Naczepa PEISCHL

PEISCHL - naczepy z ruchomą podłogą podbijają polski rynek

Wszechstronne zastosowania i duża uniwersalność.

 

W czasach gdzie ekonomia transportu odgrywa bardzo istotną rolę firmy transportowe oczekują od producentów pojazdów rozwiązań na miarę XXI. wieku. Austriacki producent naczep PEISCHL- Fahrzeugbau GmbH od 35 lat specjalizuje się w produkcji naczep z ruchomą podłogą.

Najniższa masa własna i jakość naczep - jednak można

Nie jest łatwo uzyskać niską masę własną naczep z ruchoma podłogą przy zachowaniu trwałości i niezawodności pojazdu. Jednak dzięki zastosowaniu stali S700 MC oraz podzespołów renomowanych producentów: SAF, CargoFloor, Knorr lub Wabco - jest to możliwe. Jakość powłoki lakierniczej uzyskała certyfikat austriackiego Instytutu Badawczego OFI TECHNOLOGIE & INNOVATION GMBH po testach wg normy DIN 50017KK (badania korozyjne w klimacie skroplonej pary wodnej z oddziaływaniem słonej wody przez 750 godzin).

Na tle swoich Konkurentów naczepy PEISCHL z ruchomą podłogą wyróżniają się solidnym wykonaniem dostosowanym do trudnych warunków pracy, ramą nośną na całej długości naczepy, możliwością wjazdu do naczepy wózka widłowego o dmc 4 t w wersji standard i opcjonalnie 6 t a nawet 10 t w wersji wzmocnionej. Najniższa masa własna naczepy, pozwala na większe ładunki od średnio 600 kg do 1350 kg w porównaniu do swoich europejskich konkurentów.

Innowacyjne opcje wykonania tj wersja przystosowana do załadunku całej załadowanej naczepy dźwigiem na wagony kolejowe, opatentowany system automatycznego otwierania dachu czy też krótsza wersja naczepy z ruchomą podłogą o pojemności 55 m3 i masie własnej 5600 kg oraz elastyczne podejście do realizacji indywidualnych życzeń klientów w wykonaniu naczepy, podkreślają możliwości produktu pierwszego wyboru. O jakości naczep firmy PEISCHL świadczy też ścisła współpraca z wieloletnimi użytkownikami pojazdów PEISCHL w Austrii, Niemczech czy Szwajcarii, ich doświadczeniu w różnych warunkach eksploatacji a także fakt, że prototypy testuje się 5-7 lat zanim trafią one do produkcji seryjnej.

Rama nośna na całej długości naczepy - dlaczego to jest ważne

W odróżnieniu od swoich Konkurentów, którzy w celu ograniczenia masy własnej naczepy, stosują krótką ramę nośną a siły przenoszone są przez nadwozie, firma PEISCHL stawia na ramę nośną na całej długości naczepy . Rama nośna wykonana jest z wysoko wytrzymałościowej stali S700MC, umożliwiającą produkcję mocniejszych i lżejszych konstrukcji . Takie rozwiązanie gwarantuje oczekiwaną żywotność naczepy na krętych drogach alpejskich, ciasnych rondach czy drogach nie zawsze najlepszej jakości n.p. w produkcji rolnej, przetwórstwa drewna czy też gospodarki odpadami. Żywotność ta także gwarantuje wysoką wartość odsprzedaży naczep producenta PEISCHL na rynku wtórnym.

Najniższa masa własna wśród naczep z ruchomą podłogą i nie tylko

Niska masa naczepy w połączeniu z wysokiej jakości materiałami, stabilną i wytrzymałą konstrukcją spowodowały, że coraz więcej europejskich firm Transportowych decyduje się na zakup naczep firmy PEISCHL. Innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i dobór odpowiednich materiałów umożliwiły osiągnięcie masy własnej 7020 kg naczepy w wersji standard oraz sensacyjne 7620 kg naczepy z otwieranym bokiem na całej długości. Takie parametry wagowe zdecydowanie poprawiają rentowność firm Transportowych poprzez dodatkowe transportowane (sprzedane) tony oraz niższe zużycie paliwa.

W przypadku naczepy PEISCHL z otwieranym bokiem jej ładowność wynosi o min. 1350 kg więcej w porównaniu do innych europejskich producentów naczep z ruchomą podłogą. Przewaga w ładowności oraz uniwersalne możliwości załadunku zarówno materiałów sypkich jak i towaru na paletach z boku naczepy minimalizują przejazdy na pusto, co znacznie poprawia wskaźnik zwrotu z inwestycji takiej naczepy.


Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą produkowanych pojazdów na: www.peischl-fahrzeugbau.at Strona polskiego dystrybutora naczep: www.peischl-naczepy.pl

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
RP-Trans nowym autoryzowanym punktem serwisowym Ford Trucks Polska Ford Trucks Polska otwiera piętnasty autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych.
Słaby luty w pojazdach użytkowych Producenci pojazdów ciężarowych odnotowali kolejny spadek sprzedaży nowych ciężarówek.
FORD TRUCKS F-LINE następca serii Cargo Ford Trucks w oparciu o analizę zapotrzebowania rynku, wymagań klientów oraz regulacji prawnych na rynkach europejskich, nieustannie wprowadzania zmiany w swoich pojazdach.
Tytuł Dealer Roku DAF 2024 otrzymał serwis z Rzeszowa DAF Trucks Polska już od 13 lat nagradza czołowych dealerów marki w Polsce. W tym roku najlepszymi wynikami we wszystkich kluczowych aspektach działalności może pochwalić się oddział Grupy Wanicki z Trzciany pod Rzeszowem.
Wóz pożarniczy Rosenbauer na podwoziu Scania pracuje dla Grupy Azoty S.A. Samochód ten jest drugim wspólnym projektem firmy Rosenbauer Polska i Grupy Azoty S.A.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Nowe przepisy dotyczące pojazdów nienormatywnych W dniu 17 lutego 2024r. wchodzą w życie nowe przepisy w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych.