Zmiany w marketingu Scania

Karin Rådström Marketing Scania

Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek Zarządu Scania.

 

Karin Rådström, pełniąca obowiązki starszego wiceprezesa ds. autobusów, została powołana wiceprezesem i dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu
w Scania AB. Nowa dyrektor przejmie obowiązki 1 marca i będzie odpowiadać bezpośrednio przed Henrikiem Henrikssonem, prezesem i dyrektorem generalnym Scania AB.

Urodzona w 1979 r., Karin Rådström dołączyła do Scania jako stażystka w 2004 r. Wcześniej ukończyła Królewski Instytut Techniczny w Sztokholmie, gdzie zdobyła tytuł inżyniera na kierunku zarządzanie przemysłowe. Od 2007 r. Karin Rådström pełniła różne funkcje kierownicze w obszarze sprzedaży i serwisu Scania. Swoje obecne stanowisko objęła w 2016 r.

– Witam Karin Rådström w moim zespole i cieszę się na jej wkład w dalszy rozwój rynkowy Scania. Bardzo wartościowe będą dla nas zwłaszcza jej doświadczenia
z obszarów biznesowych, za które była dotychczas odpowiedzialna, czyli autobusów oraz sprzedaży zrównoważonych rozwiązań transportowych – komentuje Henrik Henriksson, prezes i dyrektor generalny Scania AB.

Karin Rådström zastąpi na stanowisku Christiana Levina, który został mianowany dyrektorem technicznym i członkiem Zarządu TRATON.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL