MAN Truck zwiększa możliwości obsługi klienta dzięki fachowym konsultacjom technicznym

MAN Truck Korea uruchamia call center dla swoich klientów

MAN Truck Korea zapewnia telefoniczną, całodobową obsługę klienta. 

 

Koreański oddział MAN Truck & Bus SE, otwiera własne centrum telefoniczne, które będzie miało swoją siedzibę w centrali MAN Truck Korea w Yongin.

Call center - kreatywny pomysł MAN Truck Korea

Usługa call center pozwoli na szybkie udzielanie porad w sprawach technicznych związanych z użytkowaniem pojazdów MAN. Centrala telefoniczna będzie funkcjonować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Poprzez bezpośrednią komunikację z doradcą, MAN Truck Korea oczekuje jeszcze większego zadowolenia klientów. Jak poinformował Max Berger, prezes MAN Truck Korea:- Ponieważ doradca pracuje w centrali, możemy bezpośrednio komunikować się z działami związanymi z zapytaniami klientów, umożliwiając bardziej profesjonalne i systematyczne konsultacje. Będziemy nadal zwiększać zadowolenie klientów poprzez rozszerzanie naszej oferty i świadczenie zróżnicowanych usług.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL