Lamberet Polska naczepy

Naczepy chłodnie Lamberet we flocie firmy KG Logistics

Lamberet Polska jest częścią Grupy Wanicki, prowadzącej sprzedaż i serwis ciężarówek DAF Trucks, autobusów oraz maszyn rolniczych i budowlanych.

 

Firma KG Logistics z Milanówka działa na rynku od 1 stycznia 2011 roku. Na początku zajmowała się wyłącznie spedycją, ale wkrótce zainwestowała we własny tabor. Od początku skupiła się na transporcie chłodniczym. Obecnie w firmie pracuje 15 zestawów. Wykonują przewozy na trasach międzynarodowych i krajowych. Obecnie KG Logistics wymienia swoja flotę naczep chłodniczych na markę Lamberet.

- Trzy i pół roku temu postanowiliśmy spróbować czegoś nowego. Kupiliśmy pierwszą naczepę Lamberet, miesiąc później drugą. Teraz przestawiamy całą flotę na naczepy tej marki. 95% naszych ładunków to art. spożywcze, które wymagają temperatury kontrolowanej – wymienia Szymon Grudny. Jeździmy głównie na południe Europy: do Chorwacji, Słowenii, Włoch, na Węgry i do Austrii, jak również inne kierunki - mówi Szymon Grudny, współwłaściciel firmy KG Logistics.

Naczepy Lamberet

Pojazdy użytkowane przez firmę KG Logistics zostały specjalnie przygotowane pod specyfikę pracy przewoźnika z Milanówka. Przede wszystkim mają wzmocnioną konstrukcję typu Heavy Duty. Są odporne na trudne warunki eksploatacji i przypadkowe uszkodzenie, np. przy podjeżdżaniu pod rampę lub podczas załadunku wózkiem widłowym. Wyposażono je w zestaw czujników, które ułatwiają precyzyjne parkowanie tyłem, a niezależnie od tego mają solidne rolki i odboje, które pochłaniają energię jeśli kierowca mimo wszystko zbyt mocno uderzy o rampę. Naczepy mają również zwiększony rozstaw osi, co ułatwia utrzymanie prawidłowych nacisków po załadowaniu. Zestaw zachowuje się bardziej stabilnie podczas jazdy, a zarazem pozostał zwrotny i można nim łatwo manewrować.

- Bardzo dobrym rozwiązaniem jest opatentowany przez Lambereta rękaw, który zapewnia prawidłową cyrkulację powietrza we wnętrzu naczepy - mówi Szymon Grudny. - Dzięki niemu cały ładunek jest odpowiednio schładzany. Unikamy również przemrożenia ładunku znajdującego się najbliżej parownika agregatu. Co warto podkreślić, rękaw jest dobrze chroniony przed uszkodzeniem. W firmie KG Logistics jeżdżą chłodnie z pojedynczym poziomem podłogi mieszczące 33 europalety oraz z dwoma poziomami podłogi mogące przewieźć 66 europalet. Mają pojedynczy zamek, a klapa jest unoszona na siłownikach teleskopowych. Kierowca ma dobry dostęp do schowków i może sprawnie wkładać i wyjmować palety nie ryzykując, że zostanie uderzony przez opadającą pokrywę.

 

 

Przeczytaj też:
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).
Naczepa firanka Schmitz Cargobull S.CS X-TOUGH nominowana do nagrody I-NNOVATION Podczas targów Solutrans w Lyonie miała miejsce premiera naczepy Schmitz Cargobull S.CS X-TOUGH.