Toyota Proace Electric jeszcze w tym roku w Europie

Toyota Proace Electric

Toyota planuje wprowadzić wersje Proace i Proace City w wersji elektrycznej odpowiednio w 2020 i 2021 roku.

 

Toyota ogłosiła, że dwa lekkie samochody dostawcze Proace i Proace City będą miały komponenty z grupy PSA. Proace Electric wykorzystuje techniczne podstawy swoich siostrzanych modeli PSA: Peugeot e-Expert , Citroën ë-Jumpy i Opel Vivaro-e z dwoma opcjami akumulatora (50 i 75 kWh).

Toyota w Holandii zamierza wprowadzić do sprzedaży Proace Electric od października tego roku. Wersja komercyjna Proace Electric - na przykład jako samochód dostawczy - ma wejść na rynek w tym roku. Wersja pasażerska z maksymalnie dziewięcioma miejscami siedzącymi pojawi się na początku 2021 roku, a Porace City Electric zostało trafi do sprzedaży pod koniec 2021 roku.

Dane techniczne wymienione po stronie holenderskiej odpowiadają markom PSA. W zależności od akumulatora, samochód będzie miał zasięg od 230 do 330 kilometrów, w zależności od rozstawu osi i pojemności baterii. Ładowność elektrycznej Proace wyniesie od 1000 do 1275 kilogramów ładunku.

 

Przeczytaj też:
Daimler Trucks zaprezentował elektryczną autonomiczną śmieciarkę

Fuso, japońska spółka należąca do Daimler Trucks zajmująca się pojazdami użytkowymi, zaprezentowała Fuso eCanter SensorCollect.

 

Ciężarówki na ogniwa paliwowe najpierw w Szwajcarii

Producent pojazdów silnikowych z Korei Południowej Hyundai Motor Company wprowadził na rynek pierwsze dziesięć ciężkich samochodów ciężarowych z napędami na ogniwa paliwowe.

 

Start-up buduje prototyp 16-tonowego elektrycznego samochodu ciężarowego

Wraz z Volta Trucks kolejny start-up planuje wkrótce uruchomić własną elektryczną ciężarówkę. 16-tonowa ciężarówka zostanie przetestowana w praktycznym teście w DPD w Londynie już w 2021 roku.

 

Kiedy ciężarówka z silnikiem wysokoprężnym staje się hybrydą typu plug-in

Oczekuje się, że w przyszłości nowy typ przyczepy zmieni ciężarówki z silnikiem Diesla w ciężarówki hybrydowe.

 

Quantron wdraża napęd wodorowy w małych ciężarówkach

Napęd wodorowy dostępny będzie dla samochodów dostawczych od 3,49 tony - początkowo dla pojazdów skrzyniowych i izoterm na podwoziu IVECO Daily.

 

Daimler Truck przyspiesza wdrożenie produkcji seryjnej ogniw paliwowych

W ciągu ostatnich dziesięciu lat inżynierowie koncernu Daimler zgromadzili już ogromne know-how w tej dziedzinie oraz opracowali metody i procesy produkcji.

 

Elektryczny Mercedes-Benz Vito i Sprinter już w sprzedaży w Polsce

Od 1 lipca 2020 r. w Polsce rusza sprzedaż eVito i eSprintera - dwóch flagowych modeli pojazdów dostawczych z portfolio Mercedes-Benz Vans w wersji z napędem elektrycznym.

 

Czy Kalifornia wstrząśnie przemysłem nowych samochodów ciężarowych?

Kalifornijskie władze zatwierdziły nowe zasady, które spowodują masowe przejście z konwencjonalnych napędów ciężarówek i furgonów napędzanych gazem i olejem napędowym na samochody zasilane z akumulatorów i wodorowymi ogniwami paliwowymi o zerowej emisji.

 

Baterie stałe i ogniwa paliwowe - kolejny krok w elektrycznych pojazdach Mercedes-Benz

Elektryczny autobus przegubowy eCitaro G rozszerza ofertę rodziny autobusów miejskich Mercedesa.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL