Śmiała stylistyka ciężarówki TATA Intra

Nowa ciężarówka kompaktowa TATA Intra

 TATA Intra oferowana z dwoma opcjami silnika wysokoprężnego.

 

TATA Intra, wprowadziła na indyjski rynek nowe kompaktowe ciężarówki dostępne w dwóch wariantach - V10 i V20.

Nowy samochód ciężarowy TATA Intra

Ciężarówka TATA Intra wyposażona jest w dużą przednią osłonę chłodnicy z chromowaną listwą otoczoną zestawem reflektorów z przezroczystego szkła z lampami halogenowymi i zintegrowanymi kierunkowskazami. Intra ma również odważny zderzak z szeroką centralną osłoną powietrzną i możliwością montażu lamp przeciwmgielnych. Ponadto dźwignia zmiany biegów jest umieszczona na desce rozdzielczej, dzięki czemu uzyskuje się płaską podłogę. Pod względem wymiarów, nowa TATA Intra posiada pokład ładunkowy o długości 2512 mm, szerokości 1602 mm i głębokości 463 mm. Ładowność kompaktowej ciężarówki to 1100 kg. Co więcej, Intra otrzymała półeliptyczne zawieszenie na resorach piórowych z 6 skrzydłami z przodu i 7 skrzydłami z tyłu. Nowa TATA Intra V20 napędzana jest przez nowy 1,4-litrowy silnik diesla Direct Injection o mocy 69 KM. Silnik współpracuje z 5-biegową manualną skrzynią biegów. TATA Intra V10 jest napędzana silnikiem o pojemności 800 cm3 o mocy 39 KM i współpracuje z czterobiegową skrzynią biegów. Jeśli chodzi o rywali, nowa TATA Intra została zaprojektowana tak, aby konkurować zarówno z lekkimi pojazdami dostawczymi, takimi jak Piaggio Porter 1000 i Mahindra Supro, jak i z ciężarówkami typu pickup, Mahindra Bolero.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL