będzie w pełni odpowiedzialne za pomoc serwisową, dostarczenie części zamiennych i doradztwo techniczne klientom posiadającym pojazd dowolnej marki Grupy. W ramach trzeciego filaru strategii wdrożone zostaną niezbędne narzędzia informatyczne i utworzona zostanie globalna platforma internetowa, dostępna dla partnerów serwisowych, w celu sprawnego przepływu informacji o produkcie w zakresie gwarancji, historii napraw czy dostępności części zamiennych.

- Realizacja strategii obsługi posprzedażowej pod wspólną marką jest przełomową decyzją dla całej Grupy Wielton. Aberg łączy marki Grupy i unifikuje proces obsługi posprzedażowej, stanowiąc naszą odpowiedź na obserwowane trendy rynkowe i potrzeby klientów w obszarze szeroko rozumianego serwisu. Synergia ta pozwoli nam budować przewagę rynkową i zwiększać satysfakcję klientów, a jednocześnie umożliwi pozyskanie dodatkowych korzyści biznesowych. Działania obejmujące swoją skalą całą Grupę, takie jak realizacja wspólnej strategii posprzedażowej, będą w najbliższych latach zdecydowanie istotnym kierunkiem naszego rozwoju - mówi Mariusz Golec, I wiceprezes zarządu, CEO Grupy Wielton.

Rola obsługi posprzedażowej jest kluczowa z perspektywy klientów. Takie jednoznaczne wnioski płyną z badania poziomu satysfakcji klientów przeprowadzonych przez Wielton we współpracy z GFK. Zgodnie z uzyskanymi wynikami, klienci cenią sobie przede wszystkim sprawnie przeprowadzone naprawy, redukujące do minimum czas przestojów, ważny jest dla nich stały kontakt z zespołem odpowiedzialnym za serwis. Mając taką wiedzę, Grupa Wielton przyjęła plan rozwoju w tym zakresie. Celem wprowadzenia nowej strategii obsługi posprzedażowej jest zapewnienie wysokiego poziomu, spójnego standardu oraz doskonałej jakości dla każdej marki i wszystkich rynków Grupy w tym obszarze. Wprowadzenie marki Aberg zapewnia ujednolicenie poziomu wszystkich punktów obsługi serwisowej Grupy Wielton. W niedalekiej przyszłości pod marką Aberg dostępne będą także części zamienne
i komponenty do produktów w obrębie Grupy. Strategia obsługi posprzedażowej nastawiona jest na zwiększenie satysfakcji klientów poprzez ich kompleksową obsługę. Aberg zapewni klientom dostępną, konkurencyjną cenowo i profesjonalną obsługę posprzedażową w całej Grupie Wielton, opartą o lokalną działalność i globalną platformę internetową.

- Kompleksowa i profesjonalna obsługa to bardzo ważny aspekt współpracy z klientami, szczególnie po dokonanym zakupie. Otwartość na oczekiwania klientów pozwala nam efektywnie rozwijać obsługę posprzedażową, aby osiągnąć ich pełną satysfakcję na każdym etapie użytkowania naszych naczep i kontaktu z naszą marką. W tym celu wprowadziliśmy w Grupie Wielton nową strategię obsługi, powołaliśmy markę Aberg oraz rozwijamy sieć profesjonalnych centrów serwisowych, dysponujących niezbędną wiedzą, doświadczeniem i zapleczem technicznym. Planujemy także uruchomienie globalnej platformy internetowej dla naszych partnerów serwisowych. Aberg jest nowoczesnym i globalnym podejściem do obsługi posprzedażowej, która scala wszystkie marki w Grupie Wielton i zapewnia najwyższą jakość serwisu w standardzie premium dla coraz bardziej wymagających klientów - mówi Sergiusz Mitek, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Wielton.

Oferta marki Aberg będzie obejmowała sygnowane nią części zamienne oraz obsługę serwisową, realizowaną przez sieć partnerskich warsztatów. Jej wprowadzenie zdecydowanie uprości procesy logistyczne związane z dystrybucją części zamiennych, a tym samym zwiększy ich dostępność i ograniczy koszty operacyjne. Grupa Wielton nie będzie budować nowych serwisów, a bazować na sprawdzonych, specjalistycznych punktach, które zapewnią klientom standard zgodny z najwyższą jakością obsługi. Sieć partnerska w początkowej fazie będzie funkcjonowała pod parasolową marką Aberg, równocześnie z lokalnymi markami Grupy, by docelowo działać w zakresie serwisu oraz sprzedaży komponentów pod logiem Aberg. Powołanie marki oraz oferowanie przez nią części zamiennych pod własnym logo umożliwi Grupie Wielton pozyskanie dodatkowego źródła dochodu. W ramach uruchomienia marki Aberg powstanie także 7 centrów serwisowych w Europie, które będą stanowić wsparcie dla wszystkich spółek Grupy. Każde z centrum będzie w pełni odpowiedzialne za pomoc serwisową, dostarczenie części zamiennych i doradztwo techniczne klientom, posiadającym pojazd dowolnej marki Grupy Wielton, na swoim obszarze. Wdrożenie nowej strategii posprzedażowej i marki Aberg rozpocznie się już na początku 2021 r., a zakończenie tego procesu planowane jest w 2025 r. W tym czasie zostaną także zaimplementowane niezbędne narzędzia informatyczne i utworzona zostanie platforma internetowa.

 

Przeczytaj też:
MEGA rozpoczyna współpracę z MHS II

MEGA Sp. z o.o. - producent pojazdów użytkowych, rozpoczęła w minionym roku współpracę z firmą MHS II ze Świebodzina w zakresie montażu pneumatycznych systemów wyładowczych.

 

ZF wyposaży naczepy Wielton w zaawansowane rozwiązanie telematyczne TX-TRAILERPULSETM

Dział systemów kontroli pojazdów użytkowych firmy ZF wyposaża naczepy Wielton w zaawansowane rozwiązania telematyczne TX-TRAILERPULSE™ marki Transics, a także zapewni szeroki zakres usług wsparcia w całej Europie.

 

Naczepy EcoGeneration - nowa propozycja Schmitz Cargobull dla transportu

Nowe podejście do zrównoważonego rozwoju - to motto nowej koncepcji pojazdu EcoGeneration firmy Schmitz Cargobull.

 

Grupa Krone podsumowała ubiegły rok

W ostatnim roku obrotowym Grupa Krone osiągnęła obroty w wysokości 1,9 miliarda euro (rok wcześniej około 2,2 miliarda euro). Ten rok, ze względu na Covid-19 był nieco gorszy, jednak nienajgorszy.

 

Naczepy - spektakularny wzrost sprzedaży

Tempo wzrostu wyniosło 50,3%, i było ponad dwukrotnie wyższe niż w listopadzie (+25,9% r/r.).

 

Przedostatni miesiąc sprzedaży naczep i zmiana lidera

Rejestracje ciężkich przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w ostatnim miesiącu wzrosły o 54,8% po wcześniejszych spadkach utrzymujących się od czerwca ub.r.

 

Krone Swap Liner - naczepa do transportów kombinowanych

Firma Krone wypuściła na rynek naczepę Swap Liner - przedłużoną naczepę do transportu kontenerów.

 

Czterdzieści nowych naczep Krone

W obecnych czasach, jednorazowa sprzedaż czterdziestu nowych naczep, zasługuje na odnotowanie.

 

W październiku sprzedano więcej naczep

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t przybyło w październiku 2020 r. blisko 2000 pojazdów. Rezultat z ostatniego miesiąca był wyższy, niż przed rokiem, a także wyższy niż we wrześniu.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL