PZU Pomoc Non Stop

PZU pomoże kierowcom przy zakupie używanego auta

Grupa PZU uruchamia usługę sprawdzenia stanu technicznego samochodu przed zakupem w ramach nowej marki Pomoc Non Stop.

 

Dzięki innowacyjnej usłudze można sprawdzić stan techniczny pojazdu - i to bez wychodzenia z domu. Eksperci Pomoc Non Stop skontaktują się ze sprzedającym, sprawdzą wybrane auto w dowolnym miejscu w Polsce i dostarczą kupującemu szczegółowy raport na temat stanu technicznego, wspierając go w decyzji o potencjalnym zakupie pojazdu.
Aż 73% ankietowanych kierowców nie ufa sprzedawcom samochodów używanych. Z kolei dwóch na trzech badanych uważa, że zakup auta używanego to trudny i żmudny proces.

Pomoc Non Stop, marka należąca do Grupy PZU, poszerza zakres usług i produktów z obszaru mobilności. Największy polski ubezpieczyciel uruchamia ogólnopolski pilotaż usługi sprawdzenia samochodu przed zakupem. W ramach trzech pakietów usług klienci mogą wybrać weryfikację ogłoszenia sprzedaży auta, z którego chcą skorzystać, lub sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i weryfikację na stacji diagnostycznej w dowolnym miejscu w Polsce. Oceny dokonają doświadczeni eksperci motoryzacyjni, należący do sieci partnerów Pomoc Non Stop (ponad 300 ekspertów na terenie całego kraju).

Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, średni wiek importowanych samochodów do Polski wynosi ok. 11 lat. Ostatnie lipcowe dane wskazują, że Polacy zarejestrowali tylko o 7 proc. mniej używanych pojazdów, niż miało to miejsce w analogicznym okresie 2019 r. Może to wskazywać na to, że rynek samochodów używanych powoli powraca do sytuacji sprzed pandemii COVID-19.

- Pomysł na usługę pochodzi z moich własnych doświadczeń. Jako klient, który chciał kupić używane auto przekonałem się jak karkołomne i wymagające fachowej wiedzy jest to zadanie. Znalezienie auta, które jest zgodne z opisem to nie lada sztuka. Uznałem, że takie odczucia muszą mieć też inne osoby poszukujące samochodów na rynku wtórnym. W PZU przeanalizowaliśmy to zagadnienie i stworzyliśmy ofertę, która jest optymalna biznesowo, ale równocześnie wpływa na poprawę jakości życia naszych klientów. Nasza nowa usługa z dodatkiem Gwarancji Mobilności zapewni im bezpieczeństwo przy zakupie i radość z używania ich nowych aut - mówi Adam Brzozowski, członek zarządu PZU SA.

PZU Pomoc Non Stop

Pierwszy krok to wybór online odpowiedniego pakietu usługi i wysłanie wypełnionego formularza, który dla ekspertów Pomoc Non Stop oznacza sygnał do działania. Specjaliści szczegółowo zweryfikują ogłoszenie sprzedaży samochodu, skontaktują się ze sprzedającym i telefonicznie sprawdzą podstawowe informacje. Następnie dokonają oględzin auta na miejscu i sprawdzą je w ramach 200 punktów kontrolnych, które pozwalają na ocenę stanu technicznego. Pojazd może być sprawdzony w warsztacie i na stacji diagnostycznej. Cały proces trwa maksymalnie 2 dni robocze.

- Eksperci Pomoc Non Stop pomogą wykryć usterki samochodu, a nawet oszacują koszt ich naprawy. Na podstawie dostępnych danych opracują wykaz napraw mechanicznych, blacharskich i lakierniczych. Z pewnością ograniczy to ryzyko zakupu niesprawnego auta, a także daje argument do negocjacji ceny. Na koniec klient otrzyma przejrzysty i łatwy do zrozumienia kompleksowy opis stanu technicznego auta, które chce zakupić. Raport może omówić telefonicznie z naszym ekspertem - wyjaśnia Grzegorz Goluch, prezes zarządu PZU Pomoc.

Parasol ochronny PZU na 90 dni od zakupu

Usługę Pomoc Non Stop - sprawdzenie samochodu przed zakupem - wyróżnia ochrona mobilności. Jest ona dostępna w 2 z 3 pakietów. W ramach ochrony mobilności klient nowo zakupionego auta ma zapewniony Assistance ważny przez 90 dni.
W przypadku awarii samochodu, który został sprawdzony przez ekspertów Pomoc Non Stop, klient ma zapewnione holowanie aż do 150 km oraz samochód zastępczy na czas naprawy. Pokryte zostaną również ewentualne koszty robocizny w warsztacie partnerskim do kwoty 4 tys. zł.

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
RP-Trans nowym autoryzowanym punktem serwisowym Ford Trucks Polska Ford Trucks Polska otwiera piętnasty autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych.
Słaby luty w pojazdach użytkowych Producenci pojazdów ciężarowych odnotowali kolejny spadek sprzedaży nowych ciężarówek.
FORD TRUCKS F-LINE następca serii Cargo Ford Trucks w oparciu o analizę zapotrzebowania rynku, wymagań klientów oraz regulacji prawnych na rynkach europejskich, nieustannie wprowadzania zmiany w swoich pojazdach.
Tytuł Dealer Roku DAF 2024 otrzymał serwis z Rzeszowa DAF Trucks Polska już od 13 lat nagradza czołowych dealerów marki w Polsce. W tym roku najlepszymi wynikami we wszystkich kluczowych aspektach działalności może pochwalić się oddział Grupy Wanicki z Trzciany pod Rzeszowem.
Wóz pożarniczy Rosenbauer na podwoziu Scania pracuje dla Grupy Azoty S.A. Samochód ten jest drugim wspólnym projektem firmy Rosenbauer Polska i Grupy Azoty S.A.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.
Dwa DAF-y LF w służbie Ośrodka Szkolenia Ochotniczej Straży Pożarnej Członkowie Ochotniczych Straży Pożarnych z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział w szkoleniach, które przygotują ich do podniesienia kwalifikacji i uzyskania prawa jazdy kategorii C.
DAF ogłosił zdobywców nagrody International Dealer of the Year 2024 Na międzynarodowym spotkaniu dealerów DAF tytuł najlepszego dealera otrzymała polska spółka ESA Trucks Polska.