EUROPART Hero Deals

Cyfrowa podróż w przyszłość z hurtownią części samochodowych EUROPART

EUROPART o działaniach w 2019 roku.

 

Niezależnie czy mówimy o wiedzy, organizacji czy mobilności - EUROPART jest dobrze przygotowana na krajową i międzynarodową konkurencję w 2019 roku.
Digitalizacja jest jednym z aktualnych trendów na całym świecie. Dla europejskiego lidera w zakresie sprzedaży części zamiennych do ciężarówek, naczep i autobusów to coś więcej niż tylko pojęcie. EUROPART dzięki rozwiązaniom cyfrowym zapewnia odpowiedź na potrzeby klientów.

- Poza standardowymi rozwiązaniami jak strona internetowa i Newsletter, EUROPART stawia na nowe narzędzia, odchodząc od tradycyjnych koncepcji. Wprowadzenie nowej wersji EWOS (EUROPART systemy zamówień online) jest pierwszym etapem cyfrowej podróży. EWOS 3.0 to zindywidualizowane rozwiązanie mobilne, wspierające użytkownika podczas codziennej pracy. Ponadto oferuje wiele przydatnych rozwiązań w obszarze danych technicznych. Dla EUROPART priorytetem jest mobilność. Aplikacja EUROPART pozwoli klientom na wygodniejsze i szybsze korzystanie z serwisu. Jeśli znajduję się właśnie w warsztacie lub w terenie na rozmowie z klientem, idealnie jest jeśli mogę wziąć do ręki tablet i sprawdzić coś bezpośrednio na miejscu lub zamówić - mówi Olaf Giesen, CEO EUROPART.

EUROPART HERO Deals

Również w przypadku standardowych rozwiązań wspierających sprzedaż EUROPART kroczy zdecydowanie drogą digitalizacji. Oferty "Favoriten" zostały zastąpione przez "HERO Deals". W oparciu o aktualną kampanię reklamową "bohaterowie warsztatu" dostarczamy sześć nowych ofert w tygodniu. Oznacza to trzykrotnie więcej ofert promocyjnych. Dodatkowo dzięki mobilnemu, cyfrowemu rozwiązaniu rezygnuje się z drukowanej reklamy krótkoterminowej, aby działać przyjaźnie dla środowiska. Publikacje trwałe, takie jak katalogi, nie będą objęte tym rozwiązaniem. Są one z reguły przez lata w warsztatach i służą jako sprawdzone źródło informacji. Dodatkowo katalogi są dostępne na stronie internetowej przez iPaper-Tool.

EUROPART bardziej wizerunkowo

Dotarcie do sieci społecznościowych to stały kierunek działania EUROPART, który skupia się na Facebooku i YouTube. Interesujące filmy video, raporty i wskazówki mają zachęcać followersów do udziału. - Te działania nie tylko intensyfikują zakupy naszych klientów u nas. Chodzi również o to, aby zaprezentować, co kryje się pod firmą i marką EUROPART i pokazać, że to co nas łączy to pasja - komentuje Daniel Zinn, szef marketingu EUROPART.

Przeczytaj też:
POLOmarket inwestuje w Mercedesy Sieć POLOmarket realizuje kolejną ważną inwestycję w logistykę, finalizując zakup 13 ciągników siodłowych Mercedes-Benz oraz trzech pojazdów z zabudową chłodniczą za blisko 1,5 mln euro.
Daimler Truck Polska nagradza najlepsze firmy w swojej sieci dealersko-serwisowej Grupa Wróbel ponownie okazała się zwycięzcą w kategorii Dealer Roku. Najlepszym serwisem została firma BTC Czapka ze Skoczowa. 
Pojazdy użytkowe po pierwszym kwartale 2024 r. To już siódmy miesiąc spadku na rynku pojazdów użytkowych we wszystkich grupach: ciągniki samochodowe obniżyły się o blisko 19%, podwozia samochodowe i nieliczne samochody specjalne o 21%.
Mercedes-Benz Actros L z futurystyczną kabiną ProCabin już w sprzedaży Od kwietnia 2024 r. można składać zamówienia na nowego Actrosa L, który wejdzie do produkcji w grudniu bieżącego roku.
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
RP-Trans nowym autoryzowanym punktem serwisowym Ford Trucks Polska Ford Trucks Polska otwiera piętnasty autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych.
Słaby luty w pojazdach użytkowych Producenci pojazdów ciężarowych odnotowali kolejny spadek sprzedaży nowych ciężarówek.
FORD TRUCKS F-LINE następca serii Cargo Ford Trucks w oparciu o analizę zapotrzebowania rynku, wymagań klientów oraz regulacji prawnych na rynkach europejskich, nieustannie wprowadzania zmiany w swoich pojazdach.
Tytuł Dealer Roku DAF 2024 otrzymał serwis z Rzeszowa DAF Trucks Polska już od 13 lat nagradza czołowych dealerów marki w Polsce. W tym roku najlepszymi wynikami we wszystkich kluczowych aspektach działalności może pochwalić się oddział Grupy Wanicki z Trzciany pod Rzeszowem.