Wielton zastąpi Schmitz Cargobull, czy przejadą 2 miliony kilometrów?
Nowe naczepy w Logistyce Centralnej Kolportera.
Pod koniec ubiegłego roku do warszawskiego Oddziału Logistyki Centralnej Kolportera trafiło 9 nowych naczep Wielton, którymi rozwożone są czasopisma do oddziałów terenowych Kolportera w całej Polsce.
– Zaufaliśmy polskiemu producentowi, firmie Wielton z Wielunia, która należy do grona trzech największych producentów naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Europie oraz znajduje się wśród dziesięciu największych producentów w branży – mówi Piotr Kiljan, kierownik Działu Transportu. – To naczepy typu burto-firanka, posiadają rozsuwane ściany boczne oraz dach. Takie rozwiązanie pozwala na podejmowanie szerokiej gamy ładunków, które mogą być ładowane od tyłu, z boku oraz z góry. Każda z naczep pomieści 24 tony ładunku, czyli 33 palety z prasą.
Nowe naczepy, dołączone do ciągników siodłowych Mercedes-Benz Actros, wyposażone są w nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne, które usztywniają dach oraz pozwalają na łatwe i bezsiłowe rozsuwanie dachu. To znacznie ułatwia pracę kierowcom. Zainstalowany w nich jest również nowoczesny system oświetlenia typu LED.
– Nowe naczepy zastąpią już dosyć wysłużone, ponad ośmioletnie naczepy Schmitz Cargobull. Każda z nich przejechała w naszej firmie 2 miliony kilometrów – dodaje Piotr Kiljan.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.