Cyfrowa podróż w przyszłość z hurtownią części samochodowych EUROPART
EUROPART o działaniach w 2019 roku.
Niezależnie czy mówimy o wiedzy, organizacji czy mobilności - EUROPART jest dobrze przygotowana na krajową i międzynarodową konkurencję w 2019 roku.
Digitalizacja jest jednym z aktualnych trendów na całym świecie. Dla europejskiego lidera w zakresie sprzedaży części zamiennych do ciężarówek, naczep i autobusów to coś więcej niż tylko pojęcie. EUROPART dzięki rozwiązaniom cyfrowym zapewnia odpowiedź na potrzeby klientów.
- Poza standardowymi rozwiązaniami jak strona internetowa i Newsletter, EUROPART stawia na nowe narzędzia, odchodząc od tradycyjnych koncepcji. Wprowadzenie nowej wersji EWOS (EUROPART systemy zamówień online) jest pierwszym etapem cyfrowej podróży. EWOS 3.0 to zindywidualizowane rozwiązanie mobilne, wspierające użytkownika podczas codziennej pracy. Ponadto oferuje wiele przydatnych rozwiązań w obszarze danych technicznych. Dla EUROPART priorytetem jest mobilność. Aplikacja EUROPART pozwoli klientom na wygodniejsze i szybsze korzystanie z serwisu. Jeśli znajduję się właśnie w warsztacie lub w terenie na rozmowie z klientem, idealnie jest jeśli mogę wziąć do ręki tablet i sprawdzić coś bezpośrednio na miejscu lub zamówić - mówi Olaf Giesen, CEO EUROPART.
EUROPART HERO Deals
Również w przypadku standardowych rozwiązań wspierających sprzedaż EUROPART kroczy zdecydowanie drogą digitalizacji. Oferty "Favoriten" zostały zastąpione przez "HERO Deals". W oparciu o aktualną kampanię reklamową "bohaterowie warsztatu" dostarczamy sześć nowych ofert w tygodniu. Oznacza to trzykrotnie więcej ofert promocyjnych. Dodatkowo dzięki mobilnemu, cyfrowemu rozwiązaniu rezygnuje się z drukowanej reklamy krótkoterminowej, aby działać przyjaźnie dla środowiska. Publikacje trwałe, takie jak katalogi, nie będą objęte tym rozwiązaniem. Są one z reguły przez lata w warsztatach i służą jako sprawdzone źródło informacji. Dodatkowo katalogi są dostępne na stronie internetowej przez iPaper-Tool.
EUROPART bardziej wizerunkowo
Dotarcie do sieci społecznościowych to stały kierunek działania EUROPART, który skupia się na Facebooku i YouTube. Interesujące filmy video, raporty i wskazówki mają zachęcać followersów do udziału. - Te działania nie tylko intensyfikują zakupy naszych klientów u nas. Chodzi również o to, aby zaprezentować, co kryje się pod firmą i marką EUROPART i pokazać, że to co nas łączy to pasja - komentuje Daniel Zinn, szef marketingu EUROPART.