Nowe rozwiązania w naczepach kurtynowych Krone

Krone ProfiLiner

Firma Krone całkowicie przeprojektowała naczepę Profi Liner, zwracając szczególną uwagę na ścianę przednią, nadbudowę, podłogę, zabezpieczenie ładunku oraz tył.

 

W naczepach Profi Liner 5. generacji firma Krone zdecydowała się na spawaną konstrukcję ramy z belkami wzdłużnymi na całej długości podłogi. Taka konstrukcja umożliwia zastosowanie mniejszych płyt podłogowych, co z kolei ułatwia naprawy. Nowa Krone Profi Liner jest zgodna z normą EN 283 dla obciążeń osi wózków widłowych do 8 t (standardowo 7 t). Płyty bazowe są mocowane trwale elastycznym, wysokowydajnym klejem, który zapewnia wyjątkową szczelność.

W przedniej części Profi Liner ma teraz dodatkowo ściankę wykonaną z płyty podłogowej. Ma to zapobiec uszkodzeniom przy załadunku Ściana przednia jest przykręcona bezpośrednio do ramy. Wzmocnione, ocynkowane, słupki narożne zapewniają sztywne połączenie z podwoziem.

Zmieniono również tylną część naczepy. Dzięki zastosowaniu specjalnej zagiętej do krawędzi płyty, podłoga nie jest narażona na uszkodzenia podczas załadunków i rozładunków od tyłu. Osłony przeciwnajazdowe i wsporniki oświetlenia, które są produkowane jako oddzielne elementy, są łatwo wymienne w razie uszkodzenia.

Nowe drzwi tylne, z całkowicie ocynkowanymi komponentami i ulepszoną uszczelką drzwi, są produkowane w sposób w pełni zautomatyzowany. Zapewnia to niezmiennie wysoką jakość i precyzję. Firma Krone przeprojektowała również tylne złącze słupka, które jest teraz standardowo wyposażone w otwory do mocowania poprzecznego.

Podobnie jak wszystkie dodatkowe części, nowa konstrukcja ​​dachowa jest standardowo ocynkowana i lakierowana proszkowo. Zoptymalizowano również geometrię pokrycia dachowego, co znacznie ułatwia prowadzenie kurtyny dachowej. Opcjonalnie dach można wyposażyć w pasy i otwierać od przodu lub do tyłu. Modyfikacji poddane zostały także rolki do prowadzenia bocznych kurtyn. Rama ma teraz nowe zaczepy Multi Lock z opcjami spinania co 100 mm, co zapewnia lepsze zabezpieczenie ładunku.

Wyposażenie naczepy obejmuje również kurtynę Safe Curtain. Zastosowanie tej kurtyny eliminuje konieczność stosowania bocznych belek. Rolę drewnianych listew spełniają paski ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości w kieszeniach tunelowych z PVC. Dzięki tej technologii Krone oferuje system zabezpieczenia ładunku za pomocą bocznej kurtyny, co oznacza, że ​​można zrezygnować z klasycznych listew. Zaletą Safe Curtain jest łatwiejszy, bezpieczniejszy i szybszy załadunek, ale także niższa, o około 100 kg, masa własna.

Safe Curtain to także dobre zabezpieczenie antykradzieżowe. Jeśli kurtyna jest celowo przycinana, możliwe jest cięcie tylko na małych odcinkach pomiędzy paskami stalowymi. Naprawa kurtyny jest równie prosta, jak w przypadku standardowej kurtyny bocznej.

Profi Liner ma również standardowo montowane osie Krone. Krone oferuje sześcioletnią gwarancję na każdą oś bez ograniczenia przebiegu do użytku drogowego w UE.

 

Przeczytaj też:
Stopięćdziesiąta naczepa Krone

W ciągu dwóch lat firma Amm Spedition zamówiła ponad 150 naczep Krone.

 

Liderzy naczep bez zmian - rejestracje pojazdów we wrześniu

We wrześniu 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się i utrzymał się dwucyfrowy wzrost.

 

Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull po modernizacji

Naczepa chłodnia ze skrzynią chłodniczą S.KO COOL SMART z cyfrowym rejestratorem temperatury i standardową, fabrycznie zamontowaną telematyką TrailerConnect® świętowała swoją premierę na targach IAA 2018.

 

Schmitz Cargobull z nagrodami Trailer Innovation

Europejski producent przyczep i naczep zajmuje pierwsze miejsce z naczepą skrzyniową S.KO z elektronicznie sterowaną osią generatora i chłodnicą S.CUe.

 

Agregat chłodniczy Celsineo w naczepach Krone

Opatentowany system trzech niezależnych modułów chłodniczych wyraźnie zwiększa dostępność pojazdu, elastyczność i wydajność.

 

Naczepa Krone Cool Liners z elektrycznym agregatem chłodniczym

Producent naczep - firma Krone rozpoczęła współpracę z holenderskim specjalistą elektrykiem THT New Cool w 2018 roku.

 

Krone i Shippeo łączą siły, aby przyspieszyć proces cyfryzacji w naczepach

Strategiczne partnerstwo w zakresie globalnych zintegrowanych usług śledzenia dostaw.

 

Sierpniowe rejestracje przyczep i naczep

Ciężkie pojazdy w defensywie, ale widać odbicie.

 

Naczepy chłodnie Lamberet we flocie firmy KG Logistics

Lamberet Polska jest częścią Grupy Wanicki, prowadzącej sprzedaż i serwis ciężarówek DAF Trucks, autobusów oraz maszyn rolniczych i budowlanych.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL