DB Schenker wymienia tradycyjnie stosowane naczepy na nadwozia wymienne

Schenker nadwozia wymienne BDF

Zakupiono 800 nadwozi wymiennych.

 

Nadwozia BDF będą wykorzystane do obsługi połączeń międzyterminalowych w polskiej sieci logistycznej. Docelowo operator wprowadzi 800 nadwozi wymiennych.
- W dynamicznie zmieniającym się świecie podejmujemy działania, które pozwolą nam sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Konsekwentnie budujemy kulturę Lean i eliminujemy marnotrawstwa. Inwestycja w nadwozia wymienne to ważny krok w doskonaleniu naszej sieci. Celem jest wzrost efektywności i podniesienie jakości operacji - mówi Marek Skowroński, Vice President Land Transport Cluster North East Europe w DB Schenker.

DB Schenker modernizuje sieć krajową i wdraża nadwozia wymienne

Do tej pory w sieci krajowej DB Schenker wdrożonych zostało blisko 200 nadwozi wymiennych. Operator podpisał dodatkowo umowę na zakup ciągników terminalowych, które są niezbędne do obsługi nowego procesu w oddziałach. Dostawy realizowane są sukcesywnie od października 2018 roku.
Nowe nadwozia umożliwią lepsze wykorzystanie taboru i ograniczenie potencjalnych uszkodzeń transportowanych przesyłek dzięki podwójnej podłodze. Nadwozia wymienne pozwolą też na większe wypełnienie towarami, co wiąże się z mniejszą liczbą pojazdów na drogach i niższą emisją spalin. Dla klientów oznacza to wyższą jakość usług i mniejszy ślad węglowy.

Przeczytaj też:
Tarcza antykryzysowa w transporcie - jak z niej skorzystać? Szczegóły dotyczące wynagrodzenia pracowników

Polscy przewoźnicy jeżdżą mniej. GITD szacuje spadek liczby ciężarówek na drogach na około 20 proc.

 

 

Branża magazynowa wobec kryzysu epidemii. Rokowania są pozytywne

W przeciwieństwie do branży automotive rynek magazynowy nadal się rozwija.

 

Środowisko transportowców niezadowolone z działań Rządu. ZMPD z gotowym pakietem zmian

Przygotowany przez Rząd pakiet antykryzysowy mający wspomóc biznes w walce ze skutkami pandemii koronawirusa nie tylko nie zadowala przedsiębiorców z branży międzynarodowego transportu drogowego, lecz pokazuje totalny brak zrozumienia sytuacji przez rządzących.

 

Niemcy zezwalają na dłuższą jazdę ciężarówek

Wczoraj niemiecki minister transportu zdecydował, że do 17 kwietnia będzie wydłużony czas pracy kierowców.

 

Sprzedaż nowych naczep. Czas wyczekiwania powoli dobiega końca

Ponad 33 procent firm transportowych spodziewa się wyższych obrotów w pierwszym kwartale 2020 roku.

 

Kobiety w transporcie i dla transportu

Wg raportu GUS z 2018 roku, w polskim transporcie prawie 1/5 pracowników stanowią kobiety.

 

Rynek nowych naczep - optymistyczny styczeń

W styczniu 2020 r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów, skurczył się o 4,8% w porównaniu z analogicznym miesiącem 2019.

 

EWT Pozkrone Wielton - liderzy nowych naczep

Liderzy nowych naczep bez zmian.

 

Wielton zastąpi Schmitz Cargobull, czy przejadą 2 miliony kilometrów?

Nowe naczepy w Logistyce Centralnej Kolportera.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL