DB Schenker wymienia tradycyjnie stosowane naczepy na nadwozia wymienne

Schenker nadwozia wymienne BDF

Zakupiono 800 nadwozi wymiennych.

 

Nadwozia BDF będą wykorzystane do obsługi połączeń międzyterminalowych w polskiej sieci logistycznej. Docelowo operator wprowadzi 800 nadwozi wymiennych.
- W dynamicznie zmieniającym się świecie podejmujemy działania, które pozwolą nam sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Konsekwentnie budujemy kulturę Lean i eliminujemy marnotrawstwa. Inwestycja w nadwozia wymienne to ważny krok w doskonaleniu naszej sieci. Celem jest wzrost efektywności i podniesienie jakości operacji - mówi Marek Skowroński, Vice President Land Transport Cluster North East Europe w DB Schenker.

DB Schenker modernizuje sieć krajową i wdraża nadwozia wymienne

Do tej pory w sieci krajowej DB Schenker wdrożonych zostało blisko 200 nadwozi wymiennych. Operator podpisał dodatkowo umowę na zakup ciągników terminalowych, które są niezbędne do obsługi nowego procesu w oddziałach. Dostawy realizowane są sukcesywnie od października 2018 roku.
Nowe nadwozia umożliwią lepsze wykorzystanie taboru i ograniczenie potencjalnych uszkodzeń transportowanych przesyłek dzięki podwójnej podłodze. Nadwozia wymienne pozwolą też na większe wypełnienie towarami, co wiąże się z mniejszą liczbą pojazdów na drogach i niższą emisją spalin. Dla klientów oznacza to wyższą jakość usług i mniejszy ślad węglowy.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL