Nowa strategia rozwoju Volkswagena zaczyna się od zmiany logo

Nowe logo Volkswagena

Nowa idea rozwoju firmy obejmuje także samochody dostawcze.

 

W trakcie trwającego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki.

Fabryka z Wolfsburga oferuje samochody elektryczne

Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID. Do 2025 roku marka z siedzibą w Wolfsburgu będzie miała w ofercie ponad 20 nowych modeli elektrycznych. Volkswagen planuje także wdrożyć nową strategię rozwoju firmy, która obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL