VIVE Logistics rozpoczyna usługi logistyczne dla Biedronki

Vive Biedronka

Spółka VIVE Logistics nawiązała współpracę z Jeronimo Martins Polska - właścicielem m.in. sieci sklepów Biedronka.

 

Podpisany w tym miesiącu kontrakt zakłada dla operatora obsługę logistyczną sieci sklepów Biedronka, a precyzując proces składowania towarów, kompletacji przesyłek oraz pełną dystrybucję na terenie Polski do magazynów centralnych sieci. Jednym z elementów, które zaważyły na wyborze operatora logistycznego z centrum w Kielcach, była lokalizacja magazynu, który posiada najmniejszą średnią odległość dostawy do rynków sprzedaży.

- Skala naszej działalności – 16 centrów dystrybucyjnych i ponad 3000 placówek w ponad 1100 miejscowościach w Polsce to prawdziwe wyzwanie logistyczne. Poszukujemy Partnerów, którzy realnie mogą wspomóc nas w dalszym rozwoju i służeniu klientom Biedronki. Dlatego zdecydowaliśmy się na VIVE Logistics – operatora, który, tak jak Biedronka rozumie rynek i potrafi w pełni indywidualnie podejść do Klienta działającego w tak dynamicznej branży - wyjaśnia Patryk Maciąg, starszy menedżer ds.  Logistyki Kontraktowej w Jeronimo Martins Polska.

- Dla VIVE Logistics jest to kluczowy kontrakt, który wpisuje się w długoterminową strategię firmy. Od początku działalności naszym celem było zbudowanie odpowiednich kompetencji w sektorze FMCG (produkty szybkozbywalne), dlatego prowadziliśmy w tym sektorze intensywne prace rozwojowe. To dobrze przygotowany zespół specjalistów oraz nasze wieloletnie doświadczenie zaowocowały zdobyciem zaufania lidera, które przybliża nas do liderskiej pozycji na rynku TSL - mówi Rafał Wit, wiceprezes Zarządu VIVE Logistics.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem sieci sklepów Biedronka - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I kwartału 2020 r.) 3010 sklepów zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.

Przeczytaj też:
driveMybox - rusza pierwsza cyfrowa platforma do transportu kontenerów

Start-up z Hamburga specjalizuje się w transporcie kontenerów na samochodach ciężarowych, łącząc w ten sposób wszystkie strony zaangażowane w łańcuch transportowy.

 

Pakiet Mobilności ledwo został zatwierdzony a Komisja Europejska już go kwestionuje

Są poważne zastrzeżenia komisarz UE co do ograniczeń kabotażu.

 

Transport drogowy osiągnął poziom sprzed pandemii

Z najnowszego raportu GBOX wynika, że w ostatnim tygodniu czerwca 2020 roku natężenie ruchu w transporcie krajowym i międzynarodowym osiągnęło taki poziom aktywności polskich przewoźników jak w styczniu br., czyli z czasów sprzed pandemii.

 

Szkoda z udziałem naczepy - czyje ubezpieczenie OC?

Czyje ubezpieczenie zadziała w razie wypadku z przyczepą? Od 17 lipca niemieckie prawodawstwo zapewni większą jasność przepisów.

 

Zmiany o delegowaniu pracowników nie dotyczą w tej chwili kierowców ciężarówek. Dlaczego?

Zmiany dyrektywy o delegowaniu pracowników, od 30 lipca br., w tej chwili, nie dotyczą sektora transportu drogowego.

 

Co Polacy transportowali w czasie pandemii

Dane są oparte na 70 595 zleceniach transportowych użytkowników serwisu Clicktrans.pl w okresie największych obostrzeń związanych z koronawirusem. Dane są porównane z analogicznym okresem 2019 roku.

 

Europalety - co o nich wiemy?

Europaleta jest jednym z najbardziej znanych na świecie nośników ładunków - od 59 lat jest używana głównie w logistyce.

 

Przed nami gwałtowne spadki przewozów w transportach międzynarodowych

Według IRU firmy transportowe na całym świecie oczekują strat w wysokości 551 miliardów euro. Prognoza dla UE jest również pesymistyczna.

 

Letnie zakazy dla ciężarówek nie w każdym landzie w Niemczech

Z powodu kryzysu koronawirusa zakaz jazdy ciężarówkami, na ruchliwych trasach, w soboty w lipcu i sierpniu w godzinach od 7:00 do 20:00 dotyczy tylko części Niemiec.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL