Pierwsi klienci z Polski testują Forda F-MAX

Ford F-Max w firmie Link

Firma LINK odebrała do testów nowy ciągnik siodłowy Ford F-Max Low Liner.

 

LINK będzie testować pojazd na wyznaczonych trasach międzynarodowych przez okres 4 tygodni. Jest to doskonała okazja, aby porównać komfort jazdy oraz parametry dotyczące zużycia paliwa nowego Forda F-Max względem pojazdów innych marek, które LINK obecnie posiada w swojej flocie.

- Otwartość na innowacje oraz nowoczesność wpisane są na stałe w funkcjonowanie naszej firmy. LINK sprawdza najnowsze możliwości flotowe i technologiczne, pojawiąjące się w segmencie samochodów ciężarowych. W związku z tym zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kilkutygodniowego testu pojazdu Ford F-Max w wersji Lowliner. Chciałbym podkreślić, że średni wiek pojazdów w naszej flocie to zaledwie 1,5 roku, co powoduje, że flota LINK składa się wyłącznie z ekologicznych i nowoczesnych ciągników siodłowych z silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi najnowsze normy dotyczące spalania - komentuje Paweł Moder, CEO, członek Zarządu LINK Sp. z o.o.

Nowy F-Max został zaprojektowany do bezpiecznej i komfortowej jazdy. Pojazd został wyposażony w silnik ECOTORQ E6 o mocy 500 KM i 2 500 Nm momentu obrotowego, zapewniający maksymalne osiągi oraz minimalne zużycie paliwa przy zróżnicowanych warunkach drogowych. Dzięki kabinie zaprojektowanej do transportu międzynarodowego, udoskonalonym reflektorom, ergonomicznym stopniom, wielu schowkom czy innowacyjnym rozwiązaniom, ciągnik wizualnie robi duże wrażenie i wygląda naprawdę atrakcyjnie. Dodatkowo szeroka na 2,5 metra kabina, nowe i ergonomiczne fotele, funkcjonalna leżanka dolna oraz w pełni składana leżanka górna zapewniają komfortową przestrzeń sypialną. Pojemne schowki oraz 38-litrowa lodówka, łatwo dostępna zarówno z fotela kierowcy, jak i z leżanki, zapewniają kierowcom wysoką funkcjonalność kabiny. Wysoki komfort oraz bezpieczeństwo jazdy Fordem F-Max zapewniają także liczne rozwiązania technologiczne i systemy wspomagania jazdy, takie jak np. ergonomiczny kokpit zapewniający łatwy dostęp do wszystkich systemów kontrolnych, duży, przejrzysty wyświetlacz, multimedialny ekran dotykowy, automatyczna klimatyzacja czy zaawansowany system wspomagania awaryjnego hamowania (AEBS), system ostrzegania o zmianie pasa ruchu (LDWS), ESP oraz Eco Roll.

- Od momentu podpisania umowy z Ford Trucks niezmiennie płyną do nas zapytania od firm transportowych odnośnie flagowego ciągnika siodłowego marki, Forda F-Max. Cieszymy się, że zainteresowanie Klientów jest duże. Udowadnia to bowiem, że na polskim rynku jest miejsce dla kolejnego liczącego się gracza, który ma do zaoferowania wysokiej jakości produkt, pozwalający kierowcom na pracę w komfortowych warunkach, a samym firmom na duże oszczędności w użytkowaniu floty. Wierzymy, że LINK będzie usatysfakcjonowany z testów nowego Forda F-Max i okażą się one jedynie wstępem do znacznie dłuższej, korzystnej dla obu stron, współpracy - dodaje Wojciech Kopiel, dyrektor Zarządzający Q-Service Truck Sp. z o.o.

Przeczytaj też:
Chorwacka policja odnalazła 22 z 50 skradzionych ciężarówek tego lata w Austrii

Latem w Austrii skradziono 50 ciężarówek z naczepami o wartości ponad pięciu milionów euro.

Nowe Renault Trucks T520 High we flocie brytyjskiego przewoźnika

Inverdell Ltd, brytyjski przewoźnik z Cairndow, specjalizujący się w transporcie ryb w warunkach kontrolowanej temperatury, zakupił dwa nowe ciągniki siodłowe Renault Trucks T520 High.

Ponowny wzrost liczby nowych samochodów ciężarowych

We wrześniu 2021 r. zarejestrowano 2781 wszystkich rodzajów pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to 32,4% więcej niż przed rokiem i więcej niż w sierpniu br. (+37,5%).

F-Trucks Deutschland rozpoczęła działalność, jako generalny importer samochodów ciężarowych marki Ford Trucks

Ford Trucks ma w Europie już 21 punktów sprzedaży samochodów ciężarowych. Do końca przyszłego roku do sieci ma wejść jeszcze 60 punktów. Klienci mogą wypożyczać pojazdy użytkowe i pojazdy specjalne z dowolnej lokalizacji FMC. Pierwsze ciągniki siodłowe F-Max są już dostępne w sieci.

Ranking sprzedaży ciężarówek, a dostępność samochodów na stokach

Od początku 2021 roku przybyło 21 524 nowe pojazdy użytkowe o DMC pow. 3,5t. co oznacza wzrost (+77,9%) w skali roku.

Przewóz do i z Wielkiej Brytanii, czy na pewno bez ograniczeń?

Od 1 stycznia 2021 r. istnieje możliwość wykonywania przewozów do i z terytorium Unii Europejskiej oraz do i z Wielkiej Brytanii, a także przez terytorium Wielkiej Brytanii bez ograniczeń, natomiast konieczne jest spełnienie odpowiednich warunków.

BMC z europejską homologacją

Przez lata mieliśmy siedem marek samochodów ciężarowych specjalizujących się w transportach długodystansowych. Kilka lat temu dołączył do nich Ford Trucks, być może przyszedł czas na kolejnego gracza.

Jakie nowe ciężarówki kupuje się w Rosji. 10 najpopularniejszych marek

Patriotyzm, czy państwowe regulacje, sprawiają, że rosyjscy przewoźnicy w większości wybierają rodzime marki.

PETRONAS Urania – mistrzowska gama olejów zapewniająca pojazdom ciężarowym moc na lata

Najnowocześniejsze technologie olejowe z laboratoriów PETRONAS są już dostępne dla polskich kierowców.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL