MAN eTGE No Limit

Elektryczne MAN-y zakupione przez No Limit

W dniu 05 lutego 2020 w Centrum Nowej Mobilności na warszawskim Powiślu firma No Limit zaprezentowała nowe samochody dostawcze MAN TGE z napędem elektrycznym.

 

Dostawa objęła 3 samochody MAN TGE 3.140E w wersji furgon, przeznaczone do dystrybucji miejskiej. Są to jedne z pierwszych w Polsce samochodów dostawczych z napędem elektrycznym. Będą wykorzystywane w dostawach realizowanych w Warszawie i aglomeracji śląskiej. Auta mają charakterystyczny ekologiczny branding. Inwestycja ta, to kolejny krok naprzód w realizacji ekologicznej strategii firmy, której motto brzmi Logistyka Przyjazna Środowisku.

MAN eTGE

Samochód doskonale nadaje się do transportu miejskiego, dzięki któremu firmy logistyczne i transportowe, takie jak No Limit mogą stawić czoła wyzwaniom ruchu miejskiego w sposób bezemisyjny, niezależny i ekonomiczny.
Całkowicie elektryczny napęd umożliwia efektywność energetyczną i cichą pracę. Podczas każdego przejazdu, w dzień i w nocy - zarówno w centrum miasta, jak i w okolicy. Mocny i wytrzymały silnik elektryczny dowodzi swojej ekonomiczności i wysokiej opłacalności szczególnie podczas tras wymagających wielu postojów lub w gęstym ruchu miejskim. Podczas gdy w czasie jazdy z częstym zatrzymywaniem się silnik wysokoprężny przyczynia się do podwyższenia zużycia paliwa i obciążenia silnika, skrzyni biegów i hamulców, pojazd MAN eTGE może w pełni zaprezentować swoje mocne strony: dzięki rekuperacji podczas każdej fazy hamowania silnikiem można czerpać korzyści z nowej energii elektrycznej, która jest doprowadzana do akumulatora wysokonapięciowego.

Dzięki umiejscowieniu baterii pod płytą podłogową, MAN eTGE, z przestrzenią ładunkową 10,7 m3, oferuje porównywalnie taką samą zdolność transportową co standardowy furgon.

Samochody dostawcze MAN TGE zarówno z napędem elektrycznym, jak i konwencjonalnym powstają w polskiej fabryce w Białężycach koło wrześni.

Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Wodorowy MAN hTGX - firma rozszerza ofertę produktów zeroemisyjnych MAN Truck & Bus będzie pierwszym europejskim producentem samochodów ciężarowych, który wprowadzi na rynek serię z wodorowym silnikiem spalinowym.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
eActros 300 rusza na testy do firmy MEXEM Pierwszym klientem EWT Automotive, który przetestuje eActrosa 300, jest firma MEXEM z Pruszkowa.